Metalopolis již 20 let pravidelně přináší informace a články převážně související s metalovou hudbou. Často však zavítáme i do jiných než metalových anebo vůbec hudebních oblastí a nezřídka tak nabízíme i obsah mimo hlavní záběr našeho webového magazínu.
Louža
3.3.2006 13:00Aspoň v jedné věci jsme za jedno:) Dobrá už mlčim. Abych ti trochu vylepšil náladu, tak zase musim říct že sem nedávno poslouchal Live Insurrection a ten je pro změnu úplně parádní. Jen se mu nějak nedostalo pozornosti médií, ale jinak dost dobrý.
anchsun-amun
3.3.2006 12:51Louža - Já vím. Škoda! Proto se o tom raději ani nezmiňuji.
Louža
3.3.2006 12:39anchsun-amun : Jo jenže při opeře je narozdíl od rockovýho koncertu v hledišti absolutní ticho a na jevišti skoro taktéž. Opera a stadión je dost rozdíl. Ale chci napsat něco jiného. Podle mého názoru je na poslední desce JP jedna opravdu super písnička. Je to hned první Judas Rising a je opravdu solidně zazpívaná. Tešil jsem se na její živou verzi a můžu ti říct že něco tak žalostnýho jako to co JP provedli během jejího provedení v rámci posledního DVD jsem už dlouho neslyšel. Tak šíleně blbej vokál bych teda od Halforda nečekal. Oceňuji sice upřímnost nahrávky, ale asolutně nechápu jak si může kapela jejich formátu JP dovolit něco takovýho pustit do světa. Udělat tohle Maidni, tak je za to fans rozervou na kusy.
anchsun-amun
3.3.2006 12:27deris - samozřejmě, že to asi nebyl stadion, ale slušný sál uzpívají operní pěvci v pohodě ( mikrofony přeci nepoužívají ) tak proč ne Rob.
Nemusíme ani číst statistiky abychom si uměli ( třeba za pomoci klavíru ) zjistit rozsah určitého hlasu.
A když se přu s vámi se všemi, tak si jako hrdinka opravdu připadám. Ale pravda snad vítězí nad lží a nenávistí ?
Morbo
3.3.2006 11:28thematic: Jo, vo LaBrieho oktávách mi jeden známej (samo zpěvák) už párkrát vyprávěl. Neuložil jsem si to do dlouhodobý paměti. Tohle sou věci, který zajímaj jen lidi "vod řemesla".
Krom toho to málokdy bejvá potvrzená informace. Někde se to vypustí do světa (a většinou eště na nějakejch propagačních materiálech a už tam je to zkreslený), každej nadšenej fanda se toho chytí, přidá k tomu nějakejch pát tónů, aby tim další lidi víc nadchnul...
thematic
3.3.2006 11:21Oprava: Gildenlow a Labrie
thematic
3.3.2006 11:20Zaujímalo by ma kolko oktáv zvládne Daniel Gilnelow z PoS ci James Labrei z Dream Theater...
Morbo
3.3.2006 10:47Teda tady padlo tolik odvážných myšlenek, že autorka by skoro mohla být prohlášena za národní hrdinku.
Např. hned ta poslední: "když vyplivly mikrofony při koncertě, mohl zpívat bez nich" - to bylo v nějaký sportovní hale??? :)))))))))))))))))))))))
russel
3.3.2006 10:40"ale Deris je zase hezčí."
no proto
anchsun-amun
3.3.2006 10:28Pokud oba slyšíme a nemáme vadu sluch. orgánu, tak to není možné. Už jsem se ale lekla, že se tady začneme nesmyslně trumfovat. Derise poslouchám celkem ráda.
A abych tě potěšila.
Rob holt lépe zpívá, ale Deris je zase hezčí.
russel
3.3.2006 09:39vycházím z jeho ofic. stránek
anchsun-amun
3.3.2006 09:34russel - Nepleteš si oktávy s tóny? Výšky celkem ujdou a mám ho docela ráda, ale je to jen průměr a tipuji maxim. 3 oktávy a to hodně přidávám. Dělají mu problémy větší skokové vzdálennosti už od kvinty a má co dělat, aby neměnil polohu hlasu. Délka tónů v koncovkách celkem ujde. Můžeš mě klidně proklínat, ale na Roba v tomto směru nikdo nemá a to jsme ani nemluvili o tom, že když vyplivly mikrofony při koncertě, mohl zpívat bez nich a bylo ho slyšet perfektně. Síla jeho hlasu je také obdivuhodná a pokud mátš k dispozici DVD koncerty z mladší doby, tak tam to je.
russel
3.3.2006 09:13Trendař: to si sand děláš srandu - falzet už od jednočárkové stupnice, dýchá za každým druhým taktem, tón je dyšný, nedozpívané koncovky a co by dělal při rychlejším tempu si ani neumím představit. Barvu hlasu má pěknou a podmanivou a plně dostačuje žánru kterému se věnuje.
