OBSCURE SPHINX - Emovere
Tři skladby s celkovou stopáží 29 minut, tomu říkám správná plocha pro EP sludge doomového stylu. Studiový návrat po mnoha letech se polské skupině hnané charismatickým ženským vokálem jednoznačně povedl.
Metalopolis již 20 let pravidelně přináší informace a články převážně související s metalovou hudbou. Často však zavítáme i do jiných než metalových anebo vůbec hudebních oblastí a nezřídka tak nabízíme i obsah mimo hlavní záběr našeho webového magazínu.
valtrik > ta licence je problem legislativy a vlastne krasne zrcadli stav nasi spolecnosti ... jinak pokud ji z mych dani nejde ani flok, at si toci a uvadi co chce ...
Valtřík: No je pravda, že se toho za komančů natočila fakt dost. Ještě dnes se kolikrát v TV objevují starší filmy, o jejíchž existenci jsem neměl ani ponětí:-)
a vidite, ja teda Hrebejka potazmo jeho filmy nemusim a prijdou mi dost precenovane ...
viki: a myslíš, že je to větší průser,než masová televize největších koláčů s licencí dokumentárního kanálu? :-/
Rudi - je vidět, že neznáš akční hit ČT a jejich reality show Vypadáš skvěle:-)))
Dallas: to je asi pravda - ale zajímal by mě náhled nějakýho statistika. Spousta lidí ujíždí (třeba právem) na domácí produkci z období 60 - 80 let, ale kolik otho bylo natočeno na jednu perlu to už se nikdo asi nedozví. Pravdou zůstává, že jeden tvůrce si většinou dokázal udržet svojí linii, což se po revoluci daří snad jen tomu Hřebejkovi...
Rudi > co je spatneho na SuperStar?
Budte radi, ze vam na CT nebezi Superstar.:o)
Vike: Které filmy máš konkrétně namysli? Pokud teda hovoříš o filmech.
A neni jedno, kdo co a jak dela a kdo a proc se na co kouka? Pruser je az kdyz verejnopravni media davaji 'pochybne' kulture mnohem vice prostoru nez kilture 'objektivne' hodnotnejsi - resp kdyz se verejnopravni media primo podileji na vyrobe pochybnych zalezitosti.
Marigold: tak to mě třeba vůbec. Prvoplánová píčovina je v podstatě dokonalý obraz autorových představ a tudíž dobře odvedená práce, zatímco píčovina neplánovaná je obyčejná fušárna. Pak je potřeba rozdělit, jestli ten zfušovanej pokus o umění nemá větší hodnotu než ta dokonalá kravina, ale to ať si rozhodne každej sám a mě nepřísluší peskovat svojí tetičku z Blatný, která u Kameňáku smíchy pročůrá troje kalhotky.
tento rok
Ale abychom se vrátili k tématu. Podle mě byl tento v českém filmu kvalitativně jedním z nejhorších. Po období porevolučních kýčů přišlo pár kvalitních snímků a teď to jde zase celé do háje. Vzniká kupa pseudouměleckého hnoje , bez myšlenky a nápadu. Za poslední dva roky se mi z českých filmů velmi líbila akorát Nuda v Brně.
... od čeho očekávám určitou kvalitu a ona se nedostavila ... abych to pořádně dopověděl
Valtřík: Souhlas. Taky mě dovede víc nasrat něco, od čeho očekávám určitou kvalitu. Kameňák a podobné filmy jsou pro mě sice odpadem, ale jinak mě nijak zvlášť neurážejí, čímž samozřejmě nechci říct, že se neplácám po čele, když vidím jakou mají v kinech návštěvnost.
Valtřík: Abych pravdu řekl, nasere mě víc, když někdo chce udělat píčovinu, protože ví, že píčoviny vydělávají, než když se vrhne na něco, co je prostě nad jeho síly... Ale samozřejmě se to může lišit případ od případu.
TELE TELE ještě snesu, je to přeci jen televizní formát a nikdo to nevydává čert ví za co, jenže Troška ty svoje hnojůvky brání, jako by byl nějaký novodobý a nepochopený Dziga Vertov, nebo co...
Marigold: tak když si dáš tu práci najdeš tunu sraček prakticky v každém oboru, ale je to to, po čem by měl člověk jít? Já se snažim vždycky poměřit ambice a prohlášení autorů s jeho výsledkem. Tzn. píčovina, která se jako píčovina od začátku tváří (viz Kameňák) mě nenasere tolik jako naposledy třeba Post Coitum...
No já to myslel tak, že dovedu pochopit, když se někdo na Kameňáky dívá doma v TV. Že si na to někdo zaplatí vstupenku do kina, tak to už je jiná:-)
Je fakt, že jedničku Kameňáka jsem viděl a smál jsem u toho asi jako u Tele Tele, takže vůbec:-)
Já naopak naprosto chápu, že se na to někdo kouká. Třeba proto, že chce plakat smíchy, nebo proto, že má poruchu osobnosti. Dost dobře ale nedokážu pochopit pohnutky, které nutí lidi chodit na dementní vypatlávky Z. Trošky, V. Olmera a podobných lidových bavičů a ještě se u toho smát. Ale to už se probíralo mnohokrát. U mně je člověk, kterého baví podobné filmy intelektuálně na úrovni dojičky-údernice z JZD model 1972, kterou dojímaly přenosy ze sjezdu KSČ (které jsou mimochodem stokrát vtipnější než všechny Kameňáky dohromady). Osobně si nemyslím, že je moc těch, kteří by se na céčkové až déčkové akčňáky dívali jinak než s pobavením a nadhledem.
Tři skladby s celkovou stopáží 29 minut, tomu říkám správná plocha pro EP sludge doomového stylu. Studiový návrat po mnoha letech se polské skupině hnané charismatickým ženským vokálem jednoznačně povedl.
Jedni z mála u nás (ne-li vůbec jediní) představitelé zatuchlého hnilobného death/doomu o sobě dávají vědět novým EP, jehož trojice chorobných songů také jasně demonstruje fakt, že tato obluda už dozrála na úroveň plnohodnotného alba. Čím dříve, tím lépe!
Pokračování, která neukončují děj, to mají těžké. Druhé Silo je pomalé, vláčné a nestane se v něm vlastně nic, co by se nevešlo do jednoho dvou dílů. Nečtenářům knih navíc nemusejí být zřejmé všechny pohnutky jednajících. Tak snad to třetí řada narovná.
Ruské skupiny většinou ignoruji, ale než jsem si všiml, že je tahle z Jekatěrinburgu, upoutal mě jejich starosvětský thrash. Nic převratného se sice neděje, spíš je to jako výlet zpět časem, ale pro pamětníka celkem dobrý.
Keith Buckley (ex-EVERY TIME I DIE) jako by se svými kumpány zkoušel štěstí v hodně melodickém metalcore, nebo možná spíše post-hardcore, ale na mě je to hodně plytké a podbízivé. BETTER LOVERS, kde působí další členové ETID, jsou úplně jiná liga.
Trochu Red Dead Redemption pro čtenářky Marianne. Pod krví a špínou se schovávají scenáristická klišé a dutá schémata revizionistických westernů. Má to sice patřičně gritty look, ale nekouše to. Spousta sentimentu a neschopnosti poradit si s postavami.
Veteráni stonerrockového stylu toho mají za sebou už hodně, ale stále jim to hodně sluší a tak i album roku 2024 v sobě nese odkaz na klasické devadesátky a tedy dobu, kdy tahle skupina tvořila po boku KYUSS historii.
Vložit diskusní příspěvek