OPETH - The Last Will And Testament
Ja mám pocit, že Švédi sa vrátili až niekam k "Deliverance" a skutočne som nečakal, že ma to bude baviť až takto. Prvé vypočutia prinášajú zvedavosť a radosť; rastie to!
Metalopolis již 20 let pravidelně přináší informace a články převážně související s metalovou hudbou. Často však zavítáme i do jiných než metalových anebo vůbec hudebních oblastí a nezřídka tak nabízíme i obsah mimo hlavní záběr našeho webového magazínu.
a já myslel, že do studia se chodí, když je co nahrát a jsou prachy:-)))
RIP - do studia ve vrcholné formě?:-)))
911: oni to studio tuším vyhráli v divácké múze, takže v tomto případě studio <> peníze. To nic nemění na tom, že do studia se chodí "ve vrcholné formě" :)
Cožeto mam za sebou? to nadávání?? :)
Slawa: zakamuflovat u Vás snad půjde právě ten zpěv ... to by v tom byl ďas, aby když nasadí třebas 10* aspoň jednou nenasadil čistě :)
to slawa, myslim že prave ve studiu poznáě nejvíc jak instrumentálne neopresný vše je, p.s. studio je velká škola, lecos se tam dá zakamuflovat to je pravda, ale tím to všechno strácí, a taky to stojí čas = peníze, ješteže nikdo nenehrává moc akustický nástroje tam a nazpěvu je lyšet ale uplně vše.
na r.i.p. a se nenadává ten už to má za sebou :-)
pocitac: nemuzu nadavat...sam mam hromadu antifanousku :) navic ma vicemene ve vsem pravdu :)
:-)
hele kluci tohle mate nacvicene? Nechce se mi verit, ze se tu debatuje a ne nadava na RIPa :-)))
RIP: Tu "slávu" (samozřejmě myšleno trochu jinak než jak je většinou myšlena) myslím tím, že Metalopolis má více čzenářů než HVP.
Co se týče článku se myslím shodujeme celkem často. Co se týče přístupu je rozdíl spíš v původním záměru a stylu uchopení reportáže. Nicméně jsem Tě chtěl vlastně jen pozdravit, viděl jsem tě po dlouhé době. See ya.. :-)
Slawa: je úplně něco jiného hrát ve studiu a hrát koncert, jak jste na tom musíte vědět sami. Mnohé zjistíš až ve studiu, co do příště zlepšit. Afrův zpěv je u vás největší problém a on melodické linky prostě nedává z opravdu dost značného poměru k celku. Rozhodně byl nejfalešnějším zpěvákem celého dne – pokud vím pěje již nějaký ten pátek a co mám možnost ho sledovat jeho výkony se nezlepšují. Ale ve studiu to jistě půjde zakamuflovat.
Cubicula: Ano sem píši, děkuji za pochvalu. Rozhodně bych neřekl že jsem „slavnější kolega“ - v čem vidíš jakoukoliv "slávu"? Stejně tak si nejsem tak zcela jist, že se shodujeme. Zcela jistě se neshodujeme v přístupu.
Nazdar ripátko, tak sem ty píšeš jo? :) Hezkej clanek, az na par veci se celkem shodujem. Tak preji hodne zdaru muj slavnejsi kolego :)
Budem totiz tocit ten demac a zajimalo by me, co ohledne instrumentalnosti mame zlepsit... tohle je pravdepodobne jeden z poslednich (ne-li posledni) konzert pred natacenim, tak aby sme tak nejak vedeli co je slaba stranka atd. Chapes? Jinak sorry ze s tim tady prudim. S
Myslim co se instrumentalnosti tyce? To o Afrovi sem slysel uz vickrat, s tim neco udelame, me jde o tu instrumentalni stranku, o tom si se v tom clanku totiz nejak ani nezminil... Odp. Dik
Slawa: Bylo to lepší než například v InSpirálu, kde Afro svým zpěvem opravdu intenzivně trhal uši, a isntrumentální nepřesnosti byli velmi snadno rozpoznatelné. Proč nezpívá čistě, je v tom úmysl? Neslyšel se? Neudrží tón? I ta nahrávka co máte na webu je falešně - každý kdo má minimum hudebního sluchu to zaregistruje. Fotky posílám přes úschovnu.
Cuz RIPe, hele muzem se prosimte nejak domluvit na tech fotkach? Kdyztak muj mail mas... Jeste k clanku: dik za objektivni kritiku, akorat sem z toho nakonec nepochopil, jestli ten konzert nakonec byl podle tebe "valnych" nebo "nevalnych" kvalit... :o) Slawa
Ja mám pocit, že Švédi sa vrátili až niekam k "Deliverance" a skutočne som nečakal, že ma to bude baviť až takto. Prvé vypočutia prinášajú zvedavosť a radosť; rastie to!
Aktuální EP ukazuje dvě tváře současně. Zprvu klasický symfonický patos, pak ovšem skladby „200 Years“ a „Live The Tale“, které se bez sborových refrénů obejdou, a hned je to o třídu lepší. Tudy vede cesta z tvůrčí smyčky a bezradnosti posledních alb.
Je to úplne posledný album THE CURE? Dôstojnejší odchod si neviem predstaviť. Spočiatku nenápadný album si ma postupne omotal melancholickou atmosférou. Hustý oblak hmly, z ktorej sa mi nechce hľadať cestu von. ,,Disintegration" pre toto desaťročie.
Návrat niekam k "Ghost Reveries" so zvukom posledných albumov. Stávka na istotu, ktorá však za vrcholmi tvorby zaostáva. Navyše, mňa osobne rozprávač pri sústredenejšom posluchu tohto koncepčného albumu irituje.
V jisté BDM RPG hře vytváříte ultimátní postavu a její charakteristiky definujete následovně: Násilí: 100%, Technické skills: 100%, Skladatelská inteligence: 100%, Šarm: 100%, Oddanost 100%, Laskavost: 0%. Do kolonky "Jméno" pak vyplníte: DEFEATED SANITY.
Už poněkolikáté zní otázka stejně: Zničil Einar Solberg další desku jinak velice talentované kapely? Odpověď zní: Zase to zvládl. Jeho hlasový projev je jak chilli. Koření. Měl by se používat citem. Když se tam toho najebe hodně, nedá se to žrát.
Hele, Blake Judd ještě žije. Enfant terrible (ale současně i schopný skladatel) US blacku je (znovu) zpět a tentokráte doručuje tradičněji pojatou kolekci. Šlape mu to dobře, tělo už má sice životem zhuntované, mysl však zůstává stále čerstvá.
Vložit diskusní příspěvek