Lowest Of The Low (2003)
One With The Underdogs (2004)
Always The Hard Way (2006)
The Damned, The Shamed (2008)
Keepers Of The Faith (2010)

TERROR - Keepers Of The Faith

Kalifornská HC inštitúcia znovu úraduje vo veľkom štýle. Kým predchádzajúci štúdiový počin „The Damned, The Shamed“ naznačoval miernu únavu materiálu, výmena producenta a štýlu práce na novinke prináša opäť ten starý známy švih a šarm a štýl z najlepšieho hácéčkového kotúčika v roku 2006 – skvelej fošne „Always The Hard Way“.

Keepers of the faith
I will defend your name
Only true believers remain
The blood, the sweat we gave
Through all my joys and pains
You can´t deny the keepers of the faith

TERROR

Raymond „Raybeez“ Barbieri, líder NYHC ikony WARZONE je aj 13 rokov po smrti veľkou inšpiráciou svojich nasledovníkov. Práve jeho obľúbená hláška „All you kids out there – always keep the faith!“ sa stala nosnou myšlienkou novinky od losangelských ochrancov pravej HC viery. Hľadanie pravdy, správnych vecí, riešení komplikovaných životných situácií a celkovo pozitívny prístup k životu boli vždy ozdobami textov Scotta Vogela. Na novom albume zaujme napríklad skladba „The Struggle“ s úvahou o súčasnom životnom štýle mladých kapiel, ktoré bez toho, aby niekedy niekde skutočne pracovali, už od strednej školy koncertujú, absolvujú jednu šnúru za druhou a zaujímajú ich iba predajné čísla. Naozajstný úspech je beh na dlhé trate, nedá sa dosiahnuť bez toho, aby ste zaplatili cenu v podobe úsilia, snahy a sebaobetovania. Múdre a zodpovedné slová 37-ročného sympatického frontmana, jedného z najlepších, akých kedy hardcore mal.

TERROR

Bubeník Nick Jett ako hlavný skladateľ odviedol opäť fantastickú prácu; znovu dokázal, že patrí k najväčším hácéčkovým hitmejkrom. Titulný kúsok je hymnou neskutočných rozmerov, skutočnou ozdobou katalógu kapely – na koncertoch bude vďaka nej vyťažené maximum všetkých mosh a circle pit kapacít. Prekvapí uvoľnená pogovačka „You´re Caught“, energické plnotučné záležitosti ako „Stick Tight“, „Return To Strength“ alebo „Hell And Back“ udierajú priamo na solar. Kapela sa nevzdala svojich metalových chúťok – nie náhodou mala výborná „Only Death“ pracovný názov „Judas Priest“, no v porovnaní s predchádzajúcim albumom sa oveľa viac dostávajú k slovu hardcore a punkové korene. Jedna z najlepších vecí na albume, „The New Blood“, je práve poctou a poďakovaním tomuto fascinujúcemu žánru.

Hardcore´s running through my veins
Without you who the fuck would I be
Gave me a place to call my own
This will forever be my home

TERROR

TERROR s aktuálnou štúdiovkou v plnej paráde predviedli, prečo sú právom považovaní za jedných z lídrov novej hardcore generácie. A keďže tento hudobný štýl žije v dokonalej symbióze starej a novej školy, nie je žiadnym prekvapením, že spolu s novinkou od SICK OF IT ALL je práve „Keepers Of The Faith“ tým najzaujímavejším žánrovým míľnikom tohto roka. Uvidíme, čím nás prekvapia MADBALL na novom albume „Empire“, ktorý už taktiež nedočkavo klope na dvere.

Zveřejněno: 20.9.2010

THIS IS REAL HARDCORE!

8 / 10