OBSCURE SPHINX - Emovere
Tři skladby s celkovou stopáží 29 minut, tomu říkám správná plocha pro EP sludge doomového stylu. Studiový návrat po mnoha letech se polské skupině hnané charismatickým ženským vokálem jednoznačně povedl.
Metalopolis již 20 let pravidelně přináší informace a články převážně související s metalovou hudbou. Často však zavítáme i do jiných než metalových anebo vůbec hudebních oblastí a nezřídka tak nabízíme i obsah mimo hlavní záběr našeho webového magazínu.
Kedy sa to na budúci týždeň stretneme? Už sa teším na toto CD.:o)
Inak nechali sa chlapci z ELEND (teda z jeho jadra Hasnawi-Tschirner-Roland) pocut, ze radi zahraju aj live -- ak niekto zaplati orchester :-) Takze live asi nebude.
Rudi> Esteri Rémond
...by ma zaujímalo, kto celú tú perepúť zaplatil. Ide vôbec o undegroundovú kapelu?:o)
sestava dlouha jak cip - to si asi poslechnu :o)
:o) no potěš pánbů...a tá éterická dievčina sa volá...?
vyborne zvladnuta zostava - respect :-)
Inak vdaka :-)
Zostava chyba, lebo:
Esteri Rémond
solo soprano
Camille Balarie, Louise Legendre, Julia Michaelis, Chloé Nadeau, Esteri Rémond, Séverine Ronsard, Anna Maria Sarasto, Karine Sylvain
female choir
David Kempf
solo violin, first violin, solo viola, conductor
Ismaël Guy, Inga Larusdottir, Elsa Saulnier
first violins
Sylvain Daumard, Hélène Hector, Sébastien Thaumon
second violins
Émilie Dunand, Étienne Philibert, Isabelle Robel
third violins
Shinji Chihara, David Choreman, Mathieu Hilbert
first violas
Sandra Cardon, Judith Thomas, Emma Urbanek
second violas
Julie Corda, Alexandre Grimaud, Anne Tigier
third violas
Vincent Catulescu, Catherine Fiolka
first cellos
Anne Fournier, Benjamin Rabenau
second cellos
Christian Dourinat, Éléonore Toinon
third cellos
Raymond Lebars, Yves Levignon, Arnaud Pioncet
basses
Nizar Attawi
nay flutes
Estelle Sandrard
bass flute
Vladimir Jamet
oboe
Camille Drillon, Samuel Gresch
clarinets
Michaël Hardy
bass clarinet
Klaus Amann
trumpet, french horn
Samir Husseini, Philippe Laumond
french horns
Arnaud Pasquier
trombone
René Adam
bass trombone
Marc Bertaud
timpani, bass drums
Alexandre Clément
bass drums, snare drum
Paul Lantenot
cymbals, gongs, tamtam
Pierre Mangin
various bells, steel drums, windchimes
Simon Eberl
industrial devices
All other instruments (flutes, prepared piano, spinet and other keyboards, santur, percussion) and vocals, sound-design and programming by Iskandar Hasnawi, Sébastien Roland and Renaud Tschirner.
Vzhľadom na ťažké podmienky výborná recenzia.:o) A zaujímavá čučoriedka na fotke. Prečo chýba zostava?
Tři skladby s celkovou stopáží 29 minut, tomu říkám správná plocha pro EP sludge doomového stylu. Studiový návrat po mnoha letech se polské skupině hnané charismatickým ženským vokálem jednoznačně povedl.
Jedni z mála u nás (ne-li vůbec jediní) představitelé zatuchlého hnilobného death/doomu o sobě dávají vědět novým EP, jehož trojice chorobných songů také jasně demonstruje fakt, že tato obluda už dozrála na úroveň plnohodnotného alba. Čím dříve, tím lépe!
Pokračování, která neukončují děj, to mají těžké. Druhé Silo je pomalé, vláčné a nestane se v něm vlastně nic, co by se nevešlo do jednoho dvou dílů. Nečtenářům knih navíc nemusejí být zřejmé všechny pohnutky jednajících. Tak snad to třetí řada narovná.
Ruské skupiny většinou ignoruji, ale než jsem si všiml, že je tahle z Jekatěrinburgu, upoutal mě jejich starosvětský thrash. Nic převratného se sice neděje, spíš je to jako výlet zpět časem, ale pro pamětníka celkem dobrý.
Keith Buckley (ex-EVERY TIME I DIE) jako by se svými kumpány zkoušel štěstí v hodně melodickém metalcore, nebo možná spíše post-hardcore, ale na mě je to hodně plytké a podbízivé. BETTER LOVERS, kde působí další členové ETID, jsou úplně jiná liga.
Trochu Red Dead Redemption pro čtenářky Marianne. Pod krví a špínou se schovávají scenáristická klišé a dutá schémata revizionistických westernů. Má to sice patřičně gritty look, ale nekouše to. Spousta sentimentu a neschopnosti poradit si s postavami.
Veteráni stonerrockového stylu toho mají za sebou už hodně, ale stále jim to hodně sluší a tak i album roku 2024 v sobě nese odkaz na klasické devadesátky a tedy dobu, kdy tahle skupina tvořila po boku KYUSS historii.
Vložit diskusní příspěvek