LIZZARD - Mesh
Francouzi pokračují v cestě nastolené na minulém albu "Eroded" a znovu servírují svůj specifický pohled na moderní melodický progresivní rock/metal. Osobité kouzlo lehce vychladlo, ale skladby typu "Elevate" mají stále svou sílu.
Metalopolis již 20 let pravidelně přináší informace a články převážně související s metalovou hudbou. Často však zavítáme i do jiných než metalových anebo vůbec hudebních oblastí a nezřídka tak nabízíme i obsah mimo hlavní záběr našeho webového magazínu.
souhlas, když se o něčem kontroverzním hodně mluví, vzbuzuje to silné emoce (ať už pozitivní nebo negativní), vždycky je to zajímavé a osobité a stojí za to se o tom dozvědět víc. Když je něco ploché a zbytečné, nikdo se o tom nebude hádat. Kiss a Judas Priest odstartovali umělecký úpadek rockové hudby který vrcholí v těchto letech kapelami typu Hammerfall nebo Edguy a dalšími paskvily z germánské dostihové stáje Nuclear Blast, sázející na jistou kartu. Adrošem zmiňované kapely vytvořili umělecky cenná díla, navíc každá s osobitým rukopisem, jenže pak přišli 80.léta všechno šlo doprdele, páč to bylo nahrazeno hevíkovskými hospodskými halekačkami (JP,IM), přitepleným staiónovým rokem (Europe) a hair metalem s těma šílenýma účesama. Jedinej klad 80.let byl trash metal a legendární alba Metallicy, Megadeth, Slayer, Anthrax nebo Testament, který se k danému stylu postavili každá ze svého osobitého pohledu. pak přišli další plodná 90.léta se spostou nápadů a originality (FNM, grunge, Primus, Korn, TOOL) a těď zase žijeme v lichých (ne kalendářně) letech, kdy rockové hudbě zase vládnou dementí speed/heavy/power metalové halekačky. Proto si kapely co přežili ze 70.tek a hlavně z 90., nové objevy, nebo které se dokonce neustále zlepšují a vyvíjí (TOOL), musíme hýčkat a vážit si jich
ano yes...cekal kdy se tady v teto debate o nejzasadnejsi kapele tahle fosilie objevi....:-))))
Tady říct svůj názor je stejné jako házet hrách na zeď ... hodíš nic s toho není a navíc co povíš je v mžiku použito proti Tobě ..... mě bude 35 slyšel sem toho dost na to abych poznal co je dobré a co ne ale ....podotýkám ALE .... tohle je muj osobní pocitový pohled..... Někde sem tu četl že veškerá muzika (rocková) vychází a stojí na přincipech Judas Priest ..... aniž bych se tomu chtěl vysmívat tak mi to přijde mirně řečeno přitažené za vlasy ..... dotyčný zapoměl na několik zasadních skupin jako Led Zeppelin, Deep Purple,Yes,Doors a mnoho dalších .... jenže to jsou pro někoho už dávno fosilní skupiny takže je nemuže znát jedině že se musel zeptat rodiču .... TOOL taky používá kytary bicí a zpěv ... někdo v tom vidí víc jiný méně .... ta debata je akademická a v podstatě zbytečná ale i za ní díky bo díky tomu člověk poznává že tohle za něco stojí a není to povrchní .. zdar 25.6
muhehe muhehe...Are you going crazy? You are freak!
vim: dalas je tu brzy, nic se neboj
uh uuhhu uhuhhhhhuh uhh
vike: ARE YOU CRAZY? ARE YOU CRAZY?
talkin'to me? talkin'to me?
vike: drž už rypák a nech je pěkne v klidu diskutovat.
asi ho zmatl tvuj projev na urovni 15ileteho smrada :-)
Darkmoor: tak to sorry, v tomhle sem se spletl (nenapadlo mě, že tady bude člověk se stejnou přezdívkou jako redaktor jen s velkým písmenem) a tu hlášku ze Samotářů sem taky nemyslel nijak osobně, jen mě to v tu chvíly prostě napadlo.
