NAILS - Every Bridge Burning
Rezavá a drásavá sedmnáctiminutovka, která v tempu polevuje až u poslední skladby. V čem ale nesleví je hutnost, tlak a brutalita, která je pro NAILS signifikantní. Po všech směrech povedené navázání na minulou desku.
Metalopolis již 20 let pravidelně přináší informace a články převážně související s metalovou hudbou. Často však zavítáme i do jiných než metalových anebo vůbec hudebních oblastí a nezřídka tak nabízíme i obsah mimo hlavní záběr našeho webového magazínu.
Thorn: To je pravda, ale prave preto som si na to dal pozor a kedze som pracoval v najdrahsom hoteli v okoli, tak som prisiel do kontaktu aj so zakaznikmi. Ti by logicky nemali byt na spodku vzdelanostneho a intelignecneho rebricka spolocnosti a predsa ma nijako nepresvedcili. Prave naopak, zopar vynimiek bolo prave medzi spolupracovnikmi.
Co sa tyka spravania sa tak to je individualna zalezitost, ale co som pobadal ja, tak slovaci boli vacsinou v pohode, takisto cesi, horsie to bolo s Poliakmi a 'Rusakmi' (ludia v krajin byvalej ZSSR)
Tak ono v tvojom vnimani USA mozno hra rolu aj to, ze na Work & Travel sa vacsinou nestykas s vzdelanostne adakvatnymi skupinami -- skusenosti ludi, co tam studuju alebo normalne, su vacsinou opacne... naopak, poznam dost Slovakov, ktori sa na W&T spravali ako "ukrajinci", ale to uz je tazky offtopic.
Thorn: No jo, mozno mas pravdu, ale rozhodne to nie je moj pripad. Prave naopak, isiel som tam bez predsudkov a az na zaklade osobnej skusenosti som si vytvoril svoj nazor.
@Pulp Fiction - hm, myslim, ze tento film evokuje skor myslienku typu 'niektori amici su gangstri' nez 'vsetky americanky su kurvy, amici zaostali zlodeji a amerika zije v stredoveku'. Takze to prirovnanie je trochu nezmyselne. Aj ked samozrejme som ten film nevidel, takze moje info je len z tychto clankov.
A podotykam znova, ze s tym aj tak v zasade nemam problem. :)
Jaj a mimochodom teraz protestoval Kazachstan proti tej parodii na MTV Awards (ten isty komik, co hra Aliho G), ktora z nich robila zaostalych pijakov kozieho mlieka... samozrejme u nas sa na tom ludia skvele bavili -- ved neslo o obraz nasej krasnej domoviny pod maľebními juj Tatrami :-)
Rakva> suvisi to tak, ze nas vztah k USA je plny pocitu menejcennosti, ktory si mnohi ludia filtruju tak, ze si hladaju iluzorne dovody, preco by Americania *v priemere* mali byt horsi, nez my...
Mimochodom, keď si pozriem Pulp Fiction, kurva, to to v tej Amerike musí vyzerať... a čudujem sa, že Japonci neprotestovali proti Kill Bill...
V-dur : Veni, vidi ci ako to bolo ... :)
Thorn: Neviem ako to suvisi s nazorom na americku spolocnost....
Jasné, Amíci sú svine, pokým nám náhodou neplatia za pucovanie riadu cez prázdniny 10x viac, než u nás za "bežnú prácu" :-)
veru tak, J.A.R. "Bulháři" je dobry priklad. Film je vždy plný nejakých viac či menej podarených abstrakcií, keby tam miesto Slovenska bolo Rumunsko (ktoré je predsa tak strašne zaostalé), tak by to nikomu u nás nevadilo :-)
Já si dovolím tvrdit, že americká kinematografie (převážně nezávislá, samozřejmě) je v reflexi negativních společenských jevů mnohem dál než československá... my se pořád spíš rozčilujeme, kde nám kdo ublížil, ale krom Slámova Štěstí si jen sotva vybavím film, ze kterého bych cítil "skutečnost"... ale to sem nepatří. :o)))
rakva: preco myslis?
