OPETH - The Last Will And Testament
Ja mám pocit, že Švédi sa vrátili až niekam k "Deliverance" a skutočne som nečakal, že ma to bude baviť až takto. Prvé vypočutia prinášajú zvedavosť a radosť; rastie to!
Metalopolis již 20 let pravidelně přináší informace a články převážně související s metalovou hudbou. Často však zavítáme i do jiných než metalových anebo vůbec hudebních oblastí a nezřídka tak nabízíme i obsah mimo hlavní záběr našeho webového magazínu.
Tma : snad Darkmoor dovoli, aby som odpovedal za neho - skusenostami ... :-)
TMA:: Dillinger jsou božští :) .. a můžeme začít nanovo ..."ne nejsou", "ale jo jsou", "ne je to chaos", "ne voe je to mád jak sfině", "je to onanovací bordel", "ne voe je to rytmická extáze" .... :))) jedééém !!!!
Darkmoor: A jakpak jsi přišel na tuhle poučku?
Dilinger Escape Plan je kruťárna....
klasický kecy... je vzláštní, že vždycky to o onaniích (když se mluví o sólech), nepočtářích (když se mluví o rytmech) pronáší hráči, kteří drží stěží čtyři... proč asi?
to nemá cenu
vis diskuze k Dillinger Escape Plan, kauza Math metal :))
Jojo, machrujete, ale dyk byste to ani nespočítali.:c)))
To je onanie, nezlob se na mě.
ne to je krása !!
ne, tomu se říká virtuozita
RIP: reakce na tvůj 13.15: Já si za tim stojim. Tancovat na 5/8 rytmus a ještě ho měnit je onanie.
Imothep: Nepodceňuj nepřítele, rudá tváři.....:c)
Kua, tak tomu hovorím ultra-mega-progress dance.:o) Btw, smrť Hurónom!!!:o)
Magua se nepratel neleka - zatanci jim v 5/8 taktu, pak prejde pres 3/4 do 12/8 a jsou v haji :o)
Magua, dávaj si bacha, títo Čingačgukovci ťa chcú zabiť. Asi tomahawkom. Písali si o tom na svojom mohykánskom fóre. :o))
Imothep: :c)) Na to se nedá napsat nic jinýho než :c)))
a jinak bacha, jo ? :o)) . . .uz jsem IN :o))
RIP: MNě se teda zatim neoposlouchali i poslední deska mi příjde celkem vypečená. Btw, byl jsi na Tool, když tu byli na Ozzfestu?
Velmi, ale Velmi rychle se oposlouchají. Narozdíl od HELLA :)
Ja mám pocit, že Švédi sa vrátili až niekam k "Deliverance" a skutočne som nečakal, že ma to bude baviť až takto. Prvé vypočutia prinášajú zvedavosť a radosť; rastie to!
Aktuální EP ukazuje dvě tváře současně. Zprvu klasický symfonický patos, pak ovšem skladby „200 Years“ a „Live The Tale“, které se bez sborových refrénů obejdou, a hned je to o třídu lepší. Tudy vede cesta z tvůrčí smyčky a bezradnosti posledních alb.
Je to úplne posledný album THE CURE? Dôstojnejší odchod si neviem predstaviť. Spočiatku nenápadný album si ma postupne omotal melancholickou atmosférou. Hustý oblak hmly, z ktorej sa mi nechce hľadať cestu von. ,,Disintegration" pre toto desaťročie.
Návrat niekam k "Ghost Reveries" so zvukom posledných albumov. Stávka na istotu, ktorá však za vrcholmi tvorby zaostáva. Navyše, mňa osobne rozprávač pri sústredenejšom posluchu tohto koncepčného albumu irituje.
V jisté BDM RPG hře vytváříte ultimátní postavu a její charakteristiky definujete následovně: Násilí: 100%, Technické skills: 100%, Skladatelská inteligence: 100%, Šarm: 100%, Oddanost 100%, Laskavost: 0%. Do kolonky "Jméno" pak vyplníte: DEFEATED SANITY.
Už poněkolikáté zní otázka stejně: Zničil Einar Solberg další desku jinak velice talentované kapely? Odpověď zní: Zase to zvládl. Jeho hlasový projev je jak chilli. Koření. Měl by se používat citem. Když se tam toho najebe hodně, nedá se to žrát.
Hele, Blake Judd ještě žije. Enfant terrible (ale současně i schopný skladatel) US blacku je (znovu) zpět a tentokráte doručuje tradičněji pojatou kolekci. Šlape mu to dobře, tělo už má sice životem zhuntované, mysl však zůstává stále čerstvá.
Vložit diskusní příspěvek