CRIMSON SUN - Sorrowbreaker
Nejenom v Českém Brodě je v oblibě elektro-pop-metal s ženským zpěvem. CRIMSON SUN se vezou na vlně AMARANTHE. Oproti svým vzorům jsou tihle Finové trochu víc popoví, ale jako alternativa to není špatné.
Metalopolis již 20 let pravidelně přináší informace a články převážně související s metalovou hudbou. Často však zavítáme i do jiných než metalových anebo vůbec hudebních oblastí a nezřídka tak nabízíme i obsah mimo hlavní záběr našeho webového magazínu.
Label: WM Japan
Vydáno: dnes
Délka: 64:32
1. GO TOWARDS THE UTOPIA, 2. THE REASON WE FIGHT, 3. LOST IN THE DARKNESS, 4. FINALLY, IT COMES!, 5. IN WATER'S GAZE, 6. HEARTLESS, 7. CRYING FOR YOU, 8. VOICE IN SADNESS, 9. I BELIEVE, 10. LIFE WILL GO ON
1. GO TOWARDS THE UTOPIA
2. THE REASON WE FIGHT
3. LOST IN THE DARKNESS
4. FINALLY, IT COMES!
5. IN WATER'S GAZE
6. HEARTLESS
7. CRYING FOR YOU
8. VOICE IN SADNESS
9. I BELIEVE
10. LIFE WILL GO ON
Nejenom v Českém Brodě je v oblibě elektro-pop-metal s ženským zpěvem. CRIMSON SUN se vezou na vlně AMARANTHE. Oproti svým vzorům jsou tihle Finové trochu víc popoví, ale jako alternativa to není špatné.
Na škále metal - gothic - post punk zaznamenáváme postupný posun doprava. Na novince se střídají nálady, od vzteku až po mellow euforii, melancholie ale visí nad vším. Američané umí psát jednoduché, podmanivé hity a vybalancovat líbivost a uvěřitelnost.
Výrazný prog s temnou tváří, nebo také dark metal plný progrese, tak nějak bych si troufl charakterizovat debut Italů GHOST ON MARS. Je to jako srážka klasických progmetalových veličin typu DREAM THEATER s tím emotivnějším od KATATONIE. Příjemné.
Další deska šíleného multiinstrumentalisty Christiana Ludvigssona má daleko k minulé "Machinery Of Night". Jednak se zde recykluje, ale hlavně je to až příliš překombinované a nesourodé. Extravagance tu pohltila kreativitu a zbyl poněkud nesourodý guláš.
Do týhle marškumpačky rukuju s nadšením. Velká válka mě fascinuje od dětství a hejtman Noise vede svou družinu do ohně bitvy plné špičkového melodického deathu a blacku. A jde do toho prsama. Hitovější to být nemůže. Válka je vůl by BDM RAMMSTEIN!
Tohle je celkem změna. THORIUM se na stará kolena více přiklonili ke švédskému zvuku a přístupnější melodice. "The Bastard" je nejvíce hitová kolekce jejich kariéry poměrně silně připomínající kapely typu PAGANIZER a zejména EYE OF PURGATORY. Nečekané.
Tuomas Holopainen už se dávno vidí jako skladatel vážné hudby s rádoby geniální orchestraci, takže co jiného by vytvořil než příliš melancholické, unavené a nízkoenergetické dílo, že i Lord K. Philipson by se po letech vyřádil.