OBSCURE SPHINX - Emovere
Tři skladby s celkovou stopáží 29 minut, tomu říkám správná plocha pro EP sludge doomového stylu. Studiový návrat po mnoha letech se polské skupině hnané charismatickým ženským vokálem jednoznačně povedl.
Metalopolis již 20 let pravidelně přináší informace a články převážně související s metalovou hudbou. Často však zavítáme i do jiných než metalových anebo vůbec hudebních oblastí a nezřídka tak nabízíme i obsah mimo hlavní záběr našeho webového magazínu.
Hehe, teď nevím jestli se mám smát nebo brečet...
WMoR
podlé mého se na příkladu Edguy a WASP ukázalo, jak rozdílně lze přistupovat k live koncertu. Edguy, jejichž hudba opravdu není bůhvíjakým uměním (přesto se řadím mezi jejich fanoušky a sobotní koncert jsem si opravdu výborně užil), díky ukecanému (až moc) Sammetovi dokáží navázat kontakt s publikem během několika prvních minut svého setu a naladění na stejnou vlnu udržet prakticky po celou dobu. WASP se prezentovali jako nabubřelí US frajírci, kterým nestojí publikum za to, aby otevřeli hubu. Konkrétně Blackie se svým postojem "mám vás všechny u prdele, mothefuckeři" mě dost sral. Hudebně to nebylo špatné, ale na můj vkus moc profesorsky zahrané. Něco jako CoB loni na letním MoR - odehrajeme si svoje a valíme na další štaci.
Stray: že si nepamatuješ ani jednu melodii z dílny Edguy, nikterak tvorbu této kapely nehandicapuje. Drtivá většina fans zřejmě na rozdíl od tebe tak obdivuhodně rozsáhlý hudební přehled, aby věděla, co, kdy a komu Edguy hudebně ukradl.
...asi nějakej tatar
foto
O obsahu článku se nebudu moc vyjadřovat, ale ty uvodní fotky!!! To je fakt ostuda!!!
Copak se neumíte domluvit na řádných fotkách?!!
Dělat rstránky o metalkoncertech a mít tam takové fotky? Asi jsem jen hnidopich...
S pozdravem JAN TATAR
www.fototatar.cz
První dobrá kapela byli Svartsot, u těch jsem se fakt bavil.Taková odlehčená verze Amon Amarth, ale hrají s nadhledem a je vidět, že je to baví. Výborné.
Arakain zahráli taktéž velmi dobře.
After Forever byla naprostá pecka, resp. Floor, protože všechno se točilo kolem ní. Skvěle zpívá, paří ostošest a navíc je velice, velice přitažlivá :-)
Co se týče Edguy, hráli výborně, ale Sammetova ukecanost byla fakt otravná.
U WASP jsem nepochopil, proč za nimi visela plachta s logem Dominator, když se hrál Crimson Idol. Ta plachta navíc visela i za většinou předcházejících kapel. Byl by takový problém ji zakrýt? Vystoupení kapely mi zkazil zvuk. Blackiemu snad jako jedinému z frontmanů nebylo absolutně rozumět, komunikace žádná.... škoda.
Tři skladby s celkovou stopáží 29 minut, tomu říkám správná plocha pro EP sludge doomového stylu. Studiový návrat po mnoha letech se polské skupině hnané charismatickým ženským vokálem jednoznačně povedl.
Jedni z mála u nás (ne-li vůbec jediní) představitelé zatuchlého hnilobného death/doomu o sobě dávají vědět novým EP, jehož trojice chorobných songů také jasně demonstruje fakt, že tato obluda už dozrála na úroveň plnohodnotného alba. Čím dříve, tím lépe!
Pokračování, která neukončují děj, to mají těžké. Druhé Silo je pomalé, vláčné a nestane se v něm vlastně nic, co by se nevešlo do jednoho dvou dílů. Nečtenářům knih navíc nemusejí být zřejmé všechny pohnutky jednajících. Tak snad to třetí řada narovná.
Ruské skupiny většinou ignoruji, ale než jsem si všiml, že je tahle z Jekatěrinburgu, upoutal mě jejich starosvětský thrash. Nic převratného se sice neděje, spíš je to jako výlet zpět časem, ale pro pamětníka celkem dobrý.
Keith Buckley (ex-EVERY TIME I DIE) jako by se svými kumpány zkoušel štěstí v hodně melodickém metalcore, nebo možná spíše post-hardcore, ale na mě je to hodně plytké a podbízivé. BETTER LOVERS, kde působí další členové ETID, jsou úplně jiná liga.
Trochu Red Dead Redemption pro čtenářky Marianne. Pod krví a špínou se schovávají scenáristická klišé a dutá schémata revizionistických westernů. Má to sice patřičně gritty look, ale nekouše to. Spousta sentimentu a neschopnosti poradit si s postavami.
Veteráni stonerrockového stylu toho mají za sebou už hodně, ale stále jim to hodně sluší a tak i album roku 2024 v sobě nese odkaz na klasické devadesátky a tedy dobu, kdy tahle skupina tvořila po boku KYUSS historii.
Vložit diskusní příspěvek