OPETH - The Last Will And Testament
Ja mám pocit, že Švédi sa vrátili až niekam k "Deliverance" a skutočne som nečakal, že ma to bude baviť až takto. Prvé vypočutia prinášajú zvedavosť a radosť; rastie to!
Metalopolis již 20 let pravidelně přináší informace a články převážně související s metalovou hudbou. Často však zavítáme i do jiných než metalových anebo vůbec hudebních oblastí a nezřídka tak nabízíme i obsah mimo hlavní záběr našeho webového magazínu.
Do tankoch!!!
A ano, sere mě toho hodně...a srát bude.
Girg: Viděls včera ve 20hod. na čt1 Český století? Viděls Landu? Neni nic horšího než být v plné polní připraven a místo toho si nechat bez boje proříznout krk, protože to někdo nahoře chce.:-)
A najväčšiu predajnosť aj tak majú Judas Priest!
Hele, Strayi, co tě sere. Máš svůj web, postavil sis království a máš tam recenzi na Sepulturu. Lidi ti tam choděj. V pohodě. Pokud máš pocit, že to jinde dělaj blbě, dělej to prostě líp! To je lepší vizitka, než občasný vokopávání, vlastně mi to přijde jako jediný smysluplný. Já kdybych se měl furt dokola vrtat v tom, kde jsem se s kym nepohod nebo kdo mi přišláp palec, to bych se z toho zbláznil.
https://i.chzbgr.com/maxW500/3689542656/hE007708E/
Tu úroveň zřejmě určuje Naathir a zdejší vkusová policie , reprezentativní vzorek jejich uvažování -> a) Radiohead- umrmlané, introvertní, neprůbojné (ono se tomu tady říká nenucené) -> dobré, vhodné k napsání. b) Van Halen - explozivní hardrock, výrazný, vyzývavý, hodně sól, koncerty - přemety a pódiový aerobic, dlouhý hára lítající vzduchem (i když dneska už taky asi ne), refrény, show pro haly -> špatné, zapomenout že něco podobného existuje, zvlášť na metalovém webu, že jo?:-)
Tisice lidi nemohou chodit na koncerty bez urovne, snobe elitarska.
A tu úroven určuje kdo?
Musí to mít ovšem taky nějakou úroveň, takže tady neargumentuj cirkusáckými trapnostmi z idnesu.:-) Já se chci něco dozvědět o nové SEPULTUŘE.:-)
Napred report z tohohle.
http://kultura.idnes.cz/po-certech-velkej-koncert-ii-d1q-/hudba.aspx?c=A131102_153502_hudba_ts
Cisla hovori jasnou reci.
Tak to ja zasa pokladám skôr za zhodu okolností a som samozrejme rád, že čísla idú bokom :)
oprava: ne "kde", ale "jde"...předposl. řádek
Ale já se na tu recenzi taky celkem těším a neznamená to, že tomu tady nějak fandím :-), jenom pokládám za velkou chybu, nadutost a ignorantství, že tu recka na FW vyjde dřív než recky na SEPULTURU, MOTORHEAD a KORN, protože jak hovoří čísla prodejnosti nosičů i návštěvnost koncertů, kde v porovnání s těma třema věcma o kapelu naprosto jepičího významu.:-)
Stray: Náhodou ja sa napríklad na recenziu na nový FW celkom teším a to, že na ňu pravdepodobne nebudem vôbec reagovať, nebude znamenať, že ma jej obsah nezaujíma alebo že sa mi nepáčila :)
sokelsson: Nepřikládej tomu nějakej větší význam, koukni a jdi dál, zvládneš to? Důvod mého psaní v podobném duchu? MP 2012/13 - malá snaha/ stále ještě ne zas tak malá návštěvnost.
stray
K čomu je to dobré?
Pokud budou hrát FW někdy v Praze, vypisuji následující návštěvnostní kurzy: a) přijde méně než sto lidí - 1,3 (tedy téměř jistota), b) mezi 100 a 200 - 1,9 (nejoptimálnější je zkrátka počet okolo stovky, ale mám pocit, že kapele spíš přeji), přijde nad dvě stovky - 3,0 (v podstatě by to byla hodně velká náhoda), nad třista 6,0 (zde se dostáváme do kategorie snů a nesplněných přání).
Sparta už si taky zvykla (dostala se doby) na nový stav věcí, kdy vítězství v lize není nic jasnýho! Posilovat konkurenci - prvořadý úkol, ne každýho bavilo koukat na tupý ksichty typu Matějovský, Hašek, ...
ked je recenzia na dream theater, musi byt aj fates warning :-).
... tento rok bol dost plodny, vyslo vela zaujimavych albumov. mne tu chybaju chaostar, a storm of light, alter bridge, summoning ... staci zadat do googlu album review a recenzie sa najdu. mna selekcia tesi, aspon tu nie je vela 5/10 recenzii, z kt. je citit nezaujem a ignoranciu autora.
Ja mám pocit, že Švédi sa vrátili až niekam k "Deliverance" a skutočne som nečakal, že ma to bude baviť až takto. Prvé vypočutia prinášajú zvedavosť a radosť; rastie to!
Aktuální EP ukazuje dvě tváře současně. Zprvu klasický symfonický patos, pak ovšem skladby „200 Years“ a „Live The Tale“, které se bez sborových refrénů obejdou, a hned je to o třídu lepší. Tudy vede cesta z tvůrčí smyčky a bezradnosti posledních alb.
Je to úplne posledný album THE CURE? Dôstojnejší odchod si neviem predstaviť. Spočiatku nenápadný album si ma postupne omotal melancholickou atmosférou. Hustý oblak hmly, z ktorej sa mi nechce hľadať cestu von. ,,Disintegration" pre toto desaťročie.
Návrat niekam k "Ghost Reveries" so zvukom posledných albumov. Stávka na istotu, ktorá však za vrcholmi tvorby zaostáva. Navyše, mňa osobne rozprávač pri sústredenejšom posluchu tohto koncepčného albumu irituje.
V jisté BDM RPG hře vytváříte ultimátní postavu a její charakteristiky definujete následovně: Násilí: 100%, Technické skills: 100%, Skladatelská inteligence: 100%, Šarm: 100%, Oddanost 100%, Laskavost: 0%. Do kolonky "Jméno" pak vyplníte: DEFEATED SANITY.
Už poněkolikáté zní otázka stejně: Zničil Einar Solberg další desku jinak velice talentované kapely? Odpověď zní: Zase to zvládl. Jeho hlasový projev je jak chilli. Koření. Měl by se používat citem. Když se tam toho najebe hodně, nedá se to žrát.
Hele, Blake Judd ještě žije. Enfant terrible (ale současně i schopný skladatel) US blacku je (znovu) zpět a tentokráte doručuje tradičněji pojatou kolekci. Šlape mu to dobře, tělo už má sice životem zhuntované, mysl však zůstává stále čerstvá.
Vložit diskusní příspěvek