OPETH - The Last Will And Testament
Ja mám pocit, že Švédi sa vrátili až niekam k "Deliverance" a skutočne som nečakal, že ma to bude baviť až takto. Prvé vypočutia prinášajú zvedavosť a radosť; rastie to!
Metalopolis již 20 let pravidelně přináší informace a články převážně související s metalovou hudbou. Často však zavítáme i do jiných než metalových anebo vůbec hudebních oblastí a nezřídka tak nabízíme i obsah mimo hlavní záběr našeho webového magazínu.
mne sa viac asi album páči ale aj ep je fajn, mohli by dačo ešte vydať
... recenzia na Trilogy of Intricacy niekedy nebude?
... btw. toto ep sa mi zda o nieco lepsie ako acceleration (kt. je velmi dobre)
Jj, se připojím k tomu, že todle album je naprosto skvělý diamant na poli avantgarde. Že se někomu zdá ploché a stereotypní? WOW! Ono takové být má! Je to účel, nicméně tuto neznalost omluvím tím, že asi nikdo ze zde přítomných recenzentů desce nevěnoval dostatek času na to, aby pronikl do konceptu a mnozí (a podle reakcí jich není málo) si album pustilo jednou a už jsou chytří a soudí - jde to poznat, vážení! Takto se lidé, kteří jeví zájem o muziku, nechovají! To album je prostě a jednoduše koncepční a lidé, kteří to nepochopí, nepoberou AoS ani z malinké části. Škoda, ale už sem si tu na těchto stránkách zvykl, že mnozí s láskou kritizujou něco, aniž by to vůbec aspoň minimálně pobrali a považujou to snad za svoji ctnost.
mno
Naprosto se neztotožňuji. Koncept je takový ksakru, to, že Lazare zpívá tak jak na té desce zpívá má účel, stejnak, jako všechno. Kdyby zpíval vrstveně a přecházel z polohy na polohu, těžko by vyniklo to, co je na desce podstatné. Je to o atmosféře. To, že zpívá "úřednicky, civilně, nudně", to, že Andy hraje tak jak hrává, že kytary jsou udělané bez přílišných sól a výkonů a strojově precisně, všechno je součástí konceptu, který někdo pochopí a někdo ne, no...BTW, myšlenově (textově) za sebou album nechává většinu podobných
odemňa 9,5-10/10 bez diskuzí
podepisuju se pod slovenskou část petice - nuda jak svině, splácanina, křeč, kýč, blabla...
"Časy umierania pri albumoch typu „La Masquerade Infernale“ sú nenávratne preč." tak tak.. i když je to částečně i mnou samotným, na tohle dílko nemám nic z té záplavy té samozvané "metalové avantgardy" :)
Ja mám pocit, že Švédi sa vrátili až niekam k "Deliverance" a skutočne som nečakal, že ma to bude baviť až takto. Prvé vypočutia prinášajú zvedavosť a radosť; rastie to!
Aktuální EP ukazuje dvě tváře současně. Zprvu klasický symfonický patos, pak ovšem skladby „200 Years“ a „Live The Tale“, které se bez sborových refrénů obejdou, a hned je to o třídu lepší. Tudy vede cesta z tvůrčí smyčky a bezradnosti posledních alb.
Je to úplne posledný album THE CURE? Dôstojnejší odchod si neviem predstaviť. Spočiatku nenápadný album si ma postupne omotal melancholickou atmosférou. Hustý oblak hmly, z ktorej sa mi nechce hľadať cestu von. ,,Disintegration" pre toto desaťročie.
Návrat niekam k "Ghost Reveries" so zvukom posledných albumov. Stávka na istotu, ktorá však za vrcholmi tvorby zaostáva. Navyše, mňa osobne rozprávač pri sústredenejšom posluchu tohto koncepčného albumu irituje.
V jisté BDM RPG hře vytváříte ultimátní postavu a její charakteristiky definujete následovně: Násilí: 100%, Technické skills: 100%, Skladatelská inteligence: 100%, Šarm: 100%, Oddanost 100%, Laskavost: 0%. Do kolonky "Jméno" pak vyplníte: DEFEATED SANITY.
Už poněkolikáté zní otázka stejně: Zničil Einar Solberg další desku jinak velice talentované kapely? Odpověď zní: Zase to zvládl. Jeho hlasový projev je jak chilli. Koření. Měl by se používat citem. Když se tam toho najebe hodně, nedá se to žrát.
Hele, Blake Judd ještě žije. Enfant terrible (ale současně i schopný skladatel) US blacku je (znovu) zpět a tentokráte doručuje tradičněji pojatou kolekci. Šlape mu to dobře, tělo už má sice životem zhuntované, mysl však zůstává stále čerstvá.
Vložit diskusní příspěvek