THE CURE - Songs Of A Lost World
Návrat po šestnácti letech. Navíc víceméně autorská deska Roberta Smitha. Navazují na nejlepší kousky své diskografie a současně se zbytečně neopakují. Poslouchám to poslední dva týdny a moje dojmy stále rostou.
Metalopolis již 20 let pravidelně přináší informace a články převážně související s metalovou hudbou. Často však zavítáme i do jiných než metalových anebo vůbec hudebních oblastí a nezřídka tak nabízíme i obsah mimo hlavní záběr našeho webového magazínu.
Smutný příběh, ve které je vidět, jak trpí i ti, co nechali trpět ostatní... Pozůstatky španělské inkvizice, děs to mučení... Jinak Goyovy obrázky sem viděla v originálě v Louveru, je to něco:-)
Duo Macháček a Hřebejk potvrdí?
Máš recht Bizone, ještěže naše kinematografie je géniů plná na což televizní stanice nepřestávají upozorňovat. Majora Majsnera už jsem si radši zazálohoval, kdyby se mi to při přehrávání poškrábalo... :-)
2Valtrik: No na nějaké zkazky z pátku už se těším. A máš recht, já taky raději třebas Piráty z Karibiku, než podobné "inťošárny" ;-)))
Ruumkrad: neviděl jsem, nějak se to v pátek nepotkalo s mojí schopností vnímat svět, ale to určitě ještě Honza naznačí :-) Krom toho ani netušim, jestli to vůbec chci vidět! Znáš mě, já se radši pobavim u Ďábel nosí Pradu :-)
Tak to jsem zvedavy, jak si u nej povede (i ve srovnani proti Amores... a 21 gramu) //:=]
vike: ano, Marigold
btw bude nekdo z redakce psat recku na Babel? //:=]
vike: no jasně, ale i po skoro dvou týdnech se nemůžu zbavit pocitu, že se režisérovi prostě nepodařilo skloubit snahu o zobrazení historických událostí, které měly zásadní vliv na jejich protagonisty. když to řeknu hodně zjednodušeně, nemá to šťávu a právě v tomhle to skřípe :-)
rozhodně nechci spekulovat o tom, co byl/je režisérův autorský záměr. to bychom se asi ničeho nedobrali :-)
Ja ho jako historickou fresku nevnimam a myslim, ze to tak ani autor nezamyslel... historicke udalosti beru jen jako kulisu resp pricinu nekterych udalosti v Goyove zivote - v tomto pripade doba zrodila jeho duchy, ale stejne tak je mohlo zrodit x jinych udalosti...
vike - [20.2.2007 12:36]
myslím, že to je právě ten problém, na kterém celý film ztroskotal. protože pokud to měl být pokus o historickou fresku, tak právě padá na "nic moc" scénáři, který podle mého názoru nedokáže ukočírovat zobrazení "velkého historického dění", na jehož pozadí se odehrává několik propletených příběhů...
neresim film, ale co jsi napsala... proc se to jmenuje goyovy prizraky, kdyz goya je vyslovene vedlejsi postava je film de facto o goyovych prizracich?
takze tebe sa ten film zdal dobry? pretoze neriesim predsa goyu, ale film, ktory ma nicim nezaujal (iba ak nazvom)
omfg... mozna protoze to bylo hlavne o Goyovych prizracich? skoda ze si Goya nemohl vybrat dobu, ve ktere zil, aby mel sanci alespon trochu zabodovat u modernich inetektualu //:=]
stokrat prevarena tema inkvizicie a nechapem, preco sa to volalo goyove prizraky, ked goya tam bol vyslovene iba vedlajsia postava. prislo mi to ako zbytocny film
2Valtrik: Zaměstnavatel? To bych se načekal, povolil jsem si to sám ;-) A co film, líbil se Ti?
hmm, tento film je proste slabučký. v prvom rade má mizivý príbeh, v niektorých prípadoch neštastné obsadenie (minimálne dvo jrola Natalie Portman), do očí bijúce nereálne stvárnenie určitých detailov...
ale samozrejme boli aj príjemné momenty - scénka keď kráľ vytrestal Goyu svojim "umením" alebo takmer dokumentárne stvárnenie práce s rytinou a tlače (aby som nebol úplný negativista)
celkovo je to však príliš rozpačité
Noo, podívejme na kryptologa, tobě už zase zaměstnavatel povolil metalopolis.net, nebo sis odskočil do kavárny? :-)
Valtřiku, moc pěkná ikonka ;-)))
Král
Jen by mě zajímalo, z čehože jsi Loužo získal tak neochvějnou představu o piedestálovém pozorovateli? Aneb jsou filmy, které je lépe jednou vidět než stokrát o nich číst. :-)
Návrat po šestnácti letech. Navíc víceméně autorská deska Roberta Smitha. Navazují na nejlepší kousky své diskografie a současně se zbytečně neopakují. Poslouchám to poslední dva týdny a moje dojmy stále rostou.
Bilanční a v rámci možností i moderní album zároveň. Typičtí BODY COUNT místy výrazně oživení působením hostů. Album sotva překvapí něčím neotřelým, ale dá se mu odolávat jen do prvního výkřiku "madafaká". Pak už je to zase všechno zpátky v 90's.
Faust a spol. tentokrát více přitlačili na pilu a natočili o poznání méně přátelskou desku. Více black metalu a méně zjemňujících prvků. I tak je materiál pěkně diversifikovaný, jen je méně přístupný a chybí mu ona zpěvnost, vzletnost a naléhavost.
Čistý death/doom. Špinavý, jeskynním marastem až po krk nasáklý. Ale také spíše jednoduchý, držící se jako klíště žánrových standardů bez nejmenší ochoty alespoň základně experimentovat. Co mu však nechybí, je tolik potřebná neotesanost a hrubozrnnost.
Nejvíce přístupná deska GAEREA. Portugalci sice stále preferují rychlá tempa, ale materiál zároveň různě zahlazují, kudrnatí a zjemňují. A vesele do něj integrují jeden post-metalový prvek za druhým. Black metal pro masy, nicméně velmi pěkně složený.
(Raw) blackmetalový projekt z pokojíčku se vším všudy. Tentokrát za materiálem stojí osoba pohlaví něžného. Slyším za tím trochu SATANIC WARMASTER, SARGEIST, ORDER OF NOSFERAT a nebo také WINTER LANTERN. Jednoduchá, leč dobře poslouchatelná deska.
Debutové album hardcore kapely, která je složena ze členů ve svém žánru vyhlášených švédských skupin OUTLAST a VICTIMS. Dvacet minut nekompromisního nátěru brousícího až do oblasti crustu.
Vložit diskusní příspěvek