OBSCURE SPHINX - Emovere
Tři skladby s celkovou stopáží 29 minut, tomu říkám správná plocha pro EP sludge doomového stylu. Studiový návrat po mnoha letech se polské skupině hnané charismatickým ženským vokálem jednoznačně povedl.
Metalopolis již 20 let pravidelně přináší informace a články převážně související s metalovou hudbou. Často však zavítáme i do jiných než metalových anebo vůbec hudebních oblastí a nezřídka tak nabízíme i obsah mimo hlavní záběr našeho webového magazínu.
Tak nebýt Drovera kterej poslal sms Ellefsonovi, možná by teď Ellefson v kapele nebyl, stejně tak teď Drover hodně bojoval za to aby se na 13 objevila Black Swan, a taky je to prý hodněj dobrej kytarista, kolikrát se během koncertů na pár písniček vyměnil se svým bráchou Glenem pozice když tam ještě byl. Menza má charizma a hlavně hodně výraznej a chytlavej styl kterým k tomu bubnoval na nejlepších albech Megadeth.
Degrasso
Jimmy Degrasso teda rozhodně nepůsobil chladně svoji hru si užíval ostatně to je na všech profi záznamech vidět...s Ellefsonem byli pořád vysmátí, jako jediný dostal prostor k bubenickému solíčku...osobně si netroufám tvrdit, kdo je mi sympatičtější zda-li Menza nebo Degrasso.
Většinou máte pravdu všichni. Jak to vidím? Menza: Nejlepší a nejcharistatičtější bubeník Megadeth. Nicméně, vlastním několik live záznamů, kde neudrží tempo. Hlavně při dvou šlapácích nápadně zrychluje. Myslím, že to vše v zápalu hry. Byl to řezník. DeGrasso: Nejtechničtější bubeník Megadeth, ale působil chladně. Prostě perfektně odvedená práce, ale Megadeth moc nerozuměl. Drover: Nejméně technický bubeník Megadeth, ale srdcem pravý metalista. Působí nudně, nevynalézavě a bicí proti Menzovi jen hladí, ale je 100% přesný v tempu. Takový současný Chuck Behler. Každopádně taky přiznávám, nechápal jsem, že ho vzal-i.
http://www.youtube.com/watch?v=qvnbdputJB4
projekt Nick Menza + Jeff Waters
Přirovnal bych to k situaci Kinga Diamonda bez Mikkeyho D.
opäť súhlas Stray
MageZ: no nejde len o albumy, ale aj o výborné žíváky kde Menza exceloval. jeho hra bola pestrá, perfektne sedela do hudby, ktorú tvorili, krásne prechody a brejky. sú určite technickejší bubeníci, ale jeho feeling mám veľmi rád a preto je pre mňa jeden z top drummerov.
Zetro: áno bol prizvaný Menza, je to možné vtedy dlhšiu dobu nehral. a prizvaný bol aj Friedman
Prostě MEGADETH do Rust In peace byl branej jako kapela Mustainea a pak těch dalších, ale mezi Rust a Cryptic se to změnilo a působili hodně jako rovnocená čtyřka, ne jako Mustaine a ty další, tohle se však od Risk znovu změnilo a pak už to byl zas Mustaine a ti druzí. V tom vidím vyjmečnost sestavy z devadesátých let, MEGADETH totiž vůbec nepůsobili jako kapela lídra a zbytku, ale jako rovnocenná banda..
Nick bol dobry bubenik a hlavne zo zaciatku bol dost energicky ,co mne u Drovera dost chyba.
Inac ved po znovuobnoveni Megadethu roku 2004 bol prizvany aj Nick ale vraj podla Mustaina nestihal a nebol vo forme.
Menza je podla mna precenovany. Keby na tych jeho Megadeth albumoch hral niekto iny, tak by mal IMHO dnes rovnako legendardny status ako poziva Menza. Menza nebol ani zdaleka Doc Megadethu. ;)
z The World Needs A Hero nemusím akurát tak 3/4 songu When, ktorého záver s dvojkopmi a Mustainovým sólom je naopak výborný. Mám ho radšej ako The System Has Failed, a to nehovorím o veľmi slabom UA. Chápem že Friedman je teraz niekde úplne inde, ale návrat Menzu by som neuveriteľne privítal
Stray: jo, ano! Samozřejmě. Tak je to.
