ORANSSI PAZUZU - Muuntautuja
Opravdu elektrizující dílo, při kterém mi vstávají chlupy na těle. Vlastně je to úplně debilní elektronický galimatyáš, ale ta atmosféra, ta atmosféra.
Metalopolis již 20 let pravidelně přináší informace a články převážně související s metalovou hudbou. Často však zavítáme i do jiných než metalových anebo vůbec hudebních oblastí a nezřídka tak nabízíme i obsah mimo hlavní záběr našeho webového magazínu.
Hmm, to je patrně účel. Taky mě baví ty řeči o nepůvodnosti, neoriginalitě atd. Problém je v tom, že tady nikdo není schopen nadhodit nějakou "lepší" alternativu. Pink Floyd ? Nenechte se vysmát, kluci.
blaha: souhlas. a podivně na mne též působí všechny takové ty vášně tlumící poznámky typu: "ono to není tak dobré, to se vám jen zdá...ono je to vlastně úplně obyčejné a průměrné a vy to akorát neslyšíte"..specielně u devina je to k pousmání. skoro se pak stydím, že se mi ty desky líbí:-)
Proti kritickým názorům nelze nic namítnout, ale hláškám typu, že Devin je : "..hudba pro rádoby emancipované metly." se nelze než nahlas vysmát. Od kdy recenzenti recenzují posluchače ?
Mít vlastní kritický názor je naše povinnost, nikoli marnivý vrtoch.
bohus: proc vsichni hledi hlavne na ty minirecenze? Od hlavniho recenzenta, ktery se deskou zabyval nejpoctiveji a ktery ma k recenzovane veci svym zamerenim nejbliz, padlo hodnoceni velmi pozitivni, ne?:-)
a ty vyhrady dalsich recenzentu maji taky neco do sebe, ne?.-)
10/10 prostě nádhera ale terria je nepřekonatelná.
Já jsem nechtěl redakci nic vyčítat, jen jsem se tomu podivil. Na kritické názory na Helloween, Judas Priest, Manowar, apod. už jsem si zvykl, chápu že někomu jejich tvorba může připadat plná klišé a kýče, což je i trochu pravda, což ovšem na druhou stranu není důvod, proč bych nad oněma kapelama měl lámat hůl. Ovšem Devin Townsend je pro mě synonymum pro to, jak se dá dělat hudba se stejnými prostředky inovativně a invenčně. Ne geniálně, žádný nový Čajkovský (lidi většinou sice říkají Mozart, ale ten mě tak neoslovuje :-)) to není ani nebude, vůbec používat termín genialita ve spojení s hudbou mi připadne trochu divné. Album nikterak nezaostavá za svými předchůdci, přesto ohlasy jsou podivně kritické. A to mě zaráží.
Ja názor recenzentov samozrejme akceptujem, ci uz je uplne opačný mojmu alebo je takmer totožný , ci je tak na pol ceste mojmu názoru. Majú nan samozrejme právo. Nikdy sa však nim neriadim a riadit nebudem. Vždy si ho vytvorím predovšetkým sám po vypočutí toho ktorého albumu. Akurát sa mi nepáči to (občas) povýšenecké správanie plné výsmechu tým, ktorým sa páči nieco , čo pánovi recenzentovi leží v žalúdku, alebo to považuje za niečo príliš obyčajné a priemerné. Nový Devin ma baví po každom vypočutí stále viac a viac. Má svoj charakteristický rukopis, produkciu, ladenie gitár a hlavne hlas a preto je podľa mna unikát. Kaslite na nejake zabomysie vojny s recenzentami a uzite si hudby...
vitus - každý z nás se svůj názor snaží vysvětlit a osobně mne šílenosti spíš iritují:-)
bohuš:a také je moderní nařknout po každé zlé recenzi redakci, že její názory jsou divné a účelové.
ale přiznám se, že nespokojenost redakce nechápu. album se mi líbí dosti a mám dojem, že většině šakrohlídů nesedí, že nový devin je snad poprvé výhradně pozitivní a zbavený šíleností.
jen pokud se názorů na hifi věže týká...
DKM : Já zase nechápu, že ty to nechápeš, ač sám velice často rozdílné názory nepřijímáš a neakceptuješ....
já jenom pořád nechápu, proč je pro někoho takový problém přijmout a akceptovat (neříkám souhlasit) něčí rozdílný názor...
2 wickerman: virbl je (aspon myslim) rytmicak, esicko, maly buben, snare... vlastne ani nevim, jak se tomu oficialne rika.
Nevím co byste ještě chtěli, podle to album nemá jedinou chybu. Ne metalopolis je asi moderní kritizovat všechno, co má aspoň trochu melodiky.
taky mě to napadlo Marigolde, ale nechtěl jsem offtopicovat:))
Kluzó: Je zvláštní, že z téhož despektu nás obviňují ti fanoušci HELLOWEEN.
teď ještě nejdřív číst a pak teprve plácat a bude to (10/10)
díky za upozornění, ale dávám si pozor
clouseau - pozor na bábovičku, aby se ti nerozbila
Opravdu elektrizující dílo, při kterém mi vstávají chlupy na těle. Vlastně je to úplně debilní elektronický galimatyáš, ale ta atmosféra, ta atmosféra.
Podzimní nápor zajímavých doom/death metalových nahrávek pokračuje. Tohle je jako návrat do undergroundu devadesátých let. Zastřený, špinavý zvuk. Kráska a zvíře. Hřbitovní atmosféra za bezměsíčné noci.
Další kapela se 4 křížky na krku a jen s několika málo řadovkami na kontě. Tato přichází po 20 letech a nelze od ní očekávat žádné novoty. Pěkně postaru zahraný thrashový sekec nabídne zručně seskládanou kolekci, která potěší a krev rozproudí.
Švédi stále chytajú za chvost svoj dávny majstrštyk "Deathrace King". Je skvelé, že hrajú, skladajú, koncertujú, ale tá fazóna spred takmer štvrťstoročia je proste nedostihnuteľná.
Daniel Cavanagh doslovne cituje svoju ex. kapelu a tento album je pokračovaním jeho poslednej tvorby. Jedná sa o príjemnú emotívnu a ľahko plynúcu nahrávku, ktorá síce nevybočuje z autorovej rady nálado tvorných albumov, ale tak nejak zahreje pri srdci.
PYRRHON svůj neortodoxně výstřední death metal plný vřískavé a disharmonické překombinovanosti možná konečně ukočírovali tak, že mi to začíná dávat smysl. Stále je to dost schizofrenní produkce na hranici stravitelnosti, ale tady již to dokážu ocenit.
Čím více "Absolute Elsewhere" poslouchám, tím více jsem přesvědčen, že tahle cesta není pro BLOOD INCANTATION tou správnou. Skladatelsky vysoce ambiciózní projekt, který však jako celek úplně nefunguje. Zatracování nezaslouží, oslavné ódy ale také ne.
Vložit diskusní příspěvek