SVĚTLO A STÍNY - Fantasy z carského Ruska natáčené v Maďarsku
Na počátku to vypadalo velmi zajímavě. Fantasy říznuté steampunkem. To zní jako fajn popcornový odpočinek na dlouhé večery.
Metalopolis již 20 let pravidelně přináší informace a články převážně související s metalovou hudbou. Často však zavítáme i do jiných než metalových anebo vůbec hudebních oblastí a nezřídka tak nabízíme i obsah mimo hlavní záběr našeho webového magazínu.
Sedm hodin cesty tam a sedm hodin zpátky. A koncert jedné středoškolské kapely, která se rozpadla před více jak dvaceti lety.
Minulý rok byl Dave v Evropě se svými P.L.F a spanilou jízdu završil fenomenálním koncertem na Obscene Extreme a letos decimuje starý kontinent thrashovou mocností OATH OF CRUELTY...
Dnes večer tři kapely. Dvě domácí a jedna Izraelská. K mému překvapení vykopávají kluci z Tel Avivu. No...
Jeden doomík, jeden hevík a nějaký ty death metálky, paninko, kde to mam složit? Dneska se konečně poprvé dostáváme k metalu...
O konci řeknu jen jediné. Komiksovější už být nemůže. A teď k otázce, kterou jsem si položil v titulku. Může animátorský tým od Sony pomýšlet na další zlatou sošku za animaci?
Rok 2022 byl nebývale těhotný v kategorii rockových desek s tu více, tu méně melancholickým podtónem...
V jisté BDM RPG hře vytváříte ultimátní postavu a její charakteristiky definujete následovně: Násilí: 100%, Technické skills: 100%, Skladatelská inteligence: 100%, Šarm: 100%, Oddanost 100%, Laskavost: 0%. Do kolonky "Jméno" pak vyplníte: DEFEATED SANITY.
Už poněkolikáté zní otázka stejně: Zničil Einar Solberg další desku jinak velice talentované kapely? Odpověď zní: Zase to zvládl. Jeho hlasový projev je jak chilli. Koření. Měl by se používat citem. Když se tam toho najebe hodně, nedá se to žrát.
Hele, Blake Judd ještě žije. Enfant terrible (ale současně i schopný skladatel) US blacku je (znovu) zpět a tentokráte doručuje tradičněji pojatou kolekci. Šlape mu to dobře, tělo už má sice životem zhuntované, mysl však zůstává stále čerstvá.
Návrat po šestnácti letech. Navíc víceméně autorská deska Roberta Smitha. Navazují na nejlepší kousky své diskografie a současně se zbytečně neopakují. Poslouchám to poslední dva týdny a moje dojmy stále rostou.
Bilanční a v rámci možností i moderní album zároveň. Typičtí BODY COUNT místy výrazně oživení působením hostů. Album sotva překvapí něčím neotřelým, ale dá se mu odolávat jen do prvního výkřiku "madafaká". Pak už je to zase všechno zpátky v 90's.
Faust a spol. tentokrát více přitlačili na pilu a natočili o poznání méně přátelskou desku. Více black metalu a méně zjemňujících prvků. I tak je materiál pěkně diversifikovaný, jen je méně přístupný a chybí mu ona zpěvnost, vzletnost a naléhavost.
Čistý death/doom. Špinavý, jeskynním marastem až po krk nasáklý. Ale také spíše jednoduchý, držící se jako klíště žánrových standardů bez nejmenší ochoty alespoň základně experimentovat. Co mu však nechybí, je tolik potřebná neotesanost a hrubozrnnost.