VLOŽIT DISKUSNÍ PŘÍSPĚVEK

Tomáš Fiala (BRUTAL ASSAULT) - O Brutalu a Antifě, ale i o Indii a vaření (rozhovor) - zpět na článek

peter to panteraj | 21.10.2017 07:25

Co sem pletete Agrofert a názorovou čistotu?Já jsem jasně napsal,že mi vadí politizace fesťáků.A fest,který umožní jakoukoliv prezentaci politických názorů, není pro mě festem,ale politickou vitrínou.Navíc - pokud je tato prezentace povolena v areálu,znamená sympatizaci s tímto i ze strany pořadatelů.A jak jsem také psal - je to extrem a to já nemohu ani podporovat a ani akceptovat.

MoRt8 MoRt8 | panteraj - [20.10.2017 13:53] | 20.10.2017 22:42

Inak uplne nafuknuty problem, pokial je niekto natolko nazorovo vyhraneny, ze len kvoli stanku WHITE PRIDE a reklame EIGHTY-EIGHT odmieta ist na spicku sucasnej metalovej sceny, tak to uz neviem. /////// Jak to souvětí zní teď ???

/k/ | 20.10.2017 21:48

ANTIFA prostě JE extrém. V čem je strana Alternativa pro Německo nacistická, že Antifa násilně narušila dvě její akce? Bylo při tom zraněno mnoho policistů a nevinných lidí. Napadli je i na půdě univerzity. Co udělal radní za AfD a jeho manželka, že oba museli od antifašistů obdržet rány tyčí?
Co je nacistické na tom dělat přednášku ve škole, byť přitom gay, mít za partnera černocha a ještě být Žid? Podle Antify, která zničila okolí jedné americké univerzity, je asi špatné to, že podporuje Trumpa. Později tamtéž antifašisté zapálili transparent s nápisem svoboda slova. Ta svoboda je také nacistická?

A věc z předminulého týdne: V čem je francouzský policista neonacistický? V ničem? Tak proč Antifa tři z nich málem upálila zaživa?
Hledejte na netu a pochopte, že AFA už dávno NEbojuje proti fašismu, ale vytváří jej.

panteraj | 20.10.2017 20:47

Zajst na koncert akejkolvek kapely nie je problem, pokial byvas v Prahe alebo v okoli.
Pre mna to je nafuknuty problem, ale uznavam, zrejme preto, ze Antifa ani SS mi nevadia, skor s nimi sympatizujem. Ked uz ale chceme byt nazorovo cisty, dufam, ze v potravinach zistujete, ci kazda vec, ktoru vlozite do kosika, nema nieco spolocne s Agrofertom??

http://www.upn.gov.sk/sk/vyhlasenie-upn-k-
rozhodnutiu-sudu-vo-veci---andrej-babis-v-ustav-
pamaeti-naroda-krajsky-sud-v-bratislave-sp-zn-
5co6352014/

peter | 20.10.2017 14:51

Není to nafouknutý problém.Píše se rok 2017 a jet na jakýkoliv koncert jakékoliv kapely je jednoduché.Vadí mi propagace čehokoliv na úkor festu samotného.Navíc to smrdí politikou a ta kurví všechno.Stejně se budu vyjadřovat jak k náckovství,tak k antifě.Jsou to extrémy postavené proti sobě a na BA nemají co dělat.

panteraj | 20.10.2017 13:53

MoRt8 - Viem, ale s nackami som si uzil svoje. Nulova tolerancia.
Inak uplne nafuknuty problem, pokial je niekto natolko nazorovo vyhraneny, ze len kvoli stanku Antify a reklame SS odmieta ist na spicku sucasnej metalovej sceny, tak to uz neviem. Boli casy, kedy by sme predali vlastnu postel, len aby sme videli co len JEDNU z vystupujucich kapiel.

peter ad bartáček | 20.10.2017 13:28

Byli by špatní obchodníci,aby uvnitř areálu nechávali cokoliv grátis.Jako dobrý skutek budiž,je ale příliš jednostranný.

JA | 20.10.2017 13:27

Zákaz vstupu vo veciach určitých značiek - takýto debilizmus už naozaj niekde funguje? Jáj zabudol som, True metalista sa v dnešnej dobe dá ľahko rozoznať, chodí v tričku s velrybou a v ruke drží Antifaveganburger.

Karel Bartáček | 20.10.2017 13:08

peter: z rozhovoru s Tomášem Fialou usuzuji, že mu nejde primárně o peníze, ale o propagaci nějakých myšlenek či světonázoru, který jako jeden ze dvou klíčových pořadatelů má. Nenabyl jsem dojmu, že by za tohle od někoho dostával cash.