Mna to vobec netrapi, je mi to jedno, len som podotkol, ako su amici haklivi na "svoj" filmovy obraz .... Prakticky ziju v televizii. :)
Okrem toho, napada ma x tesne-po-revolucnych CS filmov, kde boli americania (obyvatelia zapadu, pozapadneni CS emigranti atd) zobrazovani rovnako debilne..
rakva: Obavam sa, ze film nejakeho SK rezisera by americanom zily rozhodne netrval..
Neviem, preco ludia ocakavaju, ze filmy budu sociologickym a politologickych slabikarom.. Slovaci sa podla mna ovela viac strapnia, ked budu na taketo veci reagovat podrazdene a urazene.. Ked na skladbu J.A.R. "Bulhaři" reagovala bulharska ambasada, bolo to ako z komedie, lenze holt, vtedy sa to netykalo nas, ze? :)
Á, pán je patriot :o)))) Nuže, ona existuje zastávka Praha-Poříčany? Nikdy jsem o ní neslyšel... a kdybych měl řešit každou blbinu, kde se zobrazuje ČR jako kolonie rusky mluvících Ivanů, kde všichni jezdí v Trabantech, na vyšehradě žijí upíři a na Hradě stojí socha sv. Václava, asi bych se uvztekal. Pravda víťazí.
Inak najvacsia sranda na tom je, ze keby sa nejaky SK reziser rozhodol natocit film o USA a ukazaj by tam "len" skutocnu pravdu o amikoch a nie to ako sa chcu vidiet tak by z toho bol medzinarodny skandal...
ehehe, Praha-Poříčany - no to je blbost:-)))
"Opäť bolo Slovensko vyobrazené vo filme ako zaostalá a chudobná krajina a čo je najhoršie, naše krásne dievčatá boli vyobrazené ako tie posledné štetky."
:-))))
hlavne, ze v nasej vyspelej domovine vsetko funguje tak, ako ma ;-)
heh..
http://uhlar.blog.sme.sk/c/32459/Slovensky-horor-robi-hanbu-Slovensku.html
Ludia to beru prilis vazne :)
http://www.imdb.com/title/tt0450278/
Rezavá a drásavá sedmnáctiminutovka, která v tempu polevuje až u poslední skladby. V čem ale nesleví je hutnost, tlak a brutalita, která je pro NAILS signifikantní. Po všech směrech povedené navázání na minulou desku.
Další alternativa pro příznivce BORKNAGAR je tato parta z Rocky Mountain. Sice nic převratného, ale jízda je to patřičně ostrá i melodická, plná hezkých momentů a přesvědčivé instrumentace. I střídání growlingu a čistého vokálu je namixováno s přehledem.
Páni muzikanti, hoďte tam něco svižného a veselého, kytary ať závodí s klávesami. Dobré, to je ono. Trochu kýčovité jak ti Taliáni STAMINA. A kdo je ten starý pěvec v novém čepci? Ale, nebyl on u ROYAL HUNT? Dobře jste to skloubili, radost poslechnout.
V pátek nás čeká masivní exploze v podobě novinky německých kanonýrů, to se cítím oprávněn tvrdit už na základě luxusního čtyřpísňového EP, které obsahuje ten nejlepší melodický black / death s hnilobným pachem obinadel a lidského masa. Fans do haptáku!
A jsou zpět. Po dekádě odmlky. Opět rozjuchaní, lehce infantilní, ale hlavně maximálně kreativní a hraví. Deska, u které se prostě nejde nepohupovat do rytmu. Je v tom nezbedná nakažlivost.
Řecký instrumentální postrock, jenž koketuje s blackgazem, ambientem i cinematickou hudbou, který se nebojí ani klávesových ploch a piana. Fascinující vizuál skvěle odráží znepokojivost a melancholičnost jejich hudby.
Další španělský příspěvek do už nyní bohaté nadílky výborných doom metalových nahrávek letošního roku. „Espectres“ je klasický, dřevní a čistý doom, přesto stále velmi emotivní a prodchnutý krásně ponurou atmosférou.
Vložit diskusní příspěvek