THE FOREST FORGETS - Of Wind & Willows
Postmetalový koktejl, ve kterém je namixováno hodně rozdílných vlivů, od DEFTONES přes náznaky TOOL až k post rocku či dravému i melodickému post hardcore. Trochu zvláštní koktejl, ale říz to rozhodně má.
Metalopolis již 20 let pravidelně přináší informace a články převážně související s metalovou hudbou. Často však zavítáme i do jiných než metalových anebo vůbec hudebních oblastí a nezřídka tak nabízíme i obsah mimo hlavní záběr našeho webového magazínu.
http://www.sme.sk/c/4970829/rusky-obchodnik-so-smrtou-ostava-na-slobode.html
ani jsem nevěděl, že tady taková recka existuje. Ad diskuze: ten soundtrack mám, není problém ho šoupnout třeba na edisk, kdyby byl zájem...
super!
výbornej film, jedině kladný hodnocení, i dneska to jde, a dokonce i v Holyvůdu :shock:! a taky perfektně zahranej...
nejlepší je rozhodně (sice sporadická, ale...) absence happyendu, což z filmu dělá veledílo, to si dovolí dneska málokdo...
Vyborny film
GHM: podepisuji tvuj komentar. Film jsem si hodne uzil. Mozna jsem od toho ocekaval pouze boha-pustou strilecku, ale tohle je opravdu vyborna prace. Co me sokovalo nejvice byl zaver filmu, protoze jsem opravdu cekal, ze se Yuri ze vseho zesype a bude tu ten spravny americky happy-end, kdy zlo dostalo za vyucenou a my at jsme meli hlavniho hrdinu jakoliv radi, tak jsme tak nam snad nebude vadit, ze dostal to, o co si celou dobu koledoval. Tady mu byla za trest nabidnuta spoluprace s "nejvetsim obchodnikem"(ale pragmatimus jako prase brrr), coz se da jeste ustat.., ale predevsim tu je ta silena posedlost delat neco jenom proto, ze jsem v tom hodne dobry a vsechno si tim omlouvat. Yuri v podstate ztratil uplne vse pro co tohle delal(rodinu, rodice, bratra), krome jednoho posedlosti touhle praci. Pro je tohle tohle silena rovina, kterou nedokazu spravne rozsoudit.
ok film
Viper: krize filmu? Musíš mít ten správnej zdroj. Krize je celkově, ve společnosti, ne ve filmu.
Lord Of War je celkem v pohodě, každopádně někomu může poskytnout důvod zamyslet se, jak to vlastně v dnešním světě byznysu chodí. Není to dokument, ačkoli se střetává se skutečností, takže bych se vůbec nad nerealitou některejch scén nezamýšlel. Tady šlo předevšim o to, bacit diváka přes nos a využívá se u toho i "populistických" motivů. Je to v pohodě.
No mě právě tahle scéna (s tou lodí) přišla jako takové příjemné odlehčení, hlavně: "do hajzlu, nemáme holanskou vlajku, ale máme tady francouzkou, tak ji obrátíme na bok a je to" :-) Jasně, celý ten proces obchodování se zbraněmi byl hodně zjednodušený, ale zas kdyby to bylo do absolutních podrobností, byl by to nezavislý film a ten by si zas nemohl dovolit třeba tu scénu s letadlem, jak ho rozkradou vesničani
me ten film teda vcelku dost zklamal - je prave plny typickych hollywoodskych klise, autori si ani nedali praci zjistit si jak probihaji zakl. veci jako je napr . celni rizeni (viz priserna scena s premalovavanim nazvu lodi). Proste delano predevsim na efekt. Mozna to zpusobil i ten strasnej CZ dabbing, ale momentalne je to pro me jeden z nejhorsich filmu s N.Cagem.
