VLOŽIT DISKUSNÍ PŘÍSPĚVEK

BETZEFER - Down Low - zpět na článek

damien silverwing damien silverwing | 20.7.2007 11:02

Koukám, že potrefená husa je ihned v pozoru.

Darkmoor Darkmoor | 20.7.2007 10:49

no zatím se naštěstí ještě nenakazil BLBosyndromem z Liberce, ale uvidíme, třeba časem...

damien silverwing damien silverwing | 20.7.2007 10:44

chjo, tak už i Kevorkian se nakazil "macho bacilem" občas se mezi zdejším redaktorstvem vyskytujícím.... :(

subeer subeer | 26.6.2007 13:03

Ok, beru to na vedomi a jsem opravdu rad, ze to takhle dopadlo.
Mas pravdu, ze psany projev bere clovek trosku jinak, nezna souvislosti, naladu v chatu i toho druhyho.
Verim, ze kdybych ti to podobnou vec normalne rekl, ne napsal, tak myslim, ze to bude ber problemu
Tak at se dari !!
Ha - je, domluvil jsem...

Kevorkian Kevorkian | 26.6.2007 12:53

ok, s protinázorom problém nemám, len s agresívnym tónom (ale možno som si to len zle vysvetlil).
takže ja práve zakopávam vojnovú sekeru...

subeer subeer | 26.6.2007 12:06

Kevorkian: Pokud mas vyhraneny nazor musis pocitat s vyhranenym proti-nazorem(dle Tebe asi sranim do huby).
Ja s tim problem nemam, jen jsem proste napsal, co si o tvem SHRNUTI v prvnim odstavci myslim, coz je snad taky legitimni ne.
Urcite vim, ze nehledam senzace, ale trosku respektu pro skupiny, na ktere recenzovana kapela, DLE ME, proste momentalne vubec nema.
Ja ti tvuj nazor neberu. Nevim proc bych tvoje recenze nemel dal cist, do ted jsem s tim nemel vetsi problem.
Chtel jsem ti jenom takto rici, ze jsi to na muj vkus dost prehnal. Nic vic, to jak si to vysvetlujes, me taky docela dost mrzi, ale takovy je zivot.

Kevorkian Kevorkian | 26.6.2007 09:34

Ty si strašne sereš do huby milý Subeer. Obviňuješ ma z hľadania senzácií a sám pritom hľadáš bulvár kde nie je, keď označuješ prvý odstavec za "nevhodny, potredajici jakykovliv respekt ke jmenovanym". Ku všetkým menovaným kapelám chovám MAXIMÁLNY rešpekt, len zdorazňujem (úplne subjektívne), že už nie sú tím, čím bývali. Pantera je objektívne mimo, Machine Head sa PODĽA MŇA začali albumom "Through the ashes..." vykrádať a Sepultura PRE MŇA stratila punc, ktorý mala za čias bratov Cavalerovcov (samozrejme rešpektujem fanúšikov ich súčasnej tvorby). Nežijem vo vákuu a viem, že nie som jediný, kto má na horeuvedené veci podobný názor. Neprisnilo sa mi to, nenapísal som to do tej recenzie ako výplod svojej fantázie. Ak máš problém s vyhranenými názormi, tak ti doporučujem moje recky nečítať.

subeer subeer | 26.6.2007 03:41

HevyDevy: pokud se trosku lepe podivas na to jsem napsal, tak neosiram ani Betzefer ani Kevorkiana jako takoveho. Jedine co me sere je to, jak je ta recenze LACINE uvedena tj. prvni odstavec, sorry, ale ironiii jsem v tom opravdu nevycuchal.
Promin, ale pokud je PRVNI ODSTAVEC subjektivni nazor nekoho, tak jsem na to subjektivne reagoval, protoze si myslim, ze je PRVNI ODSTAVEC dost prestreleny - nevhodny, potredajici jakykovliv respekt ke jmenovanym.
Verim, ze si rozumime, protoze mym cilem tu nikdy neylo nekomu radit, nekoho o necem presvedcovat a uz vubec ne na nekoho hazet spinu...
Opravdu me mrzi, ze si to takto vykladas..

HevyDevy HevyDevy | 25.6.2007 17:15

suber : nepis kokotiny, neosieraj druhych, nerob sa zbytodne mudry, viac rozmyslaj a ked tak napis poriadnu recku ty, nech vidime co si za zurnalistu ty, ty hrdino !!!

subeer subeer | 25.6.2007 11:36

Ja si myslim, ze pokud jsou v mem komentari nejake emoce, tak v mensi mire nez tvuj emocni vypadek v prvnim odstavci.
Promin, ale nezyvat kapely, ktere maji tihle kluci izraelsti na zdi ve zkusebne, tragikomicky se opakujicim + dalsi omlete moderni plky, ne proste jsem nemohl zustat z ticha.
Ostatni cos napsal, je jinak dle me celkem poradku a drzel bych moji nevymachanou hubu nebyt prvniho odstavce, krome zminky o B.C. Burtona, ale coz, kazdy mam svuj styl
Ber to jako agresivni vypad nebo jakoliv chces.., pokud to budes brat...

