OBSCURE SPHINX - Emovere
Tři skladby s celkovou stopáží 29 minut, tomu říkám správná plocha pro EP sludge doomového stylu. Studiový návrat po mnoha letech se polské skupině hnané charismatickým ženským vokálem jednoznačně povedl.
Metalopolis již 20 let pravidelně přináší informace a články převážně související s metalovou hudbou. Často však zavítáme i do jiných než metalových anebo vůbec hudebních oblastí a nezřídka tak nabízíme i obsah mimo hlavní záběr našeho webového magazínu.
Natias: Ja som mal samozrejme Nicka Holmesa spred mnohych rokov, jeho prve pokusy o "cisty" spev..
S tím Nickem Holmesem nemůžu souhlasit, ten má na rozdíl od Alexe příjemnou barvu hlasu a na koncertě PL jsem nikdy neměl pocit, že by měl mizernej hlas, i když to není samozřejmě nejlepší zpěvák ze všech. Z Werk 80 II jsem slyšel akorát Forever Young a raději se nebudu pouštět do žádných větších akcí. :-)
Tak jsem si poslechl ukázky, jako povzbuzení sebevědomí dobrý, taky chci parazitovat na těle kultury:) Vlastně raději ne, tohle by mělo spíše lidi odrazovat a ukazovat, že někdy je nejlepší strategie nedělat nic, pokud dotyčný není na dost slušné úrovni. Sakra odkdy Krull ztratil soudnost? Mám slabost pro Leave's Eyes. Ale jak ksakru přišel na tohle? To tak nutně potřebuje prachy?
aspon to ma decentny obal, nie ako toto
http://www.rock-pop-tipps.de/images/atrocity-werk-80.jpg
a 30 sekundova samostatna ukazka "forever young" aj tu:
http://www.atrocity.de/userfiles/file/ForeverYoung.MP3
skoda, ze v oboch pripadoch iba refren, lebo fakt sa to oplati vypocut cele :)
fiha, tak zaprah dvoch hymien smalltown boy a relax za sebou vyzera slubne :)
naviac same 80s!great!
(mimochodom, jimmymu by sa to s tym kopakom v zadku zrejme aj pacilo)
http://www.myspace.com/atrocitypage
su tam dve "medley" z jednotlivych skladieb (refreny)..
Tak děkuju soudruhům za tip:) Je fakt, že Alex Krull je jeden z nejhorších zpěváků, co znám. Dokonce překonává některé mé spolužáky z hudební výchovy:) Přesvědčil mě o tom minimálně pokus poslechnout si album Atrocity Atlantis, tak nevýrazný a příšerný zpěv se hned tak nevidí, teda neslyší. Takže to bude dobrý tip, minimálně pro kamaráda, který shromažďuje tu "nejzlejší" muziku, aby občas postrašil své okolí a srdečně se tomu zasmál, někdy i se mnou, jen mám strach, že až uslyším některé skladby asi mě přejde smích.
SzNDR: Ja absolutne nepochybujem, ze to bude mat uspech, minimalne sa to bude urcite predavat viac ako posledne dve radovky ATROCITY..
Lebo nemecký trh
Preco sa sa vlastne takyto suteren vydava?
Tři skladby s celkovou stopáží 29 minut, tomu říkám správná plocha pro EP sludge doomového stylu. Studiový návrat po mnoha letech se polské skupině hnané charismatickým ženským vokálem jednoznačně povedl.
Jedni z mála u nás (ne-li vůbec jediní) představitelé zatuchlého hnilobného death/doomu o sobě dávají vědět novým EP, jehož trojice chorobných songů také jasně demonstruje fakt, že tato obluda už dozrála na úroveň plnohodnotného alba. Čím dříve, tím lépe!
Pokračování, která neukončují děj, to mají těžké. Druhé Silo je pomalé, vláčné a nestane se v něm vlastně nic, co by se nevešlo do jednoho dvou dílů. Nečtenářům knih navíc nemusejí být zřejmé všechny pohnutky jednajících. Tak snad to třetí řada narovná.
Ruské skupiny většinou ignoruji, ale než jsem si všiml, že je tahle z Jekatěrinburgu, upoutal mě jejich starosvětský thrash. Nic převratného se sice neděje, spíš je to jako výlet zpět časem, ale pro pamětníka celkem dobrý.
Keith Buckley (ex-EVERY TIME I DIE) jako by se svými kumpány zkoušel štěstí v hodně melodickém metalcore, nebo možná spíše post-hardcore, ale na mě je to hodně plytké a podbízivé. BETTER LOVERS, kde působí další členové ETID, jsou úplně jiná liga.
Trochu Red Dead Redemption pro čtenářky Marianne. Pod krví a špínou se schovávají scenáristická klišé a dutá schémata revizionistických westernů. Má to sice patřičně gritty look, ale nekouše to. Spousta sentimentu a neschopnosti poradit si s postavami.
Veteráni stonerrockového stylu toho mají za sebou už hodně, ale stále jim to hodně sluší a tak i album roku 2024 v sobě nese odkaz na klasické devadesátky a tedy dobu, kdy tahle skupina tvořila po boku KYUSS historii.
Vložit diskusní příspěvek