OBSCURE SPHINX - Emovere
Tři skladby s celkovou stopáží 29 minut, tomu říkám správná plocha pro EP sludge doomového stylu. Studiový návrat po mnoha letech se polské skupině hnané charismatickým ženským vokálem jednoznačně povedl.
Metalopolis již 20 let pravidelně přináší informace a články převážně související s metalovou hudbou. Často však zavítáme i do jiných než metalových anebo vůbec hudebních oblastí a nezřídka tak nabízíme i obsah mimo hlavní záběr našeho webového magazínu.
Louza: co sa cudujes? ved morbo je stary pedofil, tak mu tie dvanacky nechaj, naj sniva
Morbo, jaká sakra dvanáctka na triolách! Už několikrát sem ti říkal abys tu nemluvil sprostě.
jinak to co zahraje Manowar zahraje (ale nezazpívá)i kdejaký revival, poněvadž je to instrumentálně hodně "přímé".-), jak jsou na tom jinak těžkou soudit - že hrají takhle ještě neznamená, že nejsou dobří - viz třeba basák z Hammerfall, což je střihout jako prase, ale u nich mu stačí drhnout éčko:-)
Morbo - ale ono se hodně spekulovalo o tom, že Rhino to nenahrával a že vůbec jeho hra nestála za mnoho a studiové čarování rulovalo
Tak eště přidám svou trošku ke Gerovu dotazu: Co se týče bubeníků, tak MANOWAR měli celkem tři a Scott Columbus je z nich suveréně nejslabší - po všech stránkách, nejvíc pak co se týče kreativity! Nejvíce se mi líbil (hudebně) Rhino a díky němu i celé "Triumph Of Steel". Ten člověk je technicky velmi zdatný a je znát, že se u toho snažil myslet - DeMaio neDeMaio! Dokonce i ten člověk s divnym jménem, co byl na debutu, hrál (a hlavně tvořil) líp než Columbus! Vyhazov Rhina a návrat Columba je věc, kterou nikdy nepochopim!!!
J. Vorbel: A neni takhle čistě náhodou bluesová 12ka postavená na triolách???
...Tim neobhajuju MANOWAR - vůbec nevim, vo čem se tu bavíte, jen jsem zahlíd tuhle větu J. Vorbela...
Neviem či nebudem zly, ale manowar nepovažujem za ukážku heavy školy a samotni muzikanti moc u mňa nezabodovali. Poznám lepších bicmenov, basakov, gitaristov a hlavne spevákov. Ale možno to beriem z horšej stránky. U mňa si to posrali trápnymi výrokmi a doslova chválením seba samých. To si nedovolili povedať o sebe ani páni z judas priest, maiden či ac/dc a to je už "trošku" iná trieda.
je zajimave jeste podotknout, ze slavna skladba "Kings of Metal" ma ciste bluesovou strukturu:))) poslechnete si to, dvanactka jak vysita:))
ak sa maju hodnotit ich instrumentalne schopnosti, tak to ze sa specializuju na heavy metal, neospravedlnuje to ze hraju hento...aj keby bola etno-africka kapela tvrdil by si ze nevieme co su schopny zahrat , lebo sa specializuju na africke etno?...problem je skor v tom ze my nemozme povedat aki isntrumentalsiti su, lebo z toho co hraju sa to naozaj neda vycitat...mozu (a nemusia) byt dobry isntrumentalisti, lenze to co predvazaju v manowar (hlavne bubenik) je k placu...
Ale oni jsou instrumentálně na obrovské úrovni co se heavy - metalového žánru týče a jiné odnože hodnotit nemůžeme, protože už jen podstata Máňowař je jen heavy - metal, jen heavy - metal a jen heavy - metal......takže se nedá moc očekávat, že si zahrají i třeba trošku jinak (jako například Judas Priest na Turbu, Painkillerovi, Jugulatorovi či Demolitionovi, což jsou taky heavy - metalové desky, ale zrovna moc se nepodobají, to jsem uvedl jenom jako příklad) takže si nejsem tak jistý, že by Mánowar nezahráli funky, jejich problém není v umu ale v imige.......Demaio nikdy nedostane pořádně zaslouženej titul super baskytaristy, když bude všude říkat jak by si ho zasloužil......
Budu stručnější. Tenhle dotaz mě fakt zaujal. Z Manowar mám nejkladnější názor na Erica Adamse. Jako vokalista má v hlase fakt páru, která se ani po letech neztrácí a i když se Mr. Demájo proskládá do stereotypu, Eric je to co se dá ještě na Manowar se zájmem poslouchat. Druhá poznámka patří De Maiovi, který podle mého názoru není vůbec žádný basák, ale kytarista.
