Čtvrtek
23.10.2014
Denní verze
 id
 heslo
Rok vydání
2002

Vydavatel:
Nuclear Blast

Stopáž:
29:37

Studio:
Framework Stuidos, Birmingham

Produkce:
Russ Russels

1. Feeding The Opiate
2. Castrate The Wreckage
3. Violent Reprisa
4. Detestation
5. Retrogression
6. Slaughterous Way
7. Dead Sea Scoll...
8. Hate Breeds Suffering
9. Catharsis
10. The Jesus Virus, Broken World
11. Horns Of Venus
12. High Tide In A Sea Of Food
13. Cascade Leviathan
14. Fake Somebody
15. The Sixth Extinction

Shane Empbury
basa

Jesse Pintado
kytary

Nick Barker
bicí

Tomas „Tompa“ Lindberg
vokály

Pleasures Pave Sewers (1999)
Hate Breeds Suffering (2002)
Play Fast Or Die (Live In Japan) (2005)
Necropolis Transparent (2011)

LOCK UP - Hate Breeds Suffering

Víte jakou má kadenci Nick Barker? Tatatatata! A většinou mnohem vyšší! Proč začínám Nickem Barkerem (DIMMU BORGIR)? Inu proto, že špičkový bubeník (potažmo výkonný automat) je základním stavebním kamenem každé skupiny, která chce v dnešní době provozovat na špičkové úrovni grindcore. V případě LOCK UP je tento předpoklad splněn na sto procent. Jak známo, exkluzivní je i obsazení dalších postů tohoto projektu. Jeho duše, basující Shane Embury, si přizval ke spolupráci ještě kytaristu Jesse Pintada (oba NAPALM DEATH) a pěvce Tomase Lindberga (kdysi AT THE GATES), který oproti debutu „Pleasure Paves Sewers“ nahradil prací zavaleného Petera Tägtgrena. Tihle pánové ve svých mateřských skupinách provozují poněkud odlišnou hudbu, která grindcorové koření v takovém množství, jaké bylo nasypáno do „Hate Breeds Suffering“, prostě nesnese. Na druhé straně by bylo škoda myšlenek, které nenachází uplatnění „doma“, nevyužít a plýtvat jimi jako čajem v Bostonu. Takže jsou zde LOCK UP!

Pochybuju, že Shane měl a má se svými kamarády vyšší ambice, než se během pár dní ve studiu společně pobavit, poklábosit, něco dobrého vypít, jen tak mimochodem nahrát grindcorovou placku té nejvyšší kvality a možná později se s tímto svým rachotem ukázat na nějakém tom fesťáku či kratší šňůře. Mám za to, že co si borci předsevzali, to splnili. Zejména bod týkající se nahrání skvělého grindu byl naplněn stoprocentně. Zlí jazykové pravili něco o tom, že v konzumaci různých pochutin během nahrávání byly jisté rezervy, a proto se to nedávno snažil Shane dohnat s takovou vehemencí, až skončil v jednom nejmenovaném německém špitále (jak jsme ostatně informovali).

Ale zpět k tématu! Na CD je šestnáctero grindových vyhlazovaček, jejichž stopáž se pohybuje od 40 sekund do necelých tří minut, které dokupy vydají na půlhodinku prvotřídního lomozu a z nichž se valí tolik energie, že by se dala krájet nejen u rybníčka Brčálníku. Zkušenost a vyhranost muzikantů sálá ze všech taktů nahrávky a je z ní znát, že její protagonisté už mají něco za sebou. Bicí drtí, tepou a šlapou jako o závod, kytary řežou, drásají a przní, basa se valí, brumlá, pulzuje a bublá, zpěvák řve, štěká a řičí, světlomety svítí, ostřikovače stříkají…ehm, totiž… No zkrátka chci říct, že k „Hate Breed Suffering“ nelze mít z pozice fanouška poctivého grindcoru sebemenší výhrady.

Na rozdíl od debutu „Pleasures Paves Severs“, které bylo nahráno v Abyssu, „Hate Breeds Suffering“ bylo spácháno za asistence Mitche Harrise (kytarista NAPALM DEATH) v birminghamském studiu Framework a o prvotřídní zvuk tak bylo náležitě postaráno i tentokráte.

Vidím, že začínám mít tendence k mlácení prázdné slámy, takže už jen krátce: Přestože na grindcorovém trůnu sedí už déle než dekádu jistí TERRORIZER se svým „World Downfall“ (jak mi jistě jeden z jeho pachatelů Jesse Pintado potvrdí) a k jejichž svržení LOCK UP ještě něco chybí, je „Hate Breeds Suffering“ lahůdkou, která se dá poslouchat bez většího břichabolu ráno, v poledne i večer. A při dobrém trávení hlavně v noci!!!


Shnoff
Shnoff

Zveřejněno: 17.3.2002


Autor recenze:
8 / 10

Redakce:
zatím nehodnoceno

8,4 / 10



s kapelou NAPALM DEATH:



Copyright © 2003 - 2012 Metalopolis.Net, všechna práva vyhrazena.
Doslovné ani částečné přebírání tohoto materiálu není povoleno bez předchozího svolení.

ISSN 1214-6218

Locations of visitors to this page