BRUTAL ASSAULT 2014 - Krabate, přijď do Černého mlýna! (den třetí)
Poslední den festivalu se vyplatilo přivstat si. Domácí grindové pornohvězdy SPASM jsou zárukou výtečného startu.
Metalopolis již 20 let pravidelně přináší informace a články převážně související s metalovou hudbou. Často však zavítáme i do jiných než metalových anebo vůbec hudebních oblastí a nezřídka tak nabízíme i obsah mimo hlavní záběr našeho webového magazínu.
Poslední den festivalu se vyplatilo přivstat si. Domácí grindové pornohvězdy SPASM jsou zárukou výtečného startu.
Páteční den se rozjíždí poměrně rychle. Nestačím se ještě ani vysprchovat a už se nacházím na hlavní scéně a přihlížím postapokalyptickému grindcoreu v podání ISACAARUM.
První kapely na pravém pódiu vždy trochu trpěly na zvuk, což se o setu plzeňských černooděnců z PANYCHIDY naštěstí říci nedá. Vidím jejich set poprvé s vokalistou Vlčákem a zdá se...
Po tom, co jsem si prošel všechny novinky v areálu, jsem zakotvil u první domácí akvizice, kterou byla litoměřická úderka KEEP ON ROTTING.
Tak Brutal Assault už je devatenáctiletý. Jako každý rok vám v tomto článku před podrobným reportem přinášíme bezprostřední shrnutí emocí, pozitiv, negativ...
O vrcholy největší hudebního festivalu na Slovensku se s vámi podělí hned dva redaktoři. Co zajímavého si Rudi a RIP našli na multižánrovém festivalu...
Vidieť PEARL JAM naživo znamená zakaždým iný zážitok, nielen s odstupom rokov, ale často aj v rámci jedného turné. Nedávna viedenská zastávka európskej časti aktuálneho turné to potvrdila do poslednej minúty vystúpenia...
Knihy J. R. R. Tolkiena a príbehy v nich opísané neboli nikdy také masovo populárne, ako po uvedení prvého dielu z filmovej trilógie „Pán Prsteňov“ od Petera Jacksona v roku 2001.
Kdyby mi někdo před deseti lety řekl, že v březnu roku 2014 bude web Metalopolis ještě stále fungovat, věřil bych mu jen po dlouhém přesvědčování.
V našich přehledových článcích jsme se již měli možnost seznámit se zajímavými kapelami, které kombinují black metal s jinými žánry, přičemž onen černý kov je v mnoha případech skoro až marginální záležitostí.
Ako každý rok, aj tentokrát sme pri našej lenivosti opomenuli množstvo dobrých vlaňajších nahrávok z prostredia mimo metalu...
Ako každý rok, aj tentokrát sme pri našej lenivosti opomenuli množstvo dobrých vlaňajších nahrávok z prostredia mimo metalu, až nám to prišlo ľúto - nepodeliť sa a neupozorniť.
Posedmé a opět neotřelé, napěchované po okraj hudebním dějem, který mě nepřestává překvapovat v hledání neobjevených cest mezi mathrockem a post-náladovkou. Pocta lidem i místům. Hravé, šílené a vtahující svoji neopakovatelnou atmosférou.
Půlhodina emocemi a expresivitou natlakovaného HC papiňáku. Screamo vokál nutně nemusí být pro každého, ale parádně čitelný a průrazný zvuk a značná naléhavost hovoří jasnou řečí. K tomu jeden z coverartů roku. Deska i pro žánrové ignoranty, jako jsem já.
Reinkarnace švédské devadesátkové kapely, která se svého času svezla s proudem melodického death metalu. Staří páprdové se nedávno po dvaceti letech dali znovu dohromady, aby si zahráli už jen pro radost. Možná pro radost, ale zato pěkně zostra.
Polská deska snažící se prodat djent a progresivní metal v jeho instrumentální podobě. Velká spousta hostů, z nichž nejvíce září asi jméno Jeffa Loomise. Výsledek trochu sráží stále stejné postupy, okatě fádní djentové zářezy a poněkud unylé melodie.
Instrumentální projekt frontmana ELDER Nicka DiSalvo je asi přesně takový, jaký bychom od něj čekali. Tedy plný psychedelie a progresivní rockové klasiky, obsahuje ale i plnější stonerrockovou složku. Příjemné album bez překvapení.
Progresivní metalcore, který nese všechna stylová klišé, ale rozhodně mu nechybí švih a tempo. A vlastně je to i pestré, od death razance přes deathcore až po djent a melodické vyhrávky. Výsledek je sice takové načančané nic, ale za poslech stojí.
Irové pokračují ve své vizi neotřele pojatého a math rockem ušpiněného post rocku, jako by se stále snažili vyrovnat debutu, kterým se blýskli již v roce 2009. Opět chybí asi jen špetka, aby to bylo na potlesk.