Zvolenskí MÄSO, ktorí si na slovenskej podzemnej scéne urobili slušné meno hudbou, v ktorej experimentovali s hard corom spracovávajúcim aj vplyvy metalu a obzvlášť elektroniky a industrialu, sú tu od 90. rokov. Už pár rokov je táto trojica v štádiu hibernácie, jej gitarista a spevák Luboshio sa však vrátil s projektom DEMONIC-EYED, ktorého rovnomenná debutová nahrávka vyšla koncom leta tohto roku. Poldruhaminútovú, zľahka melancholickú akustickú inštrumentálku „Labyrinths Of Death“ nasleduje sedem energických skladieb v prevažne strednom, dôraznom tempe, plných sekaných riffov, niekedy podfarbených ľahkými disharmóniami a kratučkými gitarovými „ozdobami“, napríklad sirénu pripomínajúcimi zapískaniami.
Hudobne ide ako keby o zmes klasického amerického thrash metalu, trochu v štýle SACRED REICH alebo aj SLAYER z čias „South Of Heaven“, a ostrého hard coru. (V HC momentoch som si vďaka vokálu spomenul hlavne na košických SOCIAL SILENCE). Hutný, kvalitný zvuk a viaceré pasáže, ako aj frázovanie často skandujúceho vokálu v nich oživia aj spomienku na NAILBOMB. Tí, ktorí majú radi skutočne svižné momenty, budú spokojní v rýchlych kusoch. Hudobne prinajmenšom kvalitné a presvedčivé, a slušne napísané texty v angličtine – autorkou je Pa(e)tka – majú široký rozsah tém od lovecraftovských mýtov v „Dagon (Cycle Of Life)“ a „Innsmouth Blues“ cez titulku inšpirovanú černokňažníckou ságou od Juraja Červenáka k nešetrnosti voči Zemi v „Our Mother (Earth)“ a vybíjaniu živočíšnych druhov v „The Wolf With a Gun“ ať po ľudské práva a hrozbu totalitárstva vo „Fasces“ a oslavu individuality, ktorá je témou skladby „The Son Of A Fearless Hawk“.