INSECT ARK - Raw Blood Singing
Dana Schechter (SWANS) a Tim Wyskida (KHANATE) stvořili pod hlavičkou INSECT ARK další neortodoxní dílo ponořené v drone, sludge a noise rocku. Sugestivní dílo, ale je těžké se v té bažině neutopit.
Metalopolis již 20 let pravidelně přináší informace a články převážně související s metalovou hudbou. Často však zavítáme i do jiných než metalových anebo vůbec hudebních oblastí a nezřídka tak nabízíme i obsah mimo hlavní záběr našeho webového magazínu.
Otazkou je, co vedie tolko ludi v Cechach volit komunistov, na Slovensku Meciara, v Nemecku neonacistov atd.. atd.. Nevsimol som si medzi nimi nejaku extra charizmaticku osobnost schopnu manipulovat davom..
Vždyť s tím souhlasím od začátku. Hitler byl hráč, který znal noty a věděl, jak rozeznít nástroj. Takoví jsou VŽDY nebezpeční, ale bez stáda by byli bezmocní. Jenže stádo vždy je a bude...
Marigold: Lenze pravdu ma podla mna aj Vike, pretoze stadovitost je jedna vec a druha vec je schopnost zneuzit to takym zverskym sposobom..
Marigold: Lenze pravdu ma podla mna aj Vike, pretoze stadovitost je jedna vec a druha vec je schopnost zneuzit to takym zverskym sposobom..
v-dur: a přesně to jsem měl na mysli a souhlasím is Vikem, ale to přesně koresponduje s tím, co si myslím, že Hitler dokonale dokázal využít dobové situace, přečíst jí, pochopit, zneužít.
Partia filmarov postavi fiktivny supermarket a oblbnu kolko, stovky, tisícky ludi?
Clovek asi nemusi byt extra genius, aby spravil z ludi stado, staci si pomoct momentalnymi slabostami. Dnes je to reklama a posadnutost nakupovanim, kedysi to mozno bola frustracia z chudoby, ekonomickej krizy a pod..
s ohledem na priciny 1. sv. valky, jeji prubeh a zaver tzn predevsim Versailles, nasledny politicky a ekonomicky vyvoj tzn predevsim celosvetova krize ... pri vedomi, ze tehdejsi media, informovanost, vzdelani atp fungovali trochu jinak nez dnes ... s ohledem na chovani spojencu po celou dobu nastupu Hitleta k moci ... atd atd atd ... mi tato formulace ->
Hitler ani Musolini nebyli nebezpeční. Nebezpeční byli jejich lidé. Těch několik desítek miliónů omezených lidí, kteří za nimi šli. Bez nich by nebyli nic.
-> prijde minimalne nestastna. Hitler by byl nebezpecny v kazde dobe. A na nacistickych zverstvech mnohem vice nez miliony nemcu nese vinu hlavne on, jeho nohslkedove a zapadni politikove, kteri umoznili Hitleruv rychly a klidny nastup.
Ano, je pravda, že i v dnešní době je dost čuráků, které by bylo mnohem užitečnější mlátit :o)))
Abych to úplně zjednodušil - mě to nekonečné omílání všech Stalinů, Hitlerů, Mussolinů a pod. příjde jako naprosté mlácení prázdné slámy.
Ty tím "bez komentáře" konečně taky :o)))
bez komentare ... zjednodusujete to ...
... jak jinak? :o)))
nesouhlas
Při vší úctě --- nemyslím si, že úplná. Hitler i Musollini byli samozřejmě nebezpeční, ale nebezpeční v tom, že dokázali přesně vycítit slabost doby a poznat, co mají říkat, aby je lidé následovali. Samozřejmě, bez těch, kteří s nimi šli, by nebyli nic. Ale je to jako nástroj a hráč. Aby nástroj zazněl, potřebuješ hráče. A by hráč mohl hrát, potřebuješ nástroj.
ad Louža - [31.10.2004 15:11] ... prvni polovina je uplna blbost ...
Louža: Dobře napsané a svým způsobem pravdivé...
Louža si hlavně zaslouží uznání za to, že mi rozchodil oba kompy - to bych nikdy nevěřil, že si někdo všimné zkratovaného slotu RAMky...
na druhou stranu si Louza (at uz je orientovan jakkoliv) za svuj predposledni prispevek zaslouzi uznani - bez smajliku
*oprava: "skinhýt"..."skinhead" je moc formální
to je jednoduchý...Louža je skinhead :)))))))))))
Dana Schechter (SWANS) a Tim Wyskida (KHANATE) stvořili pod hlavičkou INSECT ARK další neortodoxní dílo ponořené v drone, sludge a noise rocku. Sugestivní dílo, ale je těžké se v té bažině neutopit.
Odporně chutná lahůdka ukuchtěná z nekompromisně kvalitních surovin. Je to "jen" svérázný old school death metal anebo moderní verze extrémních forem metalové muziky? Možná oboje,ale rozhodně unikátní záležitost pro hledače v okrajových hudebních sférách.
Velkolepé, mnohovrstevnaté a produkčně velkorysé dílo. Jiné ani po minulém albu být nemohlo. Pro někoho možná i trochu za hranou kýče, ale když Jón Aldará se velmi dobře poslouchá, ať působí kde chce. Není to na první poslech, ale i po něm už spokojenost.
Deska, která po skvělém singlu ("Break My Lying Tongue") nakonec nedokázala tuto laťku udržet po celou hrací dobu. Silnější skladby se míchají s těmi "vatoidními" a jako celek nahrávka uplyne a příliš emocí nevzbudí. Model VOLA se asi opravdu vyčerpává.
Zásadní kapela mého dospívání a také kapela, kterou jsem 20 let ignoroval přišla s deskou odkazující k tomu nejlepšímu z její historie. Zároveň ovšem ani neevokuje pocit opakování se. "Disintegration" je jen jeden, ale tohle rozjímání mě prostě baví.
16 minut šťavnatého technického thrashingu a dva covery od kapely, která má řemeslo v paži. Je v tom ta patřičná lehkost, drive i finesa, které člověk od téhle žánrové generace automaticky čeká. Jako drobný příkrm v čase thrashového hladu obstojně zasytí!
Trochu rozpačitý počin po čtyřech letech od minulého alba "The Fallen Crimson". Nedotažené, možná zbytečně stručné album stojí na pouhých náznacích síly, kterou skupina v minulosti disponovala. Ale hezké momenty s typickým rukopisem se najdou, to zase jo.
Vložit diskusní příspěvek