THE CURE - Songs Of A Lost World
Návrat po šestnácti letech. Navíc víceméně autorská deska Roberta Smitha. Navazují na nejlepší kousky své diskografie a současně se zbytečně neopakují. Poslouchám to poslední dva týdny a moje dojmy stále rostou.
Metalopolis již 20 let pravidelně přináší informace a články převážně související s metalovou hudbou. Často však zavítáme i do jiných než metalových anebo vůbec hudebních oblastí a nezřídka tak nabízíme i obsah mimo hlavní záběr našeho webového magazínu.
Tak co říkáte na jejich poslední desku "The Machinists of Joy"?
docela zajímavý spojení;-)
http://www.youtube.com/watch?v=a8QwQ1FwDZQ&feature=related
No Paradise Now je hodně zvláštní deska, přijde mi daleko syrovější a tvrdší než předchozí.....nikdy nezapomenu, když jsem slyšel poprvý skldabu Moving Beyond z P.N., nevěděl jsem jestli tam slyšim kytaru nebo nasamplovanou vrtačku:-D
Profil
Přiklánim se tady k wenzelovi, proč tu neni nějaká recenze alba, nebo nějakej jejich profil
Jürgen a jeho parta
Škoda, že tak povedená a přínosná parta tady nemá recenci jednotlivých alb, určitě by jsi to zasloužila. Znám je od období, když vydali Final Option, ten plakát s protáhlýmí postavami mám stále před očima. To byli časy, když kamarát prodával tuny cdček s EBM a underrground muzikou... Jürgen má obdivuhodný skladatelský i instrumentální potenciál, kdy se z punkera v 80tých letech přerodil na vojevůdce elektrometalu z germánských krajů, kdy fičeli taky Fear Factory a Ministry. Známí začali být albem A Tribute to Metallica z 91ho, když předělali pár jejich hitů do tvrdé elektronické podoby. Vyšli dvě verze, ta japonská měla snad o 3 skladby navíc, jinak jich bylo jenom 6. Potom ale vyšli dva nádherné opusy Final Option a Oddysey of the mind z 93 a 95tého roku s hitmi jako last Flood, To the hilt, Fatherland... Luxusní aranžmány, krásné melodie, texty řešící všechnu tu špínu kolem nás. Jejich poslední deska je vlastně už 10! let starý flák z roku 1997 Paradise Now, která byla už trocha posunem v jejich tvorbě, ale pořád nadupaná (White Beauty, black heat, nebo předelávka Fire). Jenže potom dostal Jürgen rapl, Die Krupps pustil k vodě a vytvořil "produkt" s názvem DKay.com. S tímhle projektem vydal dvě desky, které byli mnohěm měkší, s prvky dance rytmů a ženské vokály na té první. Na jedné z nich byl rework Fatherland-u, dle mého zbytečný. Desky se jmenovali Decaydence a Deeper into the heart of dysfunction,které byla troška návratem k punkovým prvkům a prvopočátkům syrového EBM, točila se hlavně kolem terorizmu a pádu dvojiček v USA. Měl jsem tu čest vidět Jürgena dvakrát, jednou, kdy v roce 2000 hrál jako předskokan Garyho Numana pri jeho promo desky Pure, kde jsem si s ním i popovídal a vytknul mu, že jeho DKay.com zní jako troška tvrdší DJ Bobo. On mi na to řekl, že už ho nebaví hrát metal a podujal se dále hledat svůj stracený náramek... Potom jsem si je nenechal ujít v Praze v Abatonu, na památku mi zůstalo zakoupené výroční triko.Koncert se mi líbil až na ty průtahy na začátku, kde se ochranka navážela do nervózních čekajících a chvilkama problémy se zvukem.Předkapely neřeším. Rozhodně by mě potešili, kdyby vydali novou krásnou tvrdou desku. Ale to by se musel konečně k něčemu v tom jeho Texasu, kde žije, dokopat a nelízat jenom smetanu za staré ůspěchy objíždením různých fesťáků.
jo - cos dokázal, že kritizuješ?
hrál jsem ve spoustě projektech,teď už ale svojí kapelu nemám, mám totiž rodinu a už neni na to tolik času-zvučim v létě festivaly a jinak se živim jako studiovej hráč a taky občas učim v rockový škole na kytaru. Vystudoval jsem konzervatoř kytara zpěv a je mi 34let-ještě nějaký otázky?:)
...chlapci, ja som sa zvykol hrat v piesocku, teraz sa zvyknem hrat s dievcatkami a na cyklistu...
Preboha, nie je to jedno, ci niekto niekde hra, alebo nie?
