OBSCURE SPHINX - Emovere
Tři skladby s celkovou stopáží 29 minut, tomu říkám správná plocha pro EP sludge doomového stylu. Studiový návrat po mnoha letech se polské skupině hnané charismatickým ženským vokálem jednoznačně povedl.
Metalopolis již 20 let pravidelně přináší informace a články převážně související s metalovou hudbou. Často však zavítáme i do jiných než metalových anebo vůbec hudebních oblastí a nezřídka tak nabízíme i obsah mimo hlavní záběr našeho webového magazínu.
:))) Soráč, červená buzno.
Ummercyfull?
*au* věnuj se raději McLarenu ;p
A gitarista z Ummercyfull je tiež ťažký fešák. :)) Taký čierny Shane Embury. :)
Recht, LC jsou vynikající, ale mně se z černošškých metalistů nejvíce líbí právě lidi ze Suffocation a kytarista v Cyclone Temple; prostě naprostá klasika + "černá" přidaná hodnota.
A najlepšia černošská kapela je aj tak Living Colour. :))
Mozno je to o prstredi. V nejako Harlemskiog ghette kde je vela gangov si kazdy frci na hiphope, keby tam nejaky cernoch fical na metale asi by sa na neho pozerali ze je divnz. Potom uz kazdy zacne riesit rap a k metalu ho to uz netaha. Je to podobne ako na Slovensku, Hip-Hop je teraz v mode a z ,,tvrdej" hudby akurat tak emo alebo nu-skate punk
V prvom rade, na svete sú aj iné než len tzv. veľké kapely, v takom podzemí je černoch ešte jeden z tých menej "exotických typov. V druhom rade - černocha musí metal vážne baviť, aby sa mu začal venovať, na rozdiel od belocha, ktorý to x-krát robí ako sezónnu záležitosť (a potom to aj tak vyzerá). V zásade mám však pocit, že černochovi ide metal lepšie než belochovi (slovenskému/indoslovenskému zvlášť) hip-hop:-D Je však pravda, že ešte som nevidel černocha vybľakovať o tom, že je ochotný zomrieť pre metal, asi nie sú dosť true...
Metal je nieco ine ako HIP-HOP, ktory vychadzal aj z povodneho raggae s typicky pomalym tempom, preto asi cernosi maju hudobne citenie niekde inde. Skor im asi sedia lomene beaty ako priame. Je to podbne ako napriklad v techne. Pocuvam dost aj tvrdu elektroniku ako hardcore, darkcore, terror a speedcore a tam tiez nenajdes skoro ani jedneho cernocha.
Napadají mne ještě Killswitch Engage,Cyclone Temple, God Forbid, Suicidal Tendencies ... Je to škoda, že jich je tak málo. Černoši jsou muzikanti od pánaboha, metal jim ale asi nesedí. Viz také publikum na koncertech v USA. Podle DVD, které jsem viděl, se mi zdá převážně bílé.
Ja poznam este Greena zo Sepultury a Whiterspoona zo Sevendust, inac ich tam moc nieje.
Najväčší black metal boli svojho času brazílski Mystifier, v jednej zo zostáv sa nevyskytovala ani jedna "biela riť".
A celkovo je v metale o trochu viac černochov než len Smith a Hobbs zo Suffocation, takže ide to aj bez plnenia "menšinových kvót".
Ozzy
Ale tak zase je pravda, ze vela metalovych spevakov hecuje fanusikov pokrykmi ako ,,hey motherfuckers", hlavne kto je tym znamy je Chris Barnes:)
Tí blbečkovia ktorí hltajú Rytmusa sú ale za to najtolerantnejší poslucháči. Lebo tolerovať aj to že Rytmus nadáva aj vlastným fanúšikom že sú kokoti,...
To by sa na metalovom koncetre nemohlo stať, že by tam niekto vlastným fans nadával. Trebárs na koncerte Ozzyho Osbournea si to už vonkoncom neviem predstaviť.
Oprava
pravy, samozrejme:)
Meresz
Ale podla mna by neskodilo keby bolo v metale viac cernochov, to by bol ten pravi black metal:)))))
Imho na BAB vyčaril Scott o niečo lepší zvuk :) Ale na Tombe krásne počuť úžasnú bublajúcu basu Alexa Webstera :)
Zdar!
Nepodceňoval bych The Wretched Spawn, to je neskutečná kytarová řezničina. Bloodthirst je ale také skvělá - Colin je Colin. Pokud se však jedná o spojení původní myšlenky a skvělé hudby, jednoznačně podle mého vyhrává Tomb Of The Mutilated, také proto, že Scott je Scott a jeho produkce jsou naprosto jedinečné a nejchorobnější.
Kedysi sa na čítanie zlatého fondu bolo treba prihlásiť, teraz už netreba, tomu vravím raj na zemi.
Tak vidíš, to je vývoj debaty :))
Mohli ste ostať pritom CC :-)) Pre mňa najlepší album The Bleeding a potom Vile.
Tři skladby s celkovou stopáží 29 minut, tomu říkám správná plocha pro EP sludge doomového stylu. Studiový návrat po mnoha letech se polské skupině hnané charismatickým ženským vokálem jednoznačně povedl.
Jedni z mála u nás (ne-li vůbec jediní) představitelé zatuchlého hnilobného death/doomu o sobě dávají vědět novým EP, jehož trojice chorobných songů také jasně demonstruje fakt, že tato obluda už dozrála na úroveň plnohodnotného alba. Čím dříve, tím lépe!
Pokračování, která neukončují děj, to mají těžké. Druhé Silo je pomalé, vláčné a nestane se v něm vlastně nic, co by se nevešlo do jednoho dvou dílů. Nečtenářům knih navíc nemusejí být zřejmé všechny pohnutky jednajících. Tak snad to třetí řada narovná.
Ruské skupiny většinou ignoruji, ale než jsem si všiml, že je tahle z Jekatěrinburgu, upoutal mě jejich starosvětský thrash. Nic převratného se sice neděje, spíš je to jako výlet zpět časem, ale pro pamětníka celkem dobrý.
Keith Buckley (ex-EVERY TIME I DIE) jako by se svými kumpány zkoušel štěstí v hodně melodickém metalcore, nebo možná spíše post-hardcore, ale na mě je to hodně plytké a podbízivé. BETTER LOVERS, kde působí další členové ETID, jsou úplně jiná liga.
Trochu Red Dead Redemption pro čtenářky Marianne. Pod krví a špínou se schovávají scenáristická klišé a dutá schémata revizionistických westernů. Má to sice patřičně gritty look, ale nekouše to. Spousta sentimentu a neschopnosti poradit si s postavami.
Veteráni stonerrockového stylu toho mají za sebou už hodně, ale stále jim to hodně sluší a tak i album roku 2024 v sobě nese odkaz na klasické devadesátky a tedy dobu, kdy tahle skupina tvořila po boku KYUSS historii.
Vložit diskusní příspěvek