VLOŽIT DISKUSNÍ PŘÍSPĚVEK

THERION - Lemuria - zpět na článek

Louža Louža | 19.6.2004 13:05

Landa má sem tam dobrou písničku, ale už to neni co to bejvalo na prvních dvou deskách. Taky se mi dost líbil krysař... Jinak, nechte můůrka na pokoji. Každej z nás má svoji malou úchylku. Navíc Darkmoor hodnotí Landu kladně, protože mu na nějakou desku zpíval sbory. Akorát nevim jestli na tuhle. Tak si přece nebude sypat na hlavu pomeje. Ne?

Milda Milda | 19.6.2004 12:31

schválně si najdi recenzi na 9mm od Landy ;))

Thorn Thorn | 19.6.2004 12:16

"když tomu dá autor recenze 3/10 a pak se ukájí u Daniela Landy, jaká je to super muzika, tak to radši nekomentovat, ne?"

...to fakt? tak to ozaj radsej pustit Therion a nekomentovat :-)

Milda Milda | 19.6.2004 12:05

Vike - jojo - kdyby upřednostnoval CHris kvalitu před kvantitou, udělal by určitě lépe



Vavča: jinak já bych to ztrhání Therion zas tak neřešil - když tomu dá autor recenze 3/10 a pak se ukájí u Daniela Landy, jaká je to super muzika, tak to radši nekomentovat, ne? :-)


nebo neúprosný druhý pohled někoho, kdo uchcává ze
XIII.století - taky bych na to nebral ohledy ;))

Thorn Thorn | 19.6.2004 11:59

To plati aj na Vavcu ;-)

vike vike | 19.6.2004 11:29

Jinak na Therion posledni doby plati - podle mne - nekdy je mene vice ...

vike vike | 19.6.2004 11:22

Vavco, ty jsi zoufalec :-)

Louža Louža | 19.6.2004 10:47

Opatrně Vavčo. Já tě sice chápu a souhlasim s tebou, ale dávej bacha na jména. Emperor a Death je silný kafe. A taky si zkus odmyslet symfoňák u Rage...uvidíš co ti zbyde. A moc toho nebude...jinak ale obecný souhlas s tvým názorem. Chris není o mnoho horší než mnozí špatní naopak je dokonce i o trochu lepší než mnozí lepší.

Thorn Thorn | 18.6.2004 23:09

also sprach Vavča.

Vavča Vavča | 18.6.2004 23:07

I Vy humoristi, já chápu,že většina z vás by nejraději viděla Chrise za katrem a pod kytkama,ale milda třeba raději s kytkama před domem:-)
Ale teď vážně dle mého jakýkkoli posluchač si nemůže poslechem Therion zkazit vkus,chuť ano,ale ti lidé to dobře ví a Therion neposlouchají:-)
Mě Therion přijdou sympatičtí snahou dělat svoji práci tak,že si je nemůžeš splést s ostatními.
Klad číslo jedna,klad číslo dva nemají dav následovatelů co na tom vydělává.(třeba Rhapsody a Nightwish,Children Of Bodom dav následovatelů mají jména si každý dosadí sám)
Klad číslo tři pohodová relaxační muzika kterou může poslouchat i má máti a sousedi(pokud nepočítám ty deathmetalová alba) a když chci slyšet nabušené instrumentální záležitosti máte mraky fidalů: DreamTheater,Symphony X,Liquid Tension Experiment a další. Těm naopak vyčítáte přílišnou strohost a profesorství.
Vám co kritizujete až na vyjímky tvorba Therion nikdy nepřišla zajímavá přitom Chrisovi schopnosti jsou nesporné,můžete nás vy obdařit nějakým "pseudo" symfonickým metalovým opusem?, asi těžko navíc Chris nemá žádné oficiální vzdělání a co umí(bezpochby schopný aranžér orchestru a sborů, ne každý si může napsat muziku sám pro tohle),tak co byste potom mohli umět Vy pánové?
Jak říkám kritizovat umí každý, když "hudbě Therion nerozumí" já vám jsem ochoten kdykoli vylít do kanálu Emperor,Immortal,Death apod. věci které jsem mnohokrát slyšel a taky mi přijdou debilní.
I přesto že si je spousta lidí tu a na metalmanii vychvalovala.
Je to otázka přístupu a vkusu obejktivní pravda neexistuje p.s jestli tvorba Therion Vám nepřijde jako kombinace elementů symfonické muziky a nejen heavy metalu tak nic jako symfo metal neexistuje. A s názorem že je to metal hraný symfonickými instrumenty si nejen na mě nepřijdete ,učitelka hudebky takhle muziku Therion neoznačila. Nemusím být hudební odborník abych rozeznal prachsprostou filmovou muziku(byť bombastickou a celkem slušnou) puštěnou vedle Metallicy od Rage Lingua Mortis z 1996 to je opravdu o něčem jiném,nebo Therion Vovin ,Theli apod.
Já když si odmyslím aranže a sbory tak to prostě nejde, ta muzika by bez toho fakt nefungovala.

Louža Louža | 18.6.2004 23:00

Dobrý večer Viku, taky rád vidím tvoji ikonku...

vike vike | 18.6.2004 22:55

Louzo, zalez ...

Thorn Thorn | 18.6.2004 22:51

pre mna je prilis komplikovana aj originalna verzia Kocka leze dirou, a to nehovorim o art-prog-rockovych Burakoch.

Louža Louža | 18.6.2004 22:48

Nechápu co se vám na Therion nelíbí. Všichni na to nadáváte, ale konkrétní připomínka žádná. Kočka leze dírou? No a... Tak má chris rád lidovou tvorbu...a co má bejt...? Prostě si přiznejte, že Therion nerozumíte, protože je to na vás moc komplikovaná hudba.

Radalf | 18.6.2004 21:52

milda, divil by ses co vsechno s kvalitou desky souvisí:)

Shnoff Shnoff | 18.6.2004 20:52

milda: jednim z mych kriterii je treba kvalitativni posun ci propad oproti vrcholnym dilum konkretniho subjektu - a i toto kriterium jsem musel v pripade therion hodne ocesat.

Dalas Dalas | 18.6.2004 12:14

Kde není kvalita, ani bodování nepomůže:-))

Milda Milda | 18.6.2004 12:00

ty boduješ nezávisle na kvalitě desky? zajímavé

Shnoff Shnoff | 18.6.2004 11:16

milda: uvedl jsem to slovy "dejme tomu" - pokud vrchol tvroby therion nastal jeste driv, tim hur pro ne - vecer jim proto strhnu dalsi bod.

vike vike | 18.6.2004 10:10

I to nejlepsi by byl stale plagiat metalove i symfonicke hudby ...