UNDERDOSE - TILT
Slovenský Seattle nie je Prešov, ale Nitra. Toto je naozaj špičková domáca nahrávka a ak aj neexistuje škatuľka ako dark progressive grunge, tak album TILT ju práve vytvoril.
Metalopolis již 20 let pravidelně přináší informace a články převážně související s metalovou hudbou. Často však zavítáme i do jiných než metalových anebo vůbec hudebních oblastí a nezřídka tak nabízíme i obsah mimo hlavní záběr našeho webového magazínu.
ja sa celkom stotoznujem s nazorom, ze final cut mala byt watersova solovka, tak ako momentary.... mala byt gilmourova
co je stokrat lepsie nez queen a ich kvoty na pocet autorskych skladieb, vdaka ktorym jedine dva albumy, ktore od tej kapely naozaj potrebujete, su "greatest hits" a "greatest hits II"..
podla mna je uplne fuk, ci najlepsie skladby pink floyd pisal gilmour alebo waters, alebo třeba bahňák.. faktom je, ze najlepsie skladby vychadzali prave z toho boja a napätia, ktorý medzi nimi panoval a v ktorom konkurencia plodila dokonalosť..
The Final Cut celkem vystizne ukazuje, ze i ?genius?, jako Roger Waters muze slapnout vedle, resp. se tu nabizi zamysleni nakolik byl prave on nejvyraznejsi skladatelskou osobnosti PF. Casta tvrzeni, ze napsal nejvetsi hity vyznivaji do prazdna, protoze kdyz se podivame na autorstvi, tak u vetsiny prave tech jakoze hitu s nim figuruje Gilmour, Wright nebo oba. Osobne nepovazuju ani The Wall za to nej, co kdy PF udelali, tam uz byl patrny Watersuv usurpatorsky pristup, ktery se prohloubil na Animals(ano nemam tu desku nijak rad, obsahuje rozvlacne a nezajimave kompozice) a naplno expoldoval prave na hruze, ktera nikdy nemela vyjit pod nazvem Pink Floyd - Final Cut. Usmev ve me naopak vyvolavaji tvrzeni shazujici obe alba(zvlast 1987 patri mezi moje nejoblibenejsi) v postWatersovskem obdobi a vysledky Rogerovy solove tvorby to vlasne jen potvrzuji. Ale proti gustu . . . 100 lidi - 100 chuti.
puk, pokial viem, despota zacal byt od The Wall...
ano, pod watersovym vedenim to islo nenavratne do sraciek, albumy z rokov 73-79 sa vobec nedaju pocuvat....
not now John je skvely song...
taky do seba zahladeny album...
mozno by nebolo od veci zhrnut PF vo forme Strayovych pamfletov v dvoch castiach...
No vidis, a u mna je to jedna z najoblubenejsich.
mě přijde Final Cut jako nejméně výrazná deska PF, vata, vata, vata
tak to si asi zozeniem
btw, Waters, jeho som zase nemusel, basak mizerny, kompozicne priemer(moj nazor), skvely textar
Ale pod jeho diktaturou sli floydi do sraciek,aj ked final cut mam celkom rad...
Slovenský Seattle nie je Prešov, ale Nitra. Toto je naozaj špičková domáca nahrávka a ak aj neexistuje škatuľka ako dark progressive grunge, tak album TILT ju práve vytvoril.
Jednočlenný projekt Kanaďana Jocelyna Galipeaua už dlouho vzývá raně osmdesátkový heavy metal a v současné vlně zájmu o kovové retro může být jeho nové album zajímavým tipem, pokud ovšem snesete, že umělcův pěvecký výkon dokáže občas mírně zatahat za uši.
Pro mě zásadní objev na slovenské scéně a to nejen v neotřelých nápadech, ale i v přístupu k tvorbě v rámci black a death metalu. Korunováno skvostným zvukem ze studia Pulp. A ano, máme v tu zpoždění v tom objevování. Asi rok.
Má to niekoľko dobrých nápadov, ale celkovo mi tu chýba akákoľvek ambícia. Je to celé uponáhľané, miestami aj dosť blbučké, herci žiadna sláva - skrátka taká spotrebná hororová jednohubka. Za návštevu kina to nestojí. 5/10, možno 6/10.
Naprosto unikátní slovenský projekt tematizující aktuální společenská i politická témata. Hudebně založený na žánrové hravosti kombinující alternativní rock, mathrock, jazzové elementy i postpunk.
Kytarista HIPPOTRAKTOR Sander Rom se svou druhou skupinou prezentuje zvláštní rockovou alternativu s nervózní atmosférou a funky prvky. I tvrdší a melodické polohy se objeví. Možná jen pro omezený okruh posluchačů, neboť to smrdí inspirací Mike Patonem.
Mexická odpověď na AMARANTHE. Je to trochu ostřejší, v základu více do deathu, téměř bez čistého mužského zpěvu a méně chytlavých melodií, ve kterých má zase navrch Mörckova parta. Ale je to dobré.
Vložit diskusní příspěvek