OPETH - The Last Will And Testament
Ja mám pocit, že Švédi sa vrátili až niekam k "Deliverance" a skutočne som nečakal, že ma to bude baviť až takto. Prvé vypočutia prinášajú zvedavosť a radosť; rastie to!
Metalopolis již 20 let pravidelně přináší informace a články převážně související s metalovou hudbou. Často však zavítáme i do jiných než metalových anebo vůbec hudebních oblastí a nezřídka tak nabízíme i obsah mimo hlavní záběr našeho webového magazínu.
Ono je potřeba vnímat celou tu věc v kontextu: Kdy to Nergal udělal a co to značilo. My těžko můžeme pochopit situaci v Polsku v zvlášť v době, kdy Nergal tenhle exces spáchal. Tím nechci v žádným případě vyjadřovat podporu pálení knih.
hej v sparku to bolo
Tusim som take nieco cital v sparku.
... nazor cloveka z oboru :
In June I went to the new Hove festival in Arendal, Norway, where I saw Avenged Sevenfold, Killswitch Engage, Satyricon, In Flames and DimmuBorgir. I also attended the Behemoth gig, having heard for a long time that they are a great live act. Musically they were impressive, fast and tight, despite the extremely poor sound. But when the moron of a singer started tearing pages out of a Bible, then throwing the book out into the crowd and asking for its destruction, I walked off. It is not by destroying or burning books that religion can be fought effectively. Writing and reading books is my life, and I despise illiterate fundamentalists - such as Behemoth - more than anything else. I will not listen to, see, tour with or otherwise have anything to do with Behemoth again. They give Metal a bad name, a bad image and the stupid face of the fanatic. I encourage all Solefald listeners to show their intelligence, to engage in meaningful exchanges and show people that Metalheads need not be the retards everybody else believe us to be. On the contrary - let's form the Metal Mensa!
zdroj - http://blog.myspace.com/index.cfm?fuseaction=blog.view&friendID=124946742&blogID=412956723
... dost by ma zaujimalo, co si mysli o satyricone :-D.
Behemoth jsou válcovačka, čistá agrese a brutalita. Sice nejsem zrovna fanoušek úplně tohoto stylu "rozmlátíme všechny a všechno", nicméně Behemoth svoji vysokou kvalitu mají, zejména bubeník. Líbí se mi to, Slaves shall serve je hitovka v tom nejlepším slova smyslu.
Reaper: Já vím, ale stejně takový zůstane :-)
...a Demonicu bych já osobně nebral...
Už je to pod střechou, o víkendu posoudím. Behemoth mám tolik rád, že si tu desku stejně potom koupím. Spíš teď řeším, jestli má cenu investovat do Demonicy. Co vy na to?
- tezko soudit zvuk z nejakych pochybnych MP3, kdovi co je to za verzi.
- recka samozrejme bude, objevi se kolem relase date, nebudeme to psat mesice predem...
datum vydání je 17.7.
jo a na youtube už je 5. část videožurnálu, je tam i něco slyšet
Tak to já se po tom taky teda porozhlédnu.
btw. kdy to má vyjít oficiálně?
zvuk je perfektní, zpěv také, sedí mi mnohem víc než tenhle rozostřený jako na Demigod ... jinak která deska je lepší si zatím říci netroufám, zase tak moc to naposlouchané nemám ... ale jinak velice záživný poslech
btw atmosféricky mi trochu připomíná Nile :)
snizili*
A ty akusticke vyhravky, vubec tak nejak znizili tvrdost a vokal uz neni taky tak hyperdrsny jako na D.
Ty "symfonické" vsuvky jsou faň - na správném místě, stejně jako třeba u Septic flesh ;-)
Taky se mi to zdalo trosku huhly huhly, ale napodruhe uz to bylo lepsi. A kompozicne je to podle me jeste dal nez Demigod. I kdyz celkove to takovou atmosferu nema.
No právě, já bych raději zvuk Demigodu, tenhle mi přijde strašně zahuhlaný a slitý do jedné koule?
michna: Co se ti nelibi na zvuku? Neni ani zdaleka tak ostry jako na Demigod, ale po nekolika poslesich to ma zase jine, osobite kouzlo.
Akorát škoda toho zvuku...
behemoth ma na The Apostasy pekne naslapnuto... myslim, ze v soucasne dobe se stavaji znamejsimi nez vader, polska jednicka...The Apostasy - vynikajici deska (a to jsem behemoth nikdy moc nemusel)...jsem zvedav na recku.
Ja mám pocit, že Švédi sa vrátili až niekam k "Deliverance" a skutočne som nečakal, že ma to bude baviť až takto. Prvé vypočutia prinášajú zvedavosť a radosť; rastie to!
Aktuální EP ukazuje dvě tváře současně. Zprvu klasický symfonický patos, pak ovšem skladby „200 Years“ a „Live The Tale“, které se bez sborových refrénů obejdou, a hned je to o třídu lepší. Tudy vede cesta z tvůrčí smyčky a bezradnosti posledních alb.
Je to úplne posledný album THE CURE? Dôstojnejší odchod si neviem predstaviť. Spočiatku nenápadný album si ma postupne omotal melancholickou atmosférou. Hustý oblak hmly, z ktorej sa mi nechce hľadať cestu von. ,,Disintegration" pre toto desaťročie.
Návrat niekam k "Ghost Reveries" so zvukom posledných albumov. Stávka na istotu, ktorá však za vrcholmi tvorby zaostáva. Navyše, mňa osobne rozprávač pri sústredenejšom posluchu tohto koncepčného albumu irituje.
V jisté BDM RPG hře vytváříte ultimátní postavu a její charakteristiky definujete následovně: Násilí: 100%, Technické skills: 100%, Skladatelská inteligence: 100%, Šarm: 100%, Oddanost 100%, Laskavost: 0%. Do kolonky "Jméno" pak vyplníte: DEFEATED SANITY.
Už poněkolikáté zní otázka stejně: Zničil Einar Solberg další desku jinak velice talentované kapely? Odpověď zní: Zase to zvládl. Jeho hlasový projev je jak chilli. Koření. Měl by se používat citem. Když se tam toho najebe hodně, nedá se to žrát.
Hele, Blake Judd ještě žije. Enfant terrible (ale současně i schopný skladatel) US blacku je (znovu) zpět a tentokráte doručuje tradičněji pojatou kolekci. Šlape mu to dobře, tělo už má sice životem zhuntované, mysl však zůstává stále čerstvá.
Vložit diskusní příspěvek