INSECT ARK - Raw Blood Singing
Dana Schechter (SWANS) a Tim Wyskida (KHANATE) stvořili pod hlavičkou INSECT ARK další neortodoxní dílo ponořené v drone, sludge a noise rocku. Sugestivní dílo, ale je těžké se v té bažině neutopit.
Metalopolis již 20 let pravidelně přináší informace a články převážně související s metalovou hudbou. Často však zavítáme i do jiných než metalových anebo vůbec hudebních oblastí a nezřídka tak nabízíme i obsah mimo hlavní záběr našeho webového magazínu.
... a to disharmonicky bych dal taky do uvozovek...
Pro mě super akce
http://kennyzero76.rajce.idnes.cz/Brutal_Assault_2008/
rozkladanymi... ufff
ad Mayhem & nestihani> nebude to spis tim, ze Mayhem casto stavi na rychlych bicich v kontrastu s pomalymi disharmonickymi rozkladanymy akordy "jakoby mimo rytmus"? (bych skoro rekl, ze je to jedno z -nekolika- poznavacich znameni)
fakt je ten, že kvalitního blacku bylo na BA vždycky málo
s prehladom? prosim? :) Hellhammer hral vyborne, ale zvysok kapely nestihal ..
brutusáček: že si vůbec dáváš práci tohle vysvětlovat... :)
allegorr: ????? neřikam že se black neumí posunout jinam viz arcturus atd..ale v deathu že neni progrese? tyvoe co takový Cynic, Cryptopsy, Martyr, Gorguts, Necrophagist, Spawn of Possesion, Sadist atd atd? A třeba i ti Textures jsou slušná progrese....
jinak jsem ten "každý první" kdyby mi Šéf neřekl že je to masters hammer tak bych věděl prdlačky
jo ještě agnostici z NY byli skvělí.
Souhlasím s Jeelwertem, že blacku tam prostě bylo málo. Mě osobně nebaví pořád poslouchat ten samý kolovrátek. V blacku vidím (v průměru) rozhodně víc nápadů než v deathu, o grindu ani nemluvím. A tvrdit něco o kvalitě výkonů Mayhem...nehrál náhodou Hellhammer mimo rytmus, vy odborníci? Mayhem zahráli naprosto s přehledem, jisté instrumentální výkony a hlavně muzika, co má úžasnou atmosféru. Sorry, ale bez takových Entombed bych se obešel, to samé ty různé Soilworky, Textures...dobře zahrané, celkem proparacované kompozice, ale nic neříkající, bezduché. Vůbec se nevyjadřuji k takovým nápadům jako Carcass a CoF v pozici headlinerů (chlív, na který jsem radši ani nebyl a totálně vyčpělý a trapný kinder gothic cirkus, před kterým jsem radši zmizel). Opravdu mě nelákalo slyšet tyto kapely naživo.
Aféra Big Boss:
Nenavážel bych se do jeho pěveckých schopností, on svým způsobem tak nějak zpívat umí (ačkoliv žádný velký pěvec z něj nikdy nebude), na deskách Root občas ukazuje, že nějaký ten rozsah tam i je. Jeho zpěv se poslouchat dá. Výhrady bych měl k jeho provedení Jámy Pekel (proti Štormovi celkem jednotvárné, nevariabilní a neprocítěné) a hlavně k situaci, kdy se během skladby díval do papíru (asi četl text). U songu, který troufám si říct zná minimálně každý druhý český příznivec tvrdšího metalu nazpaměť, to je trochu trapas. Kdyby tomu věnoval půl hodiny, mus se to bezpečně naučit. Nebo už se k jeho vrozené absenci rozumu přidaly i výpadky paměti?
Anathema mě hodně překvapila, nějak moc jsem ani nebrala na vědomí, že tam bude, těšila jsem se na jiné kapely a pak úplná paráda, dávám na první místo. Příjemné bylo i to, že se většina lidí šoupala k tribuně v očekávání CoF, takže bylo i dost místa.
Mayhem se mi líbili dost, nevim jestli to bylo nalitostí, moc je neznám, ale bylo to pohlcující:)
Neurosis s projekcí samozřejmě taktéž (to už můžu říct střízlivě)
Soilwork klasicky potěšili, Arch Enemy překvapili.
Nelíbili se mi Samael (asi mě baví jen Passage), na Septiky jsem se těšila moci a buď jsem stála na blbém místě, nebo ten zvuk fakt byl špatnej..
Novembre mě nekriticky dojímali..
jinak ještě větší antitop než počasí bylo závěrečné vystoupení HELL.. zbytečné
hudebně zajímavé, po těch klepačkách mi sedla Anathema a hlavně duet byl fakt krásnej,
Paradise jsem čuměl jak blázen co tam ten Holmes vyvádí, hroznej zpěvák.