Kasarna v Chotusicich, l.p. 1996, byl nepral nikomu, krome Paroubka.

Kevorkian Kevorkian | 25.6.2007 11:11

kde sa v tebe berie tá agresivita? nejdem sa proti tvojmu prehnane emotívnemu príspevku radšej ani obhajovať. moja recka je proste úplne legitímny kompilát subjektívnych názorov a dojmov.

zdravím kasárne v Chotušicích u Časlavi...

subeer subeer | Senzace za kazdou cenu ? | 25.6.2007 04:48

Ten uvodni odstavec je, s prominutim, naprosta snuzka volovin a debilnich novinarskych klise. Sorry, ale tohle sis mohl klidne odpustit, protoze by tim kvalita recenze vubec neutrpela, ba naopak, kapela by zbytecne nebyla postavena do role domelych spasitelu, o kterych se teda, za moji osobu, neda mluvit ani smykem.
Neni to spatna muzika, to tedy ne, ale tyhle 4 "spasitele" bych tedy do jedne rady, s temi "vycpelymi" rozhodne nedaval - mozna druha ligy a pokus o baraz panove - nenejvys.
Cim dal tim vice mi pripada, ne je to uz dlouhodoby trend, ze se v mediich hledaji senzace za kazdou cenu. Poprve jsem se tim setkal i tady na MP.
Tve nadseni z Betzeferu chapu, proc ne, ale "rozvijeci se poutatko" v podobe Down Low jako nejkrasnejsi z cele rozkvetle zahrady odkud prave vzeslo ?! No kolego ?
Pokud muzu srovnavat, tak, dle me, se proste opakujici se MH a jejich nove album s timto srovnat da hodne tezko, nejde to, nechci se dotknout hlavne snazivych izraelcu..
Danteho XXI take moc nemusim, ale urcite po nem sahnu radsi nez po spasitelich ze zeme, ktera je mi zaslibene asi jako kasarna v Chotusicich u Caslavi.
A nastupci peklenych kovboju, zatim tedy rohodne ne.....
Kazdy kdo necte uvedomele hudebni periodika a je objektivni fanda FF nebo ten kdo je aspon trosku sleduje vi, ze B.C. Zvonek, ma s temi vyskami na zivo problem(Ano, Jana uz to zna..), takze opet nechapu proc se to tu omyla jako kontrast. Mam ted vsechny CD FF hodit do hajzlu a onanovat na Dow Low ?
Proc to nesrovnat s nekym kdo zvladne, tak aby byla videt kvalita ? Nebo na tom nejsou zas tak dobre ?
Izraleska skola ? Souhlasim, ale dodavam, ze tam maji dost kantoru prave z USA a Brazilie...
Hodne stesti do dalsiho zurnalismu.. .

HevyDevy HevyDevy | 24.6.2007 23:37

vyborny album, zivelne, ako stvorene na dobru party... 8/10

Viper Viper | 24.6.2007 17:04

Burton C. Bell to naživo opravdu nedává, mám videa z Dynamo 1995, Bizzare Fest 1998 a 2001 + Wacken 2004, což je reprezentativní výběr z hlediska let a bohužel to nikdy čistě neuzpívá, to 2001 ještě celkem ujde (dokonce i ty výšky v refrénu Linchpin), ale jinak je to zlo, a to ho mám taky rád. Kolik lidí to přitom zvládá střídat (řev/zpěv) čistě, třeba Rob Flynn u toho ještě hraje lead guitar, nebo Speed ze Soilwork...

Thorn Thorn | 24.6.2007 14:53

slovenčina je s malým "s", boha ti

Kevorkian Kevorkian | 24.6.2007 07:10

nemáte potuchy o kráse pražskej salónnej Slovenčiny...

Archangel Archangel | 23.6.2007 20:55

mozno bude hrat za TÍM slovencinarov-puristov :D

mora mora | 23.6.2007 20:48

mozno preto, ze musel prekladat do slovenciny

Archangel Archangel | 23.6.2007 20:35

a podla mna takyto chybovy clanok na MP uz dlho nebol...

Rudi Rudi | 23.6.2007 16:35

podľa mňa nedokáže... a kto vie, či niekedy dokázal. Aj keď ho mám samozrejme rád, na Brutale si dokonca odpil z môjho piva :o))