"umelecky um", ja jsem kokot
gero, to je zajimavy dotaz. Uprimne receno, je topomerne nepodstatna vec a to tim, ze polovina instrumentalniho vykonu nezavisi na technice, ale dle meho nazoru na tom, jak danou skladbu ci pasaz podas dynamicky, jak ji prezentujes. To je pro hudbu zcela stejne dulezite jako to, jestli je pasaz nahrana zrucne. Manowar jsou podle me takovi muzikanti, aby byli schopni zrucne zahrat klasicky heavik, nic vic, nic min. Jsou to jednostranni muzikanti s remeslnou znalosti a zkusenosti z daneho zanru. Problem je v tom, jakym zpusobem hraji a prezentuji sve skladby - tim ze DeMaio udelal ucelovou "koukejtejaktoumimzahrat" blbost Sting of the bumble-bee (v originale velmi dobrou klasickou skladbu) potopil svuj umelecky um. Mnoho muzikantu schopnych zahrat Vaie nebo Thala hraje dnes jednoduse...nebo tak, aby to melo vyznam. Mit soudnost v tom, co tvori, je pro muzikanta vlastnost, ktera nijak nezaostava za instrumentlanim umem. Ale ze strany ciste techniky - Dickinson i Halford jsou lepsi nez Adams.. i kdyz taky vec nazoru. Tyhle muzikanty se uz neda srovnavat technicky, to je proste liga rockovych pisnickovych veteranu. Muzu ale rict, ze bych veril, ze Iron Maiden dokazi zahrat funky, ale neverim ze by to dokazali manowar.
Mam k Vam prosbu.ale pouze seriozne.Vim,ze to tu co se tyka Manowar vre,ale chci se zeptat jakozto fanda metalove a rockove hudby,ale bez jakehokoliv hudbniho vzdelani,jak posuzujete Manowar co se tyka jejich instrumentalni zrucnosti ? Vim,ze jejich hudba neni zadny Dream Theater a je jednoducha co se konceptu skladeb tyka.Chci jen vedet jaci jsou muzikanti nejen soucastni clenove Manowar,ale i byvali Ross the boss,Rhino,nebo David Shankle.Prosim,nezajima me co si o Manowar myslite jako kapele,ale co si myslite o nich jako muzikantech,popripade ostylu hrani Joeyho di Maya,nebo kytaristu a bubeniku teto kapely.Dik moc.
Vestsina z Vas jsou metalovy rouhaci :-).
ja ja podepisu posli mi ho express
Horst: Jsem tvůj velkej fanda!...Všechny tvoje reklamy mám zkouknutý nastokrát!!!...Podepíšeš se mi na ptáka???
Ja ja ale nemecka metal je nejlepsi
Tak tak mé zkušenosti říkají, že metalisti jsou nejomezenější posluchaači hudby...
To že má rodinu přece neznamená, že by ho klukům nemohl vrážet mezi půlky, né??? :-)
Tři skladby s celkovou stopáží 29 minut, tomu říkám správná plocha pro EP sludge doomového stylu. Studiový návrat po mnoha letech se polské skupině hnané charismatickým ženským vokálem jednoznačně povedl.
Jedni z mála u nás (ne-li vůbec jediní) představitelé zatuchlého hnilobného death/doomu o sobě dávají vědět novým EP, jehož trojice chorobných songů také jasně demonstruje fakt, že tato obluda už dozrála na úroveň plnohodnotného alba. Čím dříve, tím lépe!
Pokračování, která neukončují děj, to mají těžké. Druhé Silo je pomalé, vláčné a nestane se v něm vlastně nic, co by se nevešlo do jednoho dvou dílů. Nečtenářům knih navíc nemusejí být zřejmé všechny pohnutky jednajících. Tak snad to třetí řada narovná.
Ruské skupiny většinou ignoruji, ale než jsem si všiml, že je tahle z Jekatěrinburgu, upoutal mě jejich starosvětský thrash. Nic převratného se sice neděje, spíš je to jako výlet zpět časem, ale pro pamětníka celkem dobrý.
Keith Buckley (ex-EVERY TIME I DIE) jako by se svými kumpány zkoušel štěstí v hodně melodickém metalcore, nebo možná spíše post-hardcore, ale na mě je to hodně plytké a podbízivé. BETTER LOVERS, kde působí další členové ETID, jsou úplně jiná liga.
Trochu Red Dead Redemption pro čtenářky Marianne. Pod krví a špínou se schovávají scenáristická klišé a dutá schémata revizionistických westernů. Má to sice patřičně gritty look, ale nekouše to. Spousta sentimentu a neschopnosti poradit si s postavami.
Veteráni stonerrockového stylu toho mají za sebou už hodně, ale stále jim to hodně sluší a tak i album roku 2024 v sobě nese odkaz na klasické devadesátky a tedy dobu, kdy tahle skupina tvořila po boku KYUSS historii.
Vložit diskusní příspěvek