Hotenthothep: tři poznámky k tebou definované hypotetické situaci: 1. kdo dokáže změřit spokojenost diváků s koncerty pořádanými agenturami X a Y? mluvím o tvrdých a měřitelných statistických datech, ne o pocitech party kamarádů či kolegů. 2. jaké konkrétní věci by za sebou agentura Y musela mít, aby bylo možné prohlásit "posere defacto co se da"? 3. jakou roli tady hraje fakt, že okruh lidí sdružených do redakce MP agenturu X uznává a dělá ji promo, zatímco agenturou Y nepokrytě opovrhuje od kauzy "akreditace na MoR" a v souvislosti s její největší akcí píše o "agrometalistech".
Jasně, taky mám pocit, že Pragáč na rozdíl od Shindyho nevychází divákůlm tolik vstříc. Chybí mu více sebereflexe a lepší komunikace (viz sekce Otázky na pořadatele na fóru MoR). Nicméně pořád nevím, JAKÉ obří průsery má Pragáč za sebou. Vysvětlí mně to někdo? Za sebe můžu říct maximálně nelidské horko, které panuje v MoR Café na vyprodaných koncertech, což ale je vina majitele budovy (město), nikoliv jejího pronajímatele (Pragáč), který klimatizaci pouští naplno, ale ona je prostě nedostatečně výkonná. Co dalšího? Fakt by mě to zajímalo.