CORRUPTED MELODY - Inner I
Nie je vecou každodennou, aby slovenské kapely vydávali svoje nahrávky na „západných“ trhoch. Preto som spozornel, keď moji nitrianski kamaráti CORRUPTED MELODY začali niekedy minulý rok šepkať o tom...
Metalopolis již 20 let pravidelně přináší informace a články převážně související s metalovou hudbou. Často však zavítáme i do jiných než metalových anebo vůbec hudebních oblastí a nezřídka tak nabízíme i obsah mimo hlavní záběr našeho webového magazínu.
Nie je vecou každodennou, aby slovenské kapely vydávali svoje nahrávky na „západných“ trhoch. Preto som spozornel, keď moji nitrianski kamaráti CORRUPTED MELODY začali niekedy minulý rok šepkať o tom...
ANAAL NATHRAKH sa po dva a pol roku vrátili na miesto činu, presnejšie do londýnskeho klubu Camden Underworld, kde v decembri 2005 odohrali svoj historicky prvý koncert.
Muž s gitarou a ústami plnými ohňa a síry. Takých história pamätá habadej. Tento v nej tiež bude mať svoje miesto a ani sa tomu nemôže brániť. V RAGE AGAINST THE MACHINE a AUDIOSLAVE sa zapísal tak...
Astoria Theater je koncertný priestor, nachádzajúci sa v srdci Londýna. Lokalita v centre metropoly môže našincovi pripomenúť napríklad pražskú Roxy. Ani interiér nie je nepodobný – jedná sa taktiež o veľkorysý klub...
Vyhýbať sa priamemu porovnaniu so SYSTEM OF A DOWN? Áno či nie? Hmmm, nie, to nejde. Takže rýchlo, stručne a jedným dychom, nech je to z krku – „Elect The Dead“ sa nevyrovná ani jednému albumu SOAD...
Meno Serj Tankian je pojem. Keď sa tento človek rozhodne vziať pod krídla svojho vydavateľstva Serjical Strike novú kapelu, radno zbystriť pozornosť. Jeho zatiaľ poslednou akvizíciou sa stali chlapíci z Texasu...
Grungeová ikona Chris Cornell sa len niekoľko mesiacov po rozpade superskupiny AUDIOSLAVE hlási so svojou druhou sólovou doskou „Carry On“. Osem rokov po vydaní „Euphoria Morning“ tak prichádza jeden z najvýraznejších rockových hlasov deväťdesiatych rokov s ďalšou kolekciou rádiových songov.
Pražské Vysočany sú miesto zasľúbené koncertom. V miestnej Sazka Aréne sa s železnou pravidelnosťou objavujú zvučné mená súčasných hviezd, ale aj tých už trochu zašlých.
Kytarista Wes Thrailkill se svými druhy předvádí další instrumentální divočinu, která kromě metalové progrese nabízí i odbočky do mathrocku, djentu, nebo dokonce i elektroniky. Fanoušky kytarových hrdinů typu PLINI určitě potěší.
MInule jsem zase kecal. Tohle je totiž další dokonalá deska tohoto úžasného tělesa. Radost tohle poslouchat. Už zas.
Trochu prog rock/metalová exhibice. Toho tydlikání a hračičkování je místy opravdu hodně. Ale tito Švédové umí i příjemné melodie a přirozeně plynoucí pasáže, takže jim to předvádění odpustím. Ostatně, když na to mají, tak proč se trochu nepředvést, že?
Žijeme ve zlatých časech českého thrash metalu! Takové období hojnosti prostě nepamatujeme. Kapely na nás chrlí v horším případě dobré, v tom lepším (i v tomto) desky výborné a my si čvachtáme jako ten pověstný manža. Více v recenzi, teď si třepu palicí.
Švédské duo se na svém dalším albu ještě více vzdálilo postrockovým kořenům a dá se tedy tvrdit, že jejich hudba odplavala do specifické formy indie rocku, který se opírá o robustní kostru shoegaze. Opět slušné album.
Další švédský power metal, kterému vlastně nelze nic vytknout. Dobří zkušení muzikanti, kvalitní produkce a chytlavé melodie. Komponování dle osvědčeného mustru, přesto to dokáže zabavit. Dám tomu ještě pár poslechů a poté zapomenu, že to kdy existovalo.
Nepřístupná a temná blackmetalová deska, která spolu s disonantní nervozitou nabízí i death/doomové nálady. Dostat se tomu pod kůži není snadné, ale odměnou je lavina emocí. Střídmá stopáž navíc ukončí ta "muka" dříve, než by to člověku urvalo hlavu.