to recenzen Tales:

Girg: Máš pravdu, po prvních dvou skladbách jsem se vždycky těšil na druhou polovinu, začínající Lost In...
To je bomba.
Ovšem mezi tím je nudná vata. Weird Dreams ještě jde. U Lord Of The Rings se začnu nudit. Ovšem nejhorší je strašlivá GoodBye My Friend, tu jsem často pracně přetáčel.

Juras Juras | 11.10.2010 16:56

tohle je zkrátka jejich nejlepší deska spolu se SFB...a tímhle u mne byla zakončena éra kazet :)

Girg Girg | 11.10.2010 08:31

Vlastně. Vezměte si celý blok od Lost, přes Tommyknockers a Altair 4 až po The Last Candle (ty prostřední dvě jsou logicky provázané a dohromady skvěle sedí!!). Nemá to chybu, je to jedna z nejsilnějších pasáží, jaké kdy BG na svá alba dostali.

Girg Girg | 11.10.2010 08:28

Detailisticky vzato Tommyknockeři ve vesničce nepřistáli. Oni tam podle všeho spadli, mnoho, přemnoho věků tomu nazad. A nějaká paní vykopala ufo, o které zakopla, když venčila psa. Taky Altaje 4 nebyl název korábu, ale místa, takového smetiště, skladiště, odpadliště, prostě toho, kam se zahazujou starý krámy. A kam se dostal mladší bratr hocha, co si hrál na kouzelníka a nechal ho zmizet, aniž by tušil důsledky.
Aspoň co si pamatuju.

lukáš | 9.10.2010 17:15

to dodatek k recenzi blind:
Pokud bysme recenzovali tady desky led zeppelin, tak byste museli dát 8 deskám 10 bodů, protože jsou geniální.

lukáš | klišovitá deska???? | 9.10.2010 16:56

to recenze tales from the twilight world:
Blind guardian je kapela nepřešlapuje, ale zároveň každému albu vdechne fenomenální sílu. Nemáte keepera tři či čtyři? Přesto že tales a další desky blind guardian toho moc z keepera nemaj , jsou právě tak silné jako tyto kultovní desky od helloween .Na tales můžeme poprvé spatřit ještě ve větší míře zabudované sbory, ala queen v mnoha interview hansi a andre mluvili , že kapela která je nejvíce ovlivnila byli právě queen.A jak se dá fenomenální metal se sbory queen dát dobře do jedné skladby? Právě o tom vás přesvědčí noví blind. ˇuvodní šleha traveller in time je opět píseň , z které by ostatní kapely měly celou desku.Tolik nápadů pohromadě se jen tak nevidí!!!Welcome to dying jedna z nejlepších písní guardian vůbec, ne li vůbec nejlepší.Krásné kytarové souboje vyhrávky.myslím , že je absolutní zbytečnost psát na kultovní desky recenze!!! I autor recenze si nevěděl rady kolik dát bodů. A púrávě jsme opět u toho -proč nedat 3 deskám 10 bodů když jsou geniální a skvělě se poslouchají -tales,somewhere,nightfall a zapomněl jsem na nat the edge.... Nezařaditelné tommyknockers,altair 4 atmosféerické progresivní skladby.Opět bravo blind. The last candle či lord of hte rings. Nemám slov.Prostě super deska, nejlepší je že na koncertech nemusí člověk hodnotit desky , ale kapelu.A tak blind maj prostě ať se to někomu líbí nebo ne 4 desky za plnej počet.A pokud nebudeme jen u metallicy- kolik dát slayer -seasons,reign ,south taky plnej počet.Jsou desky které prostě píšou metalovou historii .Hodnocení -10 z možných 10.

jeremy | 9.10.2010 15:03

MAJSTERSTYK!!!Na dlhe roky moj najoblubenejsi album Strazcov.