OPETH - The Last Will And Testament
Ja mám pocit, že Švédi sa vrátili až niekam k "Deliverance" a skutočne som nečakal, že ma to bude baviť až takto. Prvé vypočutia prinášajú zvedavosť a radosť; rastie to!
Metalopolis již 20 let pravidelně přináší informace a články převážně související s metalovou hudbou. Často však zavítáme i do jiných než metalových anebo vůbec hudebních oblastí a nezřídka tak nabízíme i obsah mimo hlavní záběr našeho webového magazínu.
otvírák Crazy mi trochu zní jako Wild Child
je tu profil http://metalopolis.net/art_profiles.asp?id=3484
Proč stále chybí recenze totálního klenotu 90tých let a jedné z nejlepších desek co mé uši slyšely? Ano, THE CRIMSON IDOL
heavy metal w.a.s.p
Nove album neni docela spatne ,ale nedosahuje takovich kvalit takze asi prumer .Alba ze zacatku 80 let byli dost dobra .Zacatek 90 let nic moc az na par kousku crimson idol ma skladeb co jedou vseho vsudy asi 5 ,Still black to je des kfd celkem jde .Album heldorado trosku zni jak ac/dc ,ale to jen muj nazor.Potom deskou Unholy az po dominator jedou dobre pekelnej heavy zarez .W.a.s.p by mneli poradne pristim albem pritvridit tak jak je zname at zije w.a.s.p
Babylon
Souhlasím s recenzí, nějvětší problém bych viděl vtom, že Blackie nemá odstup při skládání...pochybuji,že si do toho nechá kecat od ostatních členů.Co odešel Chris Holmes, který měl nad Blackiem tak trochu dohled,jak sám tvrdil, znějí poslední čtyři alba skoro stejně a skoro v každé skladbě je slyšet něco, co už sme slyšely u W.a.s.p. dříve, alespoň na Babylonu...ale i přesto se mi nová deska zamlouvá, přejdete-li počáteční "to je zase to samé co předtim" skladby se vám sami zaryjí do mozku...mimochodem, na koncerte pred dvema tydny v německu to W.a.s.p. totálně rozsekaly!!!takže neváhejte a přijďte se na ně podívat 11.11. do retro music hall!!!
Ja mám pocit, že Švédi sa vrátili až niekam k "Deliverance" a skutočne som nečakal, že ma to bude baviť až takto. Prvé vypočutia prinášajú zvedavosť a radosť; rastie to!
Aktuální EP ukazuje dvě tváře současně. Zprvu klasický symfonický patos, pak ovšem skladby „200 Years“ a „Live The Tale“, které se bez sborových refrénů obejdou, a hned je to o třídu lepší. Tudy vede cesta z tvůrčí smyčky a bezradnosti posledních alb.
Je to úplne posledný album THE CURE? Dôstojnejší odchod si neviem predstaviť. Spočiatku nenápadný album si ma postupne omotal melancholickou atmosférou. Hustý oblak hmly, z ktorej sa mi nechce hľadať cestu von. ,,Disintegration" pre toto desaťročie.
Návrat niekam k "Ghost Reveries" so zvukom posledných albumov. Stávka na istotu, ktorá však za vrcholmi tvorby zaostáva. Navyše, mňa osobne rozprávač pri sústredenejšom posluchu tohto koncepčného albumu irituje.
V jisté BDM RPG hře vytváříte ultimátní postavu a její charakteristiky definujete následovně: Násilí: 100%, Technické skills: 100%, Skladatelská inteligence: 100%, Šarm: 100%, Oddanost 100%, Laskavost: 0%. Do kolonky "Jméno" pak vyplníte: DEFEATED SANITY.
Už poněkolikáté zní otázka stejně: Zničil Einar Solberg další desku jinak velice talentované kapely? Odpověď zní: Zase to zvládl. Jeho hlasový projev je jak chilli. Koření. Měl by se používat citem. Když se tam toho najebe hodně, nedá se to žrát.
Hele, Blake Judd ještě žije. Enfant terrible (ale současně i schopný skladatel) US blacku je (znovu) zpět a tentokráte doručuje tradičněji pojatou kolekci. Šlape mu to dobře, tělo už má sice životem zhuntované, mysl však zůstává stále čerstvá.
Vložit diskusní příspěvek