MoRt8: je fakt, že radikální levice typu Antify je společensky více přijatelná než extrémní pravice. Proč tomu tak je, by bylo na dost dlouhou debatu. A naprosto souhlasím s tím, že by bylo lepší mít festival jako ryze apolitickou akci. Politických sraček je kolem nás až moc a člověk je rád, že může na pár dnů vypnout a užívat si muziku a pokec s kamarády. Nicméně zatím tohle na BA nepřekračuje únosnou mez, jeden stánek Antify (ani jsem si ho popravdě skoro nevšiml) není taková hrůza. Zdůrazňuji - zatím.

m4xp4yn3 m4xp4yn3 | 20.10.2017 12:59

MoRt8: AFA netlačí žádný politický program. Je čistě bojem proti Hitlivcům v jakékoli podobě. Že jsou v jejích řadách téměř výhradně leftisti (od marxistů, anarchistů po socdem) nechme stranou. Mimo to antifu pasivně podporují i libertariáni a anarchokapitalisti (ale i třeba moje babička).

MoRt8 MoRt8 | 20.10.2017 12:12

ozzy - [20.10.2017 08:11]

Souhlasím, ale je těžký tomu tleskat, když se potlačuje ultra pravice ultra levicí:-)

brutusacek | 20.10.2017 09:54

a co všechno si kvůli vege jidlu musel a musí vyslechnout Čurby na oef :D a to je na brutalu jenom jedna ulička :D

Ivan Bartos | vsechny znicit | 20.10.2017 08:59

http://edition.cnn.com/2017/08/18/us/unmasking-antifa-anti-fascists-hard-left/index.html

http://www.dailymail.co.uk/news/article-4844296/Homeland-Security-deem-antifa-domestic-terrorists.html

ozzy ozzy | 20.10.2017 08:11

Tak do Antify som nemal nikdy potrebu vstupovať, ale potláčanie krajnej pravice a nacionalizmu je v poriadku.

MoRt8 MoRt8 | 20.10.2017 07:55

panteraj - [19.10.2017 13:18] ----- Vyháníš čerta ďáblem.

Karel Bartáček - [19.10.2017 19:07] ----- V podstatě naprosto souhlasím, jenom jsem si představil opačnou situaci, kdy by na BA byl stánek něčeho "Profa" místo "Protifa." To by byl jinej shitstorm. A přitom sračka je sračka ať letí zprava nebo zleva. Ve finále jsem tudíž trochu rozpolcenej. Ať si pořadatelé na svým fesťáku dělaj, co chtěj. Na druhou stranu bych asi vždycky upřednostnil zcela apolitickou akci.

rumcajs | BA | 19.10.2017 23:26

Tak to mi zvedlo mandle! Takže když si vezmu svou starou potrhanou mikinu Resistance, tak mě jako na BA třeba příště nepustí? Antifa v současné době nereprezentuje odpor proti fašismu v první polovině 20. století, ale jde čistě o politický subjekt zaměřený na potírání krajní pravice a nacionalismu. Buď tedy dotyčný nemá moc přehled anebo účelově lže (to spíše). JeE dobré vědět, že BA je, anebo směřuje k tomu, že bude, festivalem s politicko-ideologickým podtextem. Pěkný hnůj.
P.S.
Kde chtějí hledat sekuriťáky, kteří na festival nepustí lidi v mikině Thor Steinar? To tam jako nasadí Piráty?

peter ad bartáček | 19.10.2017 21:18

Ano,máte pravdu.Proto by měl i organizátor mít dostatek sebereflexe,aby tyto excesy nedopustil.Takže je to o penězích a je otázkou času,kdy nádoba přeteče.Máme spoustu - řeknu "organizací",které si budou za peníze ohřívat svou polívku na dobrém a úspěšném fesťáku.

stefanos stefanos | 19.10.2017 20:38

Však za chvíli bude možnost svést historický boj ČSSR proti světovému žido-islámu - verlyba vs. vepřové

Karel Bartáček | 19.10.2017 19:07

jestli budou na festivalu propagovat radikální levici, je ryze na rozhodnutí jejich organizátorů. BA není veřejnoprávní událost, ale akce pořádaná soukromým subjektem, který tam může - v rámci zákona - dělat reklamu na cokoliv se mu zamane. Pokud s tím má někdo problém, je jen jedno řešení: nekupovat si lístek. Veškeré další diskuze jsou možná pro někoho zajímavé nebo podnětné, ale to je tak všechno, co s tím nadělá. Mně je to úplně u prdele. Jezdím tam za hudbou a ani by mě nenapadlo řešit nějaký stánek Antify.

peter to lexi | 19.10.2017 15:02

Vůbec mě nezajímá osobní názor na cokoliv kromě fesťáku.I když se jedná o organizátora.A obávám se,že za chvíli se objeví i Greenpeace,stejně jako v Glastonbury.Prostě politizování na Brutal nepatří.A není pravda,že mi Antifa vadí - jen si pro svou prezentaci může vybrat jiné místo.Ale peníze nesmrdí,že.