Že Menza a Friedman někdy nebudou v MEGADETH, to mě přišlo v době Countdown/Youthanasia asi stejně pravděpodobné jakože někdy bude METALLICA fungovat bez Kirka Hammetta - prostě nesmysl, a nějaký ty Droverove a podobný lidi, ty už prostě beru jako nějaký lidi, nahraditelný kdykoliv, kýmkoliv, lidi co tam akorát naskočili, aby s tou kapelou tedy tu její kariéru dohráli.
Ja saze suhlasim s Demonick ohladne toho World needs a hero. Burning Bridges je pecka.
Inak Droverovci - najslabšie članky megadeth. Bez emocii, nesympatickí, nemam ich rad...
Metalirium: musim suhlasit so vsetkym co pises. Ja som Megadeth objavil este davno vdaka Rude Awakening, nepoznal som ziadneho Menzu, Friedmana, nikoho Len tu stvorku čo tam mastila ostošest, teda mi je DeGrasso (pitrelli uz menej) velmi sympaticky, aj ked som ho videl nazivo s Alicom Cooperom. Preto mam rad aj World needs a Hero, i napriek slabšim skladbam (titulka, Moto Psycho) ma uzasnu atmosferu a skvely sladak. Takisto mam rad hrozne skladby Burning Bridges (!!!), 1000 Times Goodbye, Disconnect či Recipe For Hate. Obsahuju proste niečo, čo u dnesnych Megadeth nemozem a nemozem najst...hm..A mozno je to len nostalgia :)
S. Drover je tiež žoldnier bez emócií, ale vôbec nie brilantný.
Minule som pozeral, keď bol na drum clinic (asi omylom pozvaný) a predvádzal sa hraním Menzových partov!
súhlas Stray. Menza je výborný bicman, jednoznačne najlepší aký kedy sedel v Megadeth na bubeníckej stoličke.
Nick Menza byl pravý bicmen Megadeth, seděl tam jak herně, tak vizuelně a nikdo pět-sedm let nepřemýšlel na to, že by někdy mohl odejít. Stejně tak Marty Friedman, ta sestava působila tak bytelně a sympaticky.
http://en.wikipedia.org/wiki/Don_Menza
DeGrasso byl výborný, souhlas. A Al? Brilantní žoldák bez emocí.
Tři skladby s celkovou stopáží 29 minut, tomu říkám správná plocha pro EP sludge doomového stylu. Studiový návrat po mnoha letech se polské skupině hnané charismatickým ženským vokálem jednoznačně povedl.
Jedni z mála u nás (ne-li vůbec jediní) představitelé zatuchlého hnilobného death/doomu o sobě dávají vědět novým EP, jehož trojice chorobných songů také jasně demonstruje fakt, že tato obluda už dozrála na úroveň plnohodnotného alba. Čím dříve, tím lépe!
Pokračování, která neukončují děj, to mají těžké. Druhé Silo je pomalé, vláčné a nestane se v něm vlastně nic, co by se nevešlo do jednoho dvou dílů. Nečtenářům knih navíc nemusejí být zřejmé všechny pohnutky jednajících. Tak snad to třetí řada narovná.
Ruské skupiny většinou ignoruji, ale než jsem si všiml, že je tahle z Jekatěrinburgu, upoutal mě jejich starosvětský thrash. Nic převratného se sice neděje, spíš je to jako výlet zpět časem, ale pro pamětníka celkem dobrý.
Keith Buckley (ex-EVERY TIME I DIE) jako by se svými kumpány zkoušel štěstí v hodně melodickém metalcore, nebo možná spíše post-hardcore, ale na mě je to hodně plytké a podbízivé. BETTER LOVERS, kde působí další členové ETID, jsou úplně jiná liga.
Trochu Red Dead Redemption pro čtenářky Marianne. Pod krví a špínou se schovávají scenáristická klišé a dutá schémata revizionistických westernů. Má to sice patřičně gritty look, ale nekouše to. Spousta sentimentu a neschopnosti poradit si s postavami.
Veteráni stonerrockového stylu toho mají za sebou už hodně, ale stále jim to hodně sluší a tak i album roku 2024 v sobě nese odkaz na klasické devadesátky a tedy dobu, kdy tahle skupina tvořila po boku KYUSS historii.
Vložit diskusní příspěvek