OPETH - The Last Will And Testament
Ja mám pocit, že Švédi sa vrátili až niekam k "Deliverance" a skutočne som nečakal, že ma to bude baviť až takto. Prvé vypočutia prinášajú zvedavosť a radosť; rastie to!
Metalopolis již 20 let pravidelně přináší informace a články převážně související s metalovou hudbou. Často však zavítáme i do jiných než metalových anebo vůbec hudebních oblastí a nezřídka tak nabízíme i obsah mimo hlavní záběr našeho webového magazínu.
https://www.youtube.com/watch?v=ZQlezBTQBrM
Trym to vie...
2017 Brutal assault.... Teším sa :)
hudobné monštrum!
Doteraz sa snáď nikomu nepodarilo priblížiť odkazu Emperor tak,ako tejto kapele.
Obskúrne mystérium a intergalaktická hrôza...
https://www.youtube.com/watch?v=3rPkCImoTXY
...to snad nemyslíte vážně?...
Napadlo, ale nevím nevím. Nevypadá to tak moc.
a napadlo tě taky, že to přesně takto zazpívat chtěl (i když i tak je to naprosto v pořádku)?
No on ale občas fakt je:))
Poslechni si to, když se snaží vytáhnout vokál fakt do výšky. Jasně, jsou to už fakt dost náročný vejšky, ale je fakt, že někdy mu poněkud hlas selhává. Ale bojuje s tím. Musím říct, že třeba proti Ozzymu na koncertech má ještě obrovskej rozsah:))
A především já si radši poslechnu vokalistu se zajímavým svébytným projevem co ve výškách občas ujíždí než nějaký strojový vyumělkovaný hlas, který je technicky precizní, ale jinak totálně bezbarvý. Proto mám rád třeba Quorthona a nemám rád Tarju (i když tam je plno důvodů).
to allegor - \"Jináč mě ale vždycky pobaví názor nějakého hudebního experta, že Emperor jsou rozladěná muzika intonačně vedle a bordel.\" Mně pak taky pobaví číst, když třeba někdo napíše, že je Ihsahn vedle jako sviň :)))))
Jináč mě ale vždycky pobaví názor nějakého hudebního experta, že Emperor jsou rozladěná muzika intonačně vedle a bordel. Zpravidla se jedná o fanoušky takových jako Metallica ( jinak nic proti ní), Manowar, v horším případě pak Nightwish:))
Zrovna dneska jsem jeden takový četl. To jsou fakt pecky patřící do zlatýho fondu blábolů o hodnocení hudby. A nejlepší argument: Posloucháte to, protože v tom je ten váš Satan:))
Nejvíce v závěru čistého zpěvu, tzn. "Though, I know not what will burn", kde je skutečně újezd "jak prase" a pak chvílemi před recitátem.
O Emperial Live Ceremony se ani nebavím, tam třeba v "Ye entrancemperium" ujíždí "jak sviň". Což samozřejmě nic nemění na tom, že Emperor rules a bez Ihsahnova hlasu by to prostě nebylo ono, stejně jako např. bez Plantova zejména na živácích občas dost falešného zpěvu by LZ nebyli LZ.
ale to je jen Allegor, on hodně věcí slyší trochu jinak
neslyšel jsem nikdy jedinou nahrávku, kde by zněl Ihsahn falešně. A to ani na živácích.
"místy uši rvoucí Ihsahnovu faleš ve With strenght I burn"
skutocne by ma zaujimalo, kde
Heh, zrovna With Strenght I Burn jsem si poustel, kdyz jsem sel dneska mestem, uzasny zazitek :p
Tak mě tahle deska zase rozsekala. 9,334/10, čistě subjektivně tedy 10/10, ale když mám hodnotit objektivně jednu z mála věcí co v muzice celkem objektivně hodnotit jde, tak musím přeci jen těch shnoffovských 0,666 strhnout za místy uši rvoucí Ihsahnovu faleš ve With strenght I burn.
Musim povedať,že mne sa ta zrucanina pači,je taka tajuplna!Hlavne ten prechod v strede vzadu...Vyvolava to v človeku rôzne temne myšlienkove pochody...Do toho ešte fajna-temna hudba...Emperor je genialita-moja srdcovka večna!
Ano, je tam zajímavé skloubení románského oblouku (zřejmě využití tohoto stavebního prvku v období pozdní gotiky), pozdně gotického a paláce a nepochybně přestavěných renesančních oken (za povšimnutí stojí interiér záchodu nalézající se vlevo nahoře)..vytváří to zajímavou atmosféru, byť se stavba tváří stylově čistě..teď ještě přihodit pár ovcí..a dojem je dokonalej!!
http://z.about.com/d/goeurope/1/0/4/X/lux_7.jpg
Tak to mám, bylo to tohle. Z nějakého důvodu se mi to hrozně líbí, hlavně ten průchod.
Našel jsem to nějak před google. Byl to nějaký hrad zřícený, kde ale ještě byly klendby a tak.
Podla mna to bol tento hrad:
http://www.draculascastle.com/
Ja mám pocit, že Švédi sa vrátili až niekam k "Deliverance" a skutočne som nečakal, že ma to bude baviť až takto. Prvé vypočutia prinášajú zvedavosť a radosť; rastie to!
Aktuální EP ukazuje dvě tváře současně. Zprvu klasický symfonický patos, pak ovšem skladby „200 Years“ a „Live The Tale“, které se bez sborových refrénů obejdou, a hned je to o třídu lepší. Tudy vede cesta z tvůrčí smyčky a bezradnosti posledních alb.
Je to úplne posledný album THE CURE? Dôstojnejší odchod si neviem predstaviť. Spočiatku nenápadný album si ma postupne omotal melancholickou atmosférou. Hustý oblak hmly, z ktorej sa mi nechce hľadať cestu von. ,,Disintegration" pre toto desaťročie.
Návrat niekam k "Ghost Reveries" so zvukom posledných albumov. Stávka na istotu, ktorá však za vrcholmi tvorby zaostáva. Navyše, mňa osobne rozprávač pri sústredenejšom posluchu tohto koncepčného albumu irituje.
V jisté BDM RPG hře vytváříte ultimátní postavu a její charakteristiky definujete následovně: Násilí: 100%, Technické skills: 100%, Skladatelská inteligence: 100%, Šarm: 100%, Oddanost 100%, Laskavost: 0%. Do kolonky "Jméno" pak vyplníte: DEFEATED SANITY.
Už poněkolikáté zní otázka stejně: Zničil Einar Solberg další desku jinak velice talentované kapely? Odpověď zní: Zase to zvládl. Jeho hlasový projev je jak chilli. Koření. Měl by se používat citem. Když se tam toho najebe hodně, nedá se to žrát.
Hele, Blake Judd ještě žije. Enfant terrible (ale současně i schopný skladatel) US blacku je (znovu) zpět a tentokráte doručuje tradičněji pojatou kolekci. Šlape mu to dobře, tělo už má sice životem zhuntované, mysl však zůstává stále čerstvá.
Vložit diskusní příspěvek