THE CURE - Songs Of A Lost World
Návrat po šestnácti letech. Navíc víceméně autorská deska Roberta Smitha. Navazují na nejlepší kousky své diskografie a současně se zbytečně neopakují. Poslouchám to poslední dva týdny a moje dojmy stále rostou.
Metalopolis již 20 let pravidelně přináší informace a články převážně související s metalovou hudbou. Často však zavítáme i do jiných než metalových anebo vůbec hudebních oblastí a nezřídka tak nabízíme i obsah mimo hlavní záběr našeho webového magazínu.
Nechci to obšírně rozepisovat, tak ve zkratce: čím kratší je vzdálenost od satelitů a jejich osy, tím méně je zvuk ovlivněn prostorovou akustikou. To nejlépe splňuje pozice před pódiem, samozřejmě za předpokladu, že tam nějaké satelity jsou! Pokud tam nejsou, tak je to přesně opačný extrém - jako na DT. :-(
Faksi: Takže jestli to dobře chápu, tak si myslíš, že čím blíž jsi u podia, tak tím lepší tam bude zvuk?
Loni jsem tam byl na Nightwish, seděl jsem na tribuně a třískalo se to jak blázen. Teď jsem nechtěl riskovat a šel jsem k pódiu. :-)
Faksi: Nevím jak jsi přišel na to že je v Tesle hrozná akustika. Mimochodem co se DT týče, tak já jsem byl u zvukaře a tam byl zvuk v nejlepším pořádku. A ještě to bylo blízko pro pivka. :-)))
Inu i na takto hloupou poznámku zareaguji. Před pódium jsem šel proto, abych co nejvíce potlačil vliv hrozné akustiky v Tesle, která se na výsledném zvuku podílí. To je tak, když si připlatíte a očekáváte za to nějakou službu...
Nemáš machrovat u pódia a jít někam dozadu radši
POPRAVTE ZVUKAŘE
Už tu zaznělo, že přijetí Cynic bylo poněkud vlažné... inu, není se čemu divit, když 20% lidí slyšelo úplný H*VNO! Bohužel já, stejně jako všichni stojící u pódia, jsme totiž slyšeli pouze zvuk z pódia!!! Čili: z Cynic jsem slyšel jen nenazvučené bicí, z Dreamů jen kytaru + trochu bicí. Kopák a basu jde samozřejmě slyšet všude, ale na koncert typu DT, kde si chci poslechnout propracovanou hudbu, je to žalostně málo. Jedním slovem katastrofa! Ale Petrucci to valí jak stroj! :-)
Playlist z Budapesti:
oproti Prahe nehrali:
Panick Attack (vazne skoda!)
Constant Motion
The Spirit Carries On
As I Am
navyse hral:
Misunderstood
Pull Me Under
Solitary Shell
Caught In A Web
Ak si teda dobre pamatam. :)
Inak koncert predcil moje umiernene ocakavania.
Sry kluci, sem si to neuvedomil. Jasny, ze jednou staci
Ty vole, Michale, jednou stačilo :-)
Tak to videl/slysel mmikk :)
http://mmikk.baskytara.com/220/dream-theater-cynic-tesla-arena-30-6-2009
Čo sa týka ozvučenia tak ja osobne som bol na koncerte v Budapesti a nebol som 100%ne spokojný, bolo to príliš na môj vkus 'prepálené', niekedy to zvuku jednotlivých nástrojov veľmi neprospievalo. Neviem či je to taký trend ozvučovať všetko na maximálnu možnú mieru ale budiž :) Inak samozrejme koncert výborný.
nič zvláštne, iba by ich ušľapali
hmm... tak nejak si neviem predstaviť, čo by sa dialo, keby sa DT postavili s pivkom v ruke pri stánok s tričkami ;o)
pardon, zimnom ;)
Reakcia publika na "predkapelu" bola spočiatku trocha rozpačitá, vyzeralo to tak, že mnoho fanúšikov Snových divadelníkov Cynic videlo (počulo) prvýkrát. Pre mňa osobne sú Cynic kapelou, ktorej by som sa nebál pririeknuť status kultová. Rozhodne moje vnímanie progresívnej muziky aj v tvrdších odnožiach metalu výrazne ovplyvnili. Inštrumentálne toto vystúpenie zvládli takmer bezchybne. Apropos, Paul Masvidal - je skvelý chapík, ktorý nemá absolútne žiadny problém stráviť čas po koncerte v debate s fans. Kiežby to platilo aj pre DT. Cynic odohrali po jesennom koncerte s Opeth vo Viedni opäť skvelý koncert, no najmä v začiatku svojho setu trpeli na horšie nazvučenie.
jemu je dobrý len Helloween.
russel
Jyrki, ty totiž nevíš, co je dobrý :)
tady ctu sama " lahůdka " !!! ten koncert tedy snad prekonal i video s nepřekonatelnou lahůdkou, "Tapetování, malování, zdobení - vymaluj si sám."
Já na Kynik byl taky na párku :)
Návrat po šestnácti letech. Navíc víceméně autorská deska Roberta Smitha. Navazují na nejlepší kousky své diskografie a současně se zbytečně neopakují. Poslouchám to poslední dva týdny a moje dojmy stále rostou.
Bilanční a v rámci možností i moderní album zároveň. Typičtí BODY COUNT místy výrazně oživení působením hostů. Album sotva překvapí něčím neotřelým, ale dá se mu odolávat jen do prvního výkřiku "madafaká". Pak už je to zase všechno zpátky v 90's.
Faust a spol. tentokrát více přitlačili na pilu a natočili o poznání méně přátelskou desku. Více black metalu a méně zjemňujících prvků. I tak je materiál pěkně diversifikovaný, jen je méně přístupný a chybí mu ona zpěvnost, vzletnost a naléhavost.
Čistý death/doom. Špinavý, jeskynním marastem až po krk nasáklý. Ale také spíše jednoduchý, držící se jako klíště žánrových standardů bez nejmenší ochoty alespoň základně experimentovat. Co mu však nechybí, je tolik potřebná neotesanost a hrubozrnnost.
Nejvíce přístupná deska GAEREA. Portugalci sice stále preferují rychlá tempa, ale materiál zároveň různě zahlazují, kudrnatí a zjemňují. A vesele do něj integrují jeden post-metalový prvek za druhým. Black metal pro masy, nicméně velmi pěkně složený.
(Raw) blackmetalový projekt z pokojíčku se vším všudy. Tentokrát za materiálem stojí osoba pohlaví něžného. Slyším za tím trochu SATANIC WARMASTER, SARGEIST, ORDER OF NOSFERAT a nebo také WINTER LANTERN. Jednoduchá, leč dobře poslouchatelná deska.
Debutové album hardcore kapely, která je složena ze členů ve svém žánru vyhlášených švédských skupin OUTLAST a VICTIMS. Dvacet minut nekompromisního nátěru brousícího až do oblasti crustu.
Vložit diskusní příspěvek