Dan Kenny

Suicide Silence (EP) (2005)
The Cleansing (2008)
Green Monster (EP) (2008)
No Time To Bleed (2009)

SUICIDE SILENCE - No Time To Bleed

Zázrak z debutového albumu s veľkým prehľadom potvrdený! Aj takto by sa dala v stručnosti opísať situácia okolo viac ako vydareného nasledovníka zázračného diela „The Cleansing“, najpredávanejšej prvotiny v dejinách vydavateľstva Century Media Records. SUICIDE SILENCE chytili mohutnú vlnu fenomenálneho úspechu a radostne na nej surfujú aj v roku 2009.

SUICIDE SILENCE

„No Time To Bleed“ je výsledkom práce talentovaných mladých muzikantov, ktorí po vydaní svojho debutu stihli odohrať 300 (slovom tristo) koncertov. Ak nepočítame obdobie prípravy nového albumu, dá sa hovoriť o slabom roku a pol, čo je vskutku impozantný výkon pripomínajúci intenzitu živého hrania legendárnych BLACK SABBATH na začiatku sedemdesiatych rokov. SUICIDE SILENCE to celé ešte pritvrdzujú názorom, že neznášajú kapely, ktoré sa na pódiu flákajú – razia fanúšikovsky príťažlivú teóriu, podľa ktorej treba hrať každý koncert tak, ako keby bol tým posledným na celom turné. Zodpovední a svedomití sú SUICIDE SILENCE aj pri práci v štúdiu, kam sa kvalitne vyhratí, plní nápadov a energie vybrali po boku renomovaného producenta vystupujúceho pod menom Machine. Ten má na svedomí napríklad albumy od LAMB OF GOD, EVERY TIME I DIE, VISION OF DISORDER či FALL OUT BOY a už dnes sa dá povedať, že práve „No Time To Bleed“ od mladých Kalifornčanov vedených charizmatickým Mitchom Luckerom bude jednou z jeho naúspešnejších nahrávok vôbec.

SUICIDE SILENCE

Opäť to zvládajú dokonalým spôsobom. To neľudské mixovanie najextrémnejších odtieňov gitarovej muziky vám roztočí hlavu, rozpáli mozog, rozstrelí uši. Grindcore, hardcore, death metal - všetko podávané v parádnom inštrumentálnom a aranžérskom balení. Krásne sa pritom dá vnímať tá vyhratosť a znalosť konkrétnych momentov, ktoré na koncertoch u fanúšikov najlepšie fungujú. Je až šokujúce, že si v priebehu tých ani nie štyridsiatich minút prídu na svoje priaznivci NAPALM DEATH, rovnako tak milovníci najdrsnejších chvíľ hviezdnych HATEBREED, a tiež znalci toho najlepšieho technického death metalu v štýle SUFFOCATION. Šialenosť za šialenosťou sa na vás valí a ten blázon Lucker to od svojho mikrofónu všetko majstrovsky manažuje. Pri počúvaní jeho hlasového prejavu, ktorý sa tiahne od blackmetalových škrekotov až po najtemnejší záhrobný growling, viacerým zrejme napadne, že jeho detstvo nepatrilo k tým najveselším. Skladba „Lifted“ je vraj o tom, ako prehovára svoju matku, aby prestala s vnútrožilnou aplikáciou tvrdých drog a radšej dala prednosť marihuane. Ak si myslíte, že choré momenty na tomto albume sa týmto nedajú prekonať, počkajte si na song „... And Then She Bled“, ktorý je celý postavený na zázname z tiesňového volania ženy, ktorú napadol domestikovaný šimpanz (s najväčšou pravdepodobnosťou pôvodom zo severnej strany Konga).

SUICIDE SILENCE

Áno, SUICIDE SILENCE s veľkým prehľadom potvrdzujú svoje prvoligové umiestnenie v súčasnej extrémnej metalovej muzike. Spolu s ďalšími mladými a riadne divokými formáciami typu DESPISED ICON, WHITECHAPEL, ALL SHALL PERISH, ARSONISTS GET ALL THE GIRLS či CARNIFEX tak vytvárajú vzrušujúci obraz o veľmi nádejnej budúcnosti našej obľúbenej hudby.

SUICIDE SILENCE

Zveřejněno: 23.7.2009

Miestenka v prvej lige najextrémnejšieho metalu s prehľadom potvrdená!