Dawe: a ty někde hraješ?
ns-můžu se tě zeptat když tomu tak rozumíš jestli někde hraješ a kde? docela bych si to poslech:)
:)
ns-takže si tu nahrávku slyšel? no a kdybys neviděl to vystoupení myslel by sis co?
dave, ty skritku, ty si opravdu nepochopil, ze Egotrip na tom koncerte nepoustel svou nahravku, alobrz hral nazivo, takze se to asi dost odlisovalo??? Vazne tuhle jednoduchou aritmetiku nechapes??:-)))
koukám že nám to tady začíná jiskřit:) Přihodim teda taky polínko do ohně. Egotrip jsem na živo ještě neviděl,ale kvuli týhle kauze jsem si dal takovou práci,že jsem si našel na www.egotrip-music.com jejich stránky a poslechl si jejich ukázky písniček a dvě celý skladby. Mě se to moc líbí a jestli takle hrajou i na živo,tak se musim přidat k Tomovi a myslet si že je v tom jen závist-protože ta nahrávka má koule jak prase-ale samozřejmě chápu že to někomu může přijít moc měkký a někomu zas moc tvrdý. mě se to líbi a až je uslyšim na živo,tak vám se zas napíšu. čau a už se nehádejte:)
tom: chlapce kolik je ti let? podle prispevku asi tak 12...egotrip "zahrali" jen diky tomu, ze se znali s misou chalupou, kterej to poradal..a jen diky tomu se koncert protahl az do jedny hodiny, coz bylo spis unavny....
ale hlavne, proc byl lidi nemeli vyjadrovat svoje nazory na kapely...co je to za zhovadily vychodisko, ze kapely by se meli chvalit jen proto, ze vubec hrajou? egotrip byla samozrejmev nebetycna nuda..a kapela si to smaa uvedomuje, kdyz si zve na podium dve pohybove velmi nenadane slecny:-)))
kauza EGOtrip
nazdar tome > nebudu zastirat, ze EGOtrip nejsou zrovna moje krevni skupina, ale chyba byla, teda podle me, v poradatelich akce > DIE KRUPPS si rozhodne EGOtrip nepozvali/nebud blazen/ ... a podle me se tam nehodili - pred KRUPPSkama mel bejt nejakej industrial, EBM a nebo jen jedna kapela - jen se to zbytecne natahovalo o kapelu, na kterou 3/4 lidi nebylo zvjedavejch >> a dat do jedny lajny DIE KRUPPS a KABAT? ... uz tohle by te melo prastit do voci ... /trosku zanrovej odskok, coz?/ >> myslim, ze je tady vic kapel, ktery by si zaslouzili hrat pred takovou industrialni legendou jakou DIE KRUPPS jsou ...
>> komentuju to pouze z pohledu navstevnika, kterej prisel na DIE KRUPPS jakozto legendu industrialu a ROZHODNE v tom nehledej nejakou ZAVIST
Tom: ja na ne nechci hazet spinu, proste jsem je videl 2x na zivo a nezaujalo me to,taxem se chtel zeptat ostatnich na jejich nazor,tot vse...videl jsem je na mensich akcich a tam to moc lidi nebavilo,proto me udivilo ze hrali jako predkapela,kazdem se libi neco jineho
Tom> mimochodom, zahranicne kapely vo vacsine pripadov (99,9%) ani len netusia, kto bude robit lokalny support. Tych vybera miestny usporiadatel.
Ja ano...
nedokázal.
nechápu
Normálně tyhle příspěvky nepíšu,ale tohodle házení špíny na kapely mě už začíná štvát-když se někomu nelíbí vystupování Egotripu,tak ať na to prostě nechodí a nekomentuje to.. nebo že by v tom byla nějaká závist??! já sám jsem se pokoušel hrát v kapele a vim jak je těžky se vůbec dostat hrát do klubu,natož jak musí bejt těžký se dostat třeba před die krupps,waltari,nebo kabáty. tam všude Egotrip hrál a buhví kde ještě,takže to asi tak velká nuda nebude,když si je ty kapely zvou-nemyslíte?? nebo to zvás někdo dokázal?!
Návrat po šestnácti letech. Navíc víceméně autorská deska Roberta Smitha. Navazují na nejlepší kousky své diskografie a současně se zbytečně neopakují. Poslouchám to poslední dva týdny a moje dojmy stále rostou.
Bilanční a v rámci možností i moderní album zároveň. Typičtí BODY COUNT místy výrazně oživení působením hostů. Album sotva překvapí něčím neotřelým, ale dá se mu odolávat jen do prvního výkřiku "madafaká". Pak už je to zase všechno zpátky v 90's.
Faust a spol. tentokrát více přitlačili na pilu a natočili o poznání méně přátelskou desku. Více black metalu a méně zjemňujících prvků. I tak je materiál pěkně diversifikovaný, jen je méně přístupný a chybí mu ona zpěvnost, vzletnost a naléhavost.
Čistý death/doom. Špinavý, jeskynním marastem až po krk nasáklý. Ale také spíše jednoduchý, držící se jako klíště žánrových standardů bez nejmenší ochoty alespoň základně experimentovat. Co mu však nechybí, je tolik potřebná neotesanost a hrubozrnnost.
Nejvíce přístupná deska GAEREA. Portugalci sice stále preferují rychlá tempa, ale materiál zároveň různě zahlazují, kudrnatí a zjemňují. A vesele do něj integrují jeden post-metalový prvek za druhým. Black metal pro masy, nicméně velmi pěkně složený.
(Raw) blackmetalový projekt z pokojíčku se vším všudy. Tentokrát za materiálem stojí osoba pohlaví něžného. Slyším za tím trochu SATANIC WARMASTER, SARGEIST, ORDER OF NOSFERAT a nebo také WINTER LANTERN. Jednoduchá, leč dobře poslouchatelná deska.
Debutové album hardcore kapely, která je složena ze členů ve svém žánru vyhlášených švédských skupin OUTLAST a VICTIMS. Dvacet minut nekompromisního nátěru brousícího až do oblasti crustu.
Vložit diskusní příspěvek