A ty hnedka takhle útočně! Jinak je mi skoro 21 a chystám se na VŠ, takže tvůj odhad s 15letým usmrkancem je lehce mylný :-)
jesus - to není důležité, důležitý je fakt, že radikál je skutočný kokot, bohužial - ale mám ho rád...
viper - někde ze sebe dělám znalce všeho?:-) ale máš pravdu, vás patnáctileté je těžko pochopit:-)
Viper: já mam dojem že Radicalculta nazval kokotem 'darkmoor' a ne 'Darkmoor' - jestli to byl ten samej tak pak se omlouvám...
Ale stále sú to len zbytočné hádky.
tady je to jako na houpačce, jednu chvíli se něco vynáší do nebe, druhou musí každej přispět svým kritickým postřehem.. ale prostředí je přece jen dospělejší, hádky se namísto o hevíku vedou o tool :)
talkin' to me? talkin' to me?
Doprdele co vás všechy furt sere moje ikonka! Jonathan mám rád tak nevím proč bych ho tam kurva nemohl mít. Je to snad vaše ikonka, váš profil?
vike: je tady v aréně aspoň jeden článek, ke kterýmu by ses nevyjádřil a současně si v něm soustavně nedělal ze všeho a ze všech prdel? To, že Darkmoor hraje v nějaký kapele ještě neznamená, že je to fundovaný člověk na všechny žánry. A Radicala taky nemusí nazývat kokotem.
viper: jaks to myslel?
Bože môj, jak malé decká. O:) Šak o nič nejde! O:)
viper - myslis, ze by si darkmoor mel na ikonku taky dat nejaky svuj idol? budes ho potom brat vazne?
Francouzi pokračují v cestě nastolené na minulém albu "Eroded" a znovu servírují svůj specifický pohled na moderní melodický progresivní rock/metal. Osobité kouzlo lehce vychladlo, ale skladby typu "Elevate" mají stále svou sílu.
Style over substance mi u Eggerse a remaku expresionistické klasiky tolik nevadí, hlavně když Jarin za kamerou opět maluje. Větší hřích je, že tahle předfreudiánská balada o překrveném klitorisu a vilném Rumunovi je dost anemická. Pár pohlednic nestačí.
V jednoduchosti je síla. Nikterak komplikovaná, leč skvěle poskládaná doom/post-metalová kolekce. PILLAR OF LIGHT doručili naléhavou, rozervanou a po emoční stránce velmi silně vybavenou desku. Láska na první poslech. Nejlepší skladba: "Infernal Gaze".
Poslouchat GIGAN je těžší než pracovat v kamenolomu. Až o Vánocích jsem se novou kolekcí konečně prokousal a opět došel k závěru, že Američané natočili skvělou desku. Čtvrtou skladbu však stále nezvládám. Lépe stravitelná je snad i plechovka hřebíků.
Švýcarská kapela představuje postrock jako syntezátorový taneční žánr s velkou mírou epiky a filmovosti. Oceňuju tu hlavně snahu uchopit žánr trochu neotřelým způsobem a pokusit se z něj vymačkat nějaké dosud neviděné tvary.
Futuristický black metal, tentokrát s hodně experimentálními vlivy, které připomínají jiné projekty principála Colina Marstona, hlavně BEHOLD THE ARCTOPUS a DYSRHYTHMIA. To ale nic nemění na tom, že KRALLICE jsou silně znepokojiví a atmosféričtí.
Důstojné rozloučení s producentem Stevem Albinim. Album, které musí přijít v ten správný čas. Ačkoliv je kompozičně klidnější a dá se říci že i více monotónní, tak se mi hodně líbí spojení pocitu naděje, smíření a melancholie, které z něho prýští.
Vložit diskusní příspěvek