SIx Feet Under mě potěšili že hrajou hodně věcí z nejlepšího debutu.
Nevim jak si někdo mohl stěžovat na jídlo výběr jak sviň, pivo nepiju tak sem byl v pohodě ale kňučet že tam byly zlodějské ceny mi příde ubohý.
škoda tribuny sice tam byl blbej zuk ale ňák sem tam neviděl ty lavičky. teda dvě tam byly.
imho vše jak má být, dreckus byl určitě ožralý a tohle mu logicky uteklo
Dreckus je normalny pozeer!
tak ja taky Neurosis, Storm Of Light a Esoteric protrpel.... ale to bude hlavne tim ze me tento styl celkove nebavi a nic mi nerika, takze asi tak. ale nijak jim neupiram jejich (zcela jiste) kvality
top bez poradi: Soilwork, All Shall Perish, Mayhem, COF, SFU, Carcass, Arch Enemy, Kataklysm, Behemoth
antitop: septicflesh (sry, ale nelibilo, a dle me hroznej zvuk byt zapricinen nejspise ne moc idealnim vyberem mista), tezce nepresvedcivi Finntroll, The Berserker (nechapu co na tom lide vidi, Polaci a vsepritomni ozrali dobytci
pro priste?: porucme vetru, desti :))) mene grindu a deathu (nerikam uplne pryc, ale ubrat :)) vice blacku a progressove pojatych veci....
pozadavky na kapely: Slayer, In Flames, Opeth, Dillinger Escape Plan a Between the buried and me
ukamenujte me
Dreckus sa pomýli, Vike nevie, čo je haiku... Čo je to s vami, chlapi???
Václav, že se zmejlil? Václave???!!
dreckus, si taký nepozorný. Veď Holmes uviedol "So Much Is Lost" v štýle "a teraz si dáme niečo z kontroverzného albumu Host" ;o)
Já jsem usla dřív než začali hrát Textures, to si budu dlouho vyčítat :-(
nemám rád black ale ordo od mayhem považuji za skvělou desku, má vše co si od blacku představuji.
ostatní black na brutalu mě nezajímal a když už jsem prošel okolo a zaslechl dva-tři songy tak prostě si řikam mrdka...mayhem to dělaj s přehledem jinak a líp
howgh k blacku
tribuny co jsou na moru by klidně podle mě mohly být na u obou zdí pevnosti vedle podií škoda :(, ceny některé byly fakt ujeté..jako krajíc se sádlem a s cibulí za 27?? :))) ....rozhodně vyhrál pompoš za 27 :)
kapely
NEUROSIS
TEXTURES
STORM OF LIGHT
HARMONY BAY
MAYHEM
SADIST
Dana Schechter (SWANS) a Tim Wyskida (KHANATE) stvořili pod hlavičkou INSECT ARK další neortodoxní dílo ponořené v drone, sludge a noise rocku. Sugestivní dílo, ale je těžké se v té bažině neutopit.
Odporně chutná lahůdka ukuchtěná z nekompromisně kvalitních surovin. Je to "jen" svérázný old school death metal anebo moderní verze extrémních forem metalové muziky? Možná oboje,ale rozhodně unikátní záležitost pro hledače v okrajových hudebních sférách.
Velkolepé, mnohovrstevnaté a produkčně velkorysé dílo. Jiné ani po minulém albu být nemohlo. Pro někoho možná i trochu za hranou kýče, ale když Jón Aldará se velmi dobře poslouchá, ať působí kde chce. Není to na první poslech, ale i po něm už spokojenost.
Deska, která po skvělém singlu ("Break My Lying Tongue") nakonec nedokázala tuto laťku udržet po celou hrací dobu. Silnější skladby se míchají s těmi "vatoidními" a jako celek nahrávka uplyne a příliš emocí nevzbudí. Model VOLA se asi opravdu vyčerpává.
Zásadní kapela mého dospívání a také kapela, kterou jsem 20 let ignoroval přišla s deskou odkazující k tomu nejlepšímu z její historie. Zároveň ovšem ani neevokuje pocit opakování se. "Disintegration" je jen jeden, ale tohle rozjímání mě prostě baví.
16 minut šťavnatého technického thrashingu a dva covery od kapely, která má řemeslo v paži. Je v tom ta patřičná lehkost, drive i finesa, které člověk od téhle žánrové generace automaticky čeká. Jako drobný příkrm v čase thrashového hladu obstojně zasytí!
Trochu rozpačitý počin po čtyřech letech od minulého alba "The Fallen Crimson". Nedotažené, možná zbytečně stručné album stojí na pouhých náznacích síly, kterou skupina v minulosti disponovala. Ale hezké momenty s typickým rukopisem se najdou, to zase jo.
Vložit diskusní příspěvek