OBSCURE SPHINX - Emovere
Tři skladby s celkovou stopáží 29 minut, tomu říkám správná plocha pro EP sludge doomového stylu. Studiový návrat po mnoha letech se polské skupině hnané charismatickým ženským vokálem jednoznačně povedl.
Metalopolis již 20 let pravidelně přináší informace a články převážně související s metalovou hudbou. Často však zavítáme i do jiných než metalových anebo vůbec hudebních oblastí a nezřídka tak nabízíme i obsah mimo hlavní záběr našeho webového magazínu.
jeste mne napadlo k te divci kapele -> na videu after dark jsem mimo klipy nezaregistroval snad nic, co bych oznacil za divku :-)
Xentrix: Však v poho, mě jen zaujalo, že tenhle termín se v našich zeměpisných šířkách vžil spíše pro KELLY FAMILY a spol. :o))) Navíc TON nejsou příliš typická metalové kapela, ale chápu tu pointu... :o))
xentrix / jj hloupy metal nejspise bude vysadou predevsim 'muzu'...
...já pouze prodávám, jak jsem nakoupil. Osobně je mi to docela jedno. Ten atribut "dívčí" je třeba vnímat v intencích metalové hudby. Nechci zde rozvíjet teorie o genderové struktuře metalového publika, ale řekl bych, že metal vždy byl a stále zůstává spíše mužskou doménou (feministky prominou), a to jak stran skupin, tak fanoušků. Nakonec chci pouze dodat, že ten přídomek jsem nepoužil pejorativně, i když to tak na první pohled třeba působí......
mne tajpici na brumlovce prijemne prekvapili... a mam je rad mj i kvuli jejich mnohoznacnym textum
za boyband pro buzni?
Xentrix: A za co tedy v USA proboha považovali třeba TAKE THAT? :o))))
Tak tento spolek zrovna nemusím. Jedna moje známá ze Států je jimi úplně posedlá...... no při pohledu na zpěváka se ani není čemu divit. Říkala mi, že TON jsou v USA považováni za dívčí kapelu, to prý kvůli skladbě jejich publika. V roce 2003 jsem byl nucen přetrpět jejich koncert na Brumlovce. Ale nechci nikomu plivat na ikonu......Sympatičtější mi spíše byli Carnivore, i když jsem trochu na rozpacích z jejich (snad) dvojsmyslných textů a oregonu/trifos/trojramenné svastiky uvnitř jednoho z těch dvou alb, která vydali.
Tři skladby s celkovou stopáží 29 minut, tomu říkám správná plocha pro EP sludge doomového stylu. Studiový návrat po mnoha letech se polské skupině hnané charismatickým ženským vokálem jednoznačně povedl.
Jedni z mála u nás (ne-li vůbec jediní) představitelé zatuchlého hnilobného death/doomu o sobě dávají vědět novým EP, jehož trojice chorobných songů také jasně demonstruje fakt, že tato obluda už dozrála na úroveň plnohodnotného alba. Čím dříve, tím lépe!
Pokračování, která neukončují děj, to mají těžké. Druhé Silo je pomalé, vláčné a nestane se v něm vlastně nic, co by se nevešlo do jednoho dvou dílů. Nečtenářům knih navíc nemusejí být zřejmé všechny pohnutky jednajících. Tak snad to třetí řada narovná.
Ruské skupiny většinou ignoruji, ale než jsem si všiml, že je tahle z Jekatěrinburgu, upoutal mě jejich starosvětský thrash. Nic převratného se sice neděje, spíš je to jako výlet zpět časem, ale pro pamětníka celkem dobrý.
Keith Buckley (ex-EVERY TIME I DIE) jako by se svými kumpány zkoušel štěstí v hodně melodickém metalcore, nebo možná spíše post-hardcore, ale na mě je to hodně plytké a podbízivé. BETTER LOVERS, kde působí další členové ETID, jsou úplně jiná liga.
Trochu Red Dead Redemption pro čtenářky Marianne. Pod krví a špínou se schovávají scenáristická klišé a dutá schémata revizionistických westernů. Má to sice patřičně gritty look, ale nekouše to. Spousta sentimentu a neschopnosti poradit si s postavami.
Veteráni stonerrockového stylu toho mají za sebou už hodně, ale stále jim to hodně sluší a tak i album roku 2024 v sobě nese odkaz na klasické devadesátky a tedy dobu, kdy tahle skupina tvořila po boku KYUSS historii.
Vložit diskusní příspěvek