Kavalerie Kanadské jízdní policie s dusotem víří prach na cestě hudební neomalenosti a řev rozběsněným desperátů provokuje k agresivnímu výpadu do všech světových stran. To kanadští A PERFECT MURDER propagují svoji již druhou dokonanou vraždu; mrtvolka zabalená do černého sametu tupě zírá svým new school hardcoreovým pohledem, v očích, byť zdánlivě mrtvých, se zrcadlí energie ukrytá v zemi indiánského kmene Mohawků. Se šklebem chorobné žárlivosti na příslušníky kmenů spolčených pod vlajkou NYHC se banditi z Quebecku snaží upoutat pozornost svojí osobitě nasranou, ale i pokorou k velkým vzorům naplněnou, zásobárnou hudební munice.
Se jménem velkého náčelníka PANTERA jako symbolem a s vidinou vlastní bohatýrské budoucnosti plivou oheň tuhých riffů a kanonádu agresivních melodií doprovází hysterický řev šamana posedlého klasickou nemocí hardcoreových řvounů. Ostrý nástup rychlé jízdy i méně obratných těžkooděnců v úvodní „Jaded“ předznamenává exkurzi do krajiny nervně rozháraných duší. Chrčivý dech dokresluje metalovými vzory zdobenou výšivku „Possessed“, stejně jako nemotorně agresivního potácivého opilce „Time Bomb“ nebo pravidelné dunivé houpání válečného marše „Slave To The Clock“ s až veselým vyhráváním silným tabákem zmámených strunotepců. Rychlejší výpad „Speak Without Faith“ plně odhaluje kostru punkových předků dnes již svébytného HC kmene a klikaté melodické ornamenty na topůrku titulního tomahawku jsou střídány jednoduchou úderností mašírující „No Truce“, i poněkud unaveným tlustým tanečníkem „Eye For An Eye“. „Savior“ je cesta zemí prošlapanou tisíci nohou a průhledný výpad „Bouc Emissaire“ zachraňuje jen jeho krátké trvání. Mnohem nebezpečnější „Die With Regret“ se šklebí měnivými tvářemi vyhrávek i kanonádou dusavého rytmu. V kontrastu s klasickými, jednoduchou ostrostí se vyznačujícími, skalisky hardcoreových riffů a melodií se rozprostírá smutný les „No Pulse In My Veins“, krajina to v emotivním větru se pomalu potácejících až emocoreově doomových stromů, kde kanadští uštěkanci odhalují svůj do široké krajiny extrémní hudby otevřený pohled, který kontrastuje se sebestředností v jiných případech mnohdy do sebe zahleděných hardcoreových sekerníků. „Another Day, Another Plague“ přináší konečnou epidemii, jejíž virus zřetelně pochází z výkalů staré PANTERY. Pak už se přižene jen jeden skrytý průzkumník, aby zvěstoval přeživším, že dokonáno jest.
Nezlomen řáděním mašinérie kanadských mordýřů pouze uznale pokyvuji nad slušně znějící vřavou s dobře slyšitelnými a rozpoznatelnými válečnými nástroji, které však přes veškerou ostrost svých čepelí nabízejí, až na pár nebezpečných kung-fu akcí, jen omezený repertoár výpadů zcela v konvencích mnou zkoumaného HC kmene. Přesto výzbroj lesknoucí se new school ozdobami dostatečně posiluje bojeschopnost těchto válečníků a přestože se úderností těžko prosadí mezi šílenstvím posedlými barbary jiných krajů, uhájit vlastní pozice by pro tyto zvukobijce neměl být problém.
CD k recenzi poskytli Day After records