OBSCURE SPHINX - Emovere
Tři skladby s celkovou stopáží 29 minut, tomu říkám správná plocha pro EP sludge doomového stylu. Studiový návrat po mnoha letech se polské skupině hnané charismatickým ženským vokálem jednoznačně povedl.
Metalopolis již 20 let pravidelně přináší informace a články převážně související s metalovou hudbou. Často však zavítáme i do jiných než metalových anebo vůbec hudebních oblastí a nezřídka tak nabízíme i obsah mimo hlavní záběr našeho webového magazínu.
Charlie Benante je vynikajuci bubenik.Paci sa mi jeho styl buchania.
Je schopny naozaj zahrat skoro vsetko
S.O.D. Charlie don´t cheat ! :)
metallica je dobrá skupina do pyčy
to Hooya
Souhlas, před rokem jsem černou poslouchal a říkal jsem si to samé.Podtrhuje to neskutečná Rockova produkce.
Ja vam nevim, chlapi, Vitezslav Vavra nebo Pepa Melen zvladali pri hustohustem bubnovani i hustohuste zpivat...
Přátelé, můžem si myslet o Larsu Ulrichovi co chceme, ale pořád máme trochu rozumu v hlavě. Kdyby se takhle diskutovalo na nějakém fóru Kiss, padaly by pouze hlášky: "Peter Criss je nejlepší bubeník na světě!" "Paul Stanley je nejlepší zpěvák na světě!" "100.000 years je nejlepší bubenický sólo na světě!" "Detroit je nejtvrdší skladba na světě!" A tak dále a tak dále, hodiny, hodiny, hodiny. Takže jsme na tom ještě celkem dobře:)
A pořád ten lars a co Charlie Benante co na něj říkate podle mě je vetší a nedoceněný machr pres double bass drum...
nejlíp odbubnovaná deska Metallicy je paradoxně černá..., jednoduchým a naprosto funkčním způsobem..., požitek poslouchat
Mozno aj motyka vystreli :-D
Vlevo v novinkách: Metallica pracuje na nové desce. ... Hmmm, už se tetelím nadšením ... zív ... jdu si pustit Justici, s tímhle mě neotravujte ... :)
My se nebavíme o zvuku bicích, ale technice hry. Zvuk je celkem na prd, to je fakt, ale to víme dneska. Tenkrát třeba mlaskací šlapáky nikdo neměl.
Pedro to vyjádřil úplně přesně. Jinak nechápu, co je na tom příšerně krabicovým zvuku bicích na Justici tak přelomovýho? Podotýkám, že Justici považuju za nejlepší album M. Na černotě se mi Larsova hra velmi líbí, vyloženě mě baví ho poslouchat.
Největší problém Metalliky je podle mě v tom, že oni sami vůbec nemaj šajn jestli jsou mainstreamovým rockem (3D film). thrashovým velikánem (turné Big Four) nebo uměleckým undergroundem (deska s Lou Reedem). Vším třím najednou ale můžou být těžko.
Tak to je 100% pravda. Justice byla po stránce bicích opravdu revoluční, kreativní a propracovaná. Byl jsem z toho tenkrát vedle a málo kdo to zahrál. Právě proto nechápu, kam to dopracoval. Chceš-li být dobrý, musíš cvičit. A voootom to je.
o tom Justice to vraví veľa ľudí a Jasonova basa bola dojebaná naschvál on aj vravel že keby Lars cvičil a nevysral sa na to tak by to uplne inak vyzeralo ako teraz
duch
Jj, dech sedmdesátek strávených v ROH zotavovně Radost
Taky na vas z Evy a Vaska dycha duch progresivnich 70'ek?
Inak, na drum klinike vo Zvolene George Kollias celkom (príjemne) prekvapil. Vraj album "And Justice for All..." bolo na svoju dobu po stránke bicích fantastický počin...
ale načo má zase také ohavné bicie nazvučené keď na death magnetic to bolo aspon aké také
zííív...
Tři skladby s celkovou stopáží 29 minut, tomu říkám správná plocha pro EP sludge doomového stylu. Studiový návrat po mnoha letech se polské skupině hnané charismatickým ženským vokálem jednoznačně povedl.
Jedni z mála u nás (ne-li vůbec jediní) představitelé zatuchlého hnilobného death/doomu o sobě dávají vědět novým EP, jehož trojice chorobných songů také jasně demonstruje fakt, že tato obluda už dozrála na úroveň plnohodnotného alba. Čím dříve, tím lépe!
Pokračování, která neukončují děj, to mají těžké. Druhé Silo je pomalé, vláčné a nestane se v něm vlastně nic, co by se nevešlo do jednoho dvou dílů. Nečtenářům knih navíc nemusejí být zřejmé všechny pohnutky jednajících. Tak snad to třetí řada narovná.
Ruské skupiny většinou ignoruji, ale než jsem si všiml, že je tahle z Jekatěrinburgu, upoutal mě jejich starosvětský thrash. Nic převratného se sice neděje, spíš je to jako výlet zpět časem, ale pro pamětníka celkem dobrý.
Keith Buckley (ex-EVERY TIME I DIE) jako by se svými kumpány zkoušel štěstí v hodně melodickém metalcore, nebo možná spíše post-hardcore, ale na mě je to hodně plytké a podbízivé. BETTER LOVERS, kde působí další členové ETID, jsou úplně jiná liga.
Trochu Red Dead Redemption pro čtenářky Marianne. Pod krví a špínou se schovávají scenáristická klišé a dutá schémata revizionistických westernů. Má to sice patřičně gritty look, ale nekouše to. Spousta sentimentu a neschopnosti poradit si s postavami.
Veteráni stonerrockového stylu toho mají za sebou už hodně, ale stále jim to hodně sluší a tak i album roku 2024 v sobě nese odkaz na klasické devadesátky a tedy dobu, kdy tahle skupina tvořila po boku KYUSS historii.
Vložit diskusní příspěvek