I dnes jde natočit kvalitní film
Tak tomuto filmu není takřka co vytknout. Už titulky a cesta kulky z továrny do "těch správných míst" je mazec. Vynikající herecké výkony, naturalismus, atraktivní a znepokojivé téma zpracované bez hollywoodských klišé. Donutí to člověka se zamyslet na svou rasou a hlavně nad chápáním života v Africe, podobně jako Hotel Rwanda. Scéna, kdy vedle vesnice prodá zbraně, shrábne diamanty a tu samou vesnici potom úplně vyvraždí, mě nedá spát. Jen víc takových filmů. Je skvělé, že i v současné době krize filmu může vzniknout film, který se hravě vyrovná klenotům 90tých let jako Tváří v tvář, 8mm nebo Sedm
V-dur: Hm, tak trochu jsem o tom přemýšlel a zajímalo by mě, z čeho usuzuješ na "nedostatečně objektivní obviňování vlád" a "zvláštní politické zabarvení"? Vlády jmenovaných států prostě podporují vývoz zbraní vyrobených na jejich území a tečka. Žádné politické zabarvení v tom nevidím.
He, no mohlo by to být zajímavé...ale pokud Dalas myslí vážně to o "vynikajících 8 mm", tak to vrhá na celou recenzi poněkud jiné světlo :)
Imothep: tak to zjisti :), mě by to určitě zajímalo (nesranduju)
Mne sa to viac pacilo, ked to smerovalo k osobnej zodpovednosti jednotlivcov, nie (nedostatocne objektivnemu) obvinovaniu vlad..
BINGO
Zaujimavy film, na ktorom ma vyrusil len zaver, kde je viac nez jasna hlavna myslienka filmu zbytocne verbalne zduplovana a navyse trochu zvlastne politicky zafarbena..
Mne sa to viac pacilo, ked to smerovalo k osobnej zodpovednosti jednotlivcov, nie (nedostatocne objektivnemu) obvinovaniu vlad..
add Hanz Zimmer : btw by nebylo od veci zjistit, jestli autor nepatri k jeho zakum. Zimmer (jakkoliv mam jeho muziku rad) je znam jako celkem slusnej zlodej, kterej casto da vypracovat temata svym zakum a pak je sam pouzije :o)
No každopádně zkusím sehnat, podle ohlasu to může být opravdu topré
S tím Zimmerem souhlasím. Byly momenty kdy jsem říkal, že slyším jeho skladatelský rukopis.
no ne, já když koukal na stránky k filmu, tak ta hudba mi trochu připoměla H.Zimmera
aha
Ophidian> bez na to radsej do kina :-)
russel> pozri si na imdb.com ;-)
děkuji
Postmetalový koktejl, ve kterém je namixováno hodně rozdílných vlivů, od DEFTONES přes náznaky TOOL až k post rocku či dravému i melodickému post hardcore. Trochu zvláštní koktejl, ale říz to rozhodně má.
Moje první setkání s tvorbou této rakouské kapely probíhá za asistence emocemi prosycené muziky z různých "post" žánrů. Je tam dostatek nápadů i děje, aby to utáhlo přes hodinu trvající stopáž a zároveň motivovalo k opětovnému poslechu. Fakt supr chlapy!
Tradiční melodický heavy metal, ovšem výborný. Na desce je vše v pořádku, kvalitním zpěvem počínaje a vymazlenou produkcí konče. V rámci žánru mohu jen doporučit, jen tomu chybí nějaká ta vlastní přidaná hodnota.
Zmar nad zmar. GRAVE DIGGER přestali být opravdu zajímaví někdy kolem alba "Ballads Of A Hangman" (2009) a od té doby už si vlastně jen zoufale tahají ze své riffové zastavárny, co jim dříve nepřišlo dost dobré. A tentokráte to tedy rozhodně dobré není.
Parádní švédský old school death, který se vrací v čase do devadesátek a servíruje správně dusivou porci švédské žánrové klasiky zarámovanou do charakteristického chrastivého zvuku. Tohle by mělo chutnat především fanouškům starých DISMEMBER a ENTOMBED.
Třetí album švédských mladíků přináší zároveň i jejich nejvyspělejší materiál. Přechod k velkému labelu z intenzity jejich groovem načichlého blackujícího thrashe pranic neubral, navíc skupina přidala ještě více šikovnosti při kompozici. Svižný poslech!
Na rozdíl od kolegy Manatara si nemyslím, že se tihle Švédové nějak příliš stylově rozvírají. Většinu času je to prostě symfoničtěji pojatý black/death, který neurazí, ale nic zásadního se neděje. Jen ty čisté vokály trochu vybočují.
Vložit diskusní příspěvek