Jinak nechci nikoho zklamat, ale Deris má rozsah 5,96 oktávy, nemluvě o Kiškem, takže nechápu to ohrazování Halfordovými oktávami
anchsun-amun
3.3.2006 09:10throndar - to nemyslíš vážně. Falzet už od jednočárkové stupnice, dýchá za každým druhým taktem, tón je dyšný, nedozpívané koncovky a co by dělal při rychlejším tempu si ani neumím představit. Barvu hlasu má pěknou a podmanivou a plně dostačuje žánru kterému se věnuje.
Throndar
3.3.2006 08:31eric adams ma rozsah 5,5 oktavy. nejaky trapny rob halford se muze jit zahrabat
anchsun-amun
3.3.2006 08:24Nejsem padlá na hlavu a nemyslím si, že mluvím s primitivy kterým bych podsouvala bludy a doufala, že mi je zbaští. Máš možnost si to zjistit. A znovu opakuji má nejen výšky, ale i hloubky, se kterými měl problémy i Ripper, který má níže posazený hlas.
anchsun-amun
3.3.2006 08:20best - Anděl pomsty je už o něčem jiném a podle mého se tvorba Judas pohne směrem k baladičtějším věcem hodně náročným na kytarovou interpretaci, přibude víc vokálů a kompozičních prvků. Bude dále experimentovat s barvou. No uvidíme čím nás překvapí, ale už aby to tady bylo. Já mád dost ráda klasiku, tak mě to neva. Hlavně když si to zachová poměrnou tvrdost.
Darkmoor
3.3.2006 08:19nikdo nemá rozsah 5 oktáv bez falzetu, to jsou kecy
anchsun-amun
3.3.2006 08:13Z oficiálních zdrojů od poducenta má Halford hlasový rozsah 5 oktáv bez falzetu( pro ty kteří si to neumějí představit, tak klavír jích má necelých 8 ) a to jediný na planetě a dovede zpívat 16 způsoby. Škoda, že už je tak starej. A kdo ví jak dlouho vydrží.
best
3.3.2006 00:08Parádní nářez daleko daleko lepší než Anděl pomsty.
SHOUTBOX
ASHEN TOMB - Ecstatic Death Reign
Není to až takové bahno, jak bych čekal. Přehnaně uhlazenou produkci ale také nečekejte. Brutální death metal tradičnějšího ražení nabídne však dostatek záchytných bodů pro setrvání ve společnosti této nahrávky a vlastně k tomu pomáhá i ten "čistý" zvuk.
JERRY CANTRELL - I Want Blood
Jerry Cantrell stárne. Z jeho hudby je to cítit. Energii a drive se často snaží nahradit nonšalancí a ladností. Nemusí to být na škodu, jen je třeba přijmout fakt, že zde už to prostě není grunge. Z toho zbyly jen typické vokální manýry. A i to jen občas.
HYPERTONUS - Gravity Unmapped
Instrumentální psychedelic postrock, místy s veselejší funky atmosférou, ale též brousící i temné nervní polohy. Je to jako procházka nočním městem, kde na hlavní třídě bují bezstarostný karneval, zatímco v postranních uličkách číhají krvelační trollové.
ORANSSI PAZUZU - Muuntautuja
Opravdu elektrizující dílo, při kterém mi vstávají chlupy na těle. Vlastně je to úplně debilní elektronický galimatyáš, ale ta atmosféra, ta atmosféra.
GHOSTHEART NEBULA - Blackshift
Podzimní nápor zajímavých doom/death metalových nahrávek pokračuje. Tohle je jako návrat do undergroundu devadesátých let. Zastřený, špinavý zvuk. Kráska a zvíře. Hřbitovní atmosféra za bezměsíčné noci.
NASTY SAVAGE - Jeopardy Room
Další kapela se 4 křížky na krku a jen s několika málo řadovkami na kontě. Tato přichází po 20 letech a nelze od ní očekávat žádné novoty. Pěkně postaru zahraný thrashový sekec nabídne zručně seskládanou kolekci, která potěší a krev rozproudí.
THE CROWN - Crown Of Thorns
Švédi stále chytajú za chvost svoj dávny majstrštyk "Deathrace King". Je skvelé, že hrajú, skladajú, koncertujú, ale tá fazóna spred takmer štvrťstoročia je proste nedostihnuteľná.
DISKUSE A HODNOCENÍ
RAGE - Carved In Stone
KANONENFIEBER - Die Urkatastrophe
NIGHTWISH - Yesterwynde
IOMMI - with Glenn Hughes - Fused
IOMMI - with GLENN HUGHES - 1996 DEP Session
SOUTH PARK: PEKLO NA ZEMI - Čtvrtstoletí od vzniku zásadního animáku
WEATHER SYSTEMS - Ocean Without A Shore
NEJČTENĚJŠÍ
1.
KANONENFIEBER - Die Urkatastrophe
2.
VIENNA METAL MEETING 2024 - Viedeň, Arena - 12. októbra 2024
3.
NILE - Mr. Fox, Bangkok - 12. října 2024
4.
OBSCENE EXTREME 2023 - Thrashmetalové koma a fazolová apokalypsa (den první)
5.
DEVENIAL VERDICT - Blessing Of Despair
6.
SEPULTURA - A-Lex
7.
BLOOD INCANTATION - Absolute Elsewhere