VLOŽIT DISKUSNÍ PŘÍSPĚVEK

KK´S PRIEST - Sermons Of The Sinner - zpět na článek

Corvus Corvus | | 2.11.2021 05:53

Lujzíku, jak dlouho píšeš na Metalopolis? 15, možná 20 let? Jak je možné, že i po takové době píšeš viz s tečkou? Viz není zkratka a NIKDY se s tečkou nepíše. To píšou jen lidé, kteří si pletou hold a holt a věčně komusi imaginárnímu skládají hold :-)

bohuš bohuš | toto je dobra objektivni recenze | 27.10.2021 19:21

http://www.crazydiamond.cz/kks_priest_sermons_of_the_sinner_recenze/2483

cmrlak | Dobrá fošna | 27.10.2021 15:37

Recenze je totální blábol. Album má i slabší songy, ale celkově je to nadprůměrné album. Owens nemá chybu.

bohuš bohuš | 19.10.2021 21:51

Vlastně mi to přijde mnohem lepší než třeba Redeemer Of Souls od Judase, nebo Crucible of Halforda. Kdyby se to jmenovalo třeba Fight, tak by to bylo OK? A když se Halford vrátil do Judas, tak to nebylo pro prachy? Každá mince má dvě strany

dzuso dzuso | 19.10.2021 15:10

No po vypočutí singlov by som to hodnotil asi tak ako Louis, praveký metal bez nejakej výpovednej hodnoty. Ale tak zo srandy dám šancu celku.

judašsky pomstiteľ | veľmi čudná recenzia | 19.10.2021 13:20

Nenazval by som to recenziou. Lebo žiadna nebola a ani žiadny postreh na hudbu ako takú, rozobratie pesničiek a podrobnejšie zhodnotenie. Dobre poďme postupne. čakať niečo úplne nové a inovatívne ale stále heavy je v v rámci žánru už veľmi ťažké, to sa naposledy podarilo s albumom Firepower. Objektívne priznám a súhlasím s autorom tejto akože recenzie, že downing sa cítil urazený, že ho Judasi nezobrali naspäť. Súhlasím aj s tým, že je to kópia judas priest a niet sa čomu diviť, keď ste skladali a tvorili sound skupiny 40 rokov, a tvorili učebnicu heavy metalu, tak sa to niekde musí´prejaviť. Ja som tam v gitarách počul v jednej skladbe dokonca Iron Maiden. Osobne si myslím, že Downing to pre peniaze nerobil, a aj keď sa mu rozpadol sen o jeho golfovom rezorte, núdzou netrpí. Predaje fyzických nosičov sú ako celok slabé a zarobiť sa dá iba na turné. Ale poďme k hudbe. Keď som počul prve dve zverejnené skladby a to Hellfire Thunderbolt a Sermons of the Sinner zasmial som sa. Riffy v mnoho percentách podobné so skladbou Nostradamus a Painkiller. Povedal som si, jasné Downing chce ukázať kto bol nosný pilier Judas Priest. Potom boli zverejnené ďalšie dve skladby a ja som začal album vnímať aj inak ako revival Judas Priest a zameral som sa aj na inú stránku. Riper Owens je top spevák, ktorý však aj pri sólových svojich počinoch doplácal na fakt, že sa toho neujal skúsený producent. To že je to spevák top kvality predvádza práve nie už zmieneným Hellfire Thunderbolt alebo Sermons of the Sinner , kde práve jeho jačák môže niekomu vadiť, ale práve v druhej polovice albumu. K tej sa ešte vrátim. Downing??, nie milé, ale gigantické prekvapenie na albume, tento pán je virtuóz a to čo tu predvádza ma úprimne veľmi prekvapilo, až odrovnalo v pozitívnom zmysle. Bicie, basa však nezaostáva, ale naopak počuť ju tam kde treba a páni nie sú iba štatisti. Melodické linky a refrény niečo úžasné . Po troch vypočutiach celého albumu sa však stalo niečo, čo býva veľmi málo pravdepodobné a to, že z druhej polovice albumu, sa začnú časom vynárať klenoty ešte lepšie ako reprezentatívne single, ktoré bývajú uvoľnené ako prvé. Nebudeme si klamať, všetky skupiny dávajú na stranu 1, najväčšie trháky, aby album čím skôr zaujal. Skladba Brothers Of The Road s hardrockovým až popovým refrénom predurčuje, že skladby so silnými melodickými linkami nekončia. A teraz to prichádza. Neviem či si poradil Kenneth Downing sám, alebo mu niekto pomáhal, ale skladba Metal Through And Through je niečo neuveriteľné a som presvedčený, že ak by bola na albume Judas Priest tak je to jeden z najväčších hitov dekády. Pri tejto skladbe zabudli na klišé alebo kopírovanie a vytvorili tak moderný song, že okrem neuveriteľného výkonu Owensa, má skladba epický a tajomný nádych s neuveriteľnou melodickou časťou .Wild And Free a monštrózna Hail For The Priest silne vyzdvihuje druhú časť albumu, ktorá je o dosť vzdialená od prvej polovice čo sa týka schémy a vlastne všetkého čo bolo počuť v prvej časti. Ripper okrem jačákov ukazuje aj inú časť svojho "portfólia", ktorá je veľmi príjemná na počutie a zaraďuje ho medzi profesionálov. Takto sa hrať s hrdlom nedokáže len tak každý spevák. No a Return Of The Sentinel, ktorú by som ale skrátil aby vynikla je podstata a odkaz je skladba ktorá ukazuje ako ma metal v roku 2021 vyzerať bez toho aby nudil.
Zhrnutie: Očakával som album za 5-6 bodov, čakal som dokonca, že to pokazí tak ako Halford v roku 1998 s albumom Voyeurs. Ak už nenávidite heavy metal a považuje ho za smiešny, album si nepúšťajte, ak ale heavy zbožňujete a poznáte príbeh Downinga, kde pracoval 40 rokov a niečo dokážete prepáčiť, šup sa do obchodu.
Veľmi milé prekvapenie.

Honza | podivná recenze | 18.10.2021 16:27

No, asi posloucháme každý jinou desku. Mě ta recenze připadá spíš jako vyřizování účtů z Downingem než hodnocení hudby. O té jsme se totiž moc nedozvěděli, kromě invektiv, která jsou ovšem obecná. Já slyším vynikající instrumentalisty, třeba basa mě baví, je slyšet a hodně hraje, trochu jako v IM, kdežto v JP je Ian Hill (kterého uctívám! :) ) prostě nosič vody, i když top třídy. Deska mi připadá silnější v riffech a sólech, než v melodiích (tam je na tom Firepower líp), což je asi dáno tím, že skládal kytarista, ale pořád je to metal první ligy, zhruba na úrovni, jak dnes hrají třeba Accept nebo Saxon. Já jsem rád, že KK ve svém věku má energii hrát a skládat a jít s kůží na trh. Podsouvat mu, že natáčí desky pro peníze, je trochu pod úroveň. Metal se pro peníze nedělá tak od začátku devadesátých let. :)

Devint | môj ty bože | 18.10.2021 11:03

pisateľ je zrejme tupý, určite s hudobným hluchom, o zvládnutí nejakého hudobného nástroja ani nehovorím, píše tu znôšku jeho dohadov založených na jeho, možno, nejakej psychickej nedostatočnosti ... schopnosť počúvať nemá každý a ten čo si namýšla, že túto schopnost má genialnu napíše takúto "recenziu" ... ak sudca napíše rozsudok, musí ho zdôvodniť ... škrtám zrejme