LIAR THIEF BANDIT - Icon
Tato mladá švédská skupina v sobě nese esenci rockového pravěku 70. let stejně jako dravou razanci devadesátek a garage rockovou neurvalost. Občas i hitový potenciál, co mi připomněl pecky od THERAPY?. Výborné retro.
Metalopolis již 20 let pravidelně přináší informace a články převážně související s metalovou hudbou. Často však zavítáme i do jiných než metalových anebo vůbec hudebních oblastí a nezřídka tak nabízíme i obsah mimo hlavní záběr našeho webového magazínu.
Tyr
Je konec roku 2024. Martinovská alba vyšla v reedici. Martin asi nezpívá objektivně spatně, ale mě se vůbec nelíbí a k hudbě Sabbathů se nehodí (na rozdíl od Dia). Před mnoha lety jsem si koupil kazetu s nahrávkou alba Tyr. Velké zklamání, vůbec nezaujala, žádný Sabbath. Další věci s Martinem jsem už nevyhledával. Teď, na konci roku 2024 vyšly zmíněné reedice. Zároveň jsem viděl recenzí sabbatských alb od nejhoršího k nejlepšímu a bylo tam dost dobře hodnoceno album Headless Cross, jako nejlepší z Martinovské éry. Tak jsem vyměkl a CD koupil. Velká chyba, žádný Sabbath, nezajímavé popové album a k tomu Martinův zpěv....
vždyť je to učiněná provokace :)
JAZZ
http://www.youtube.com/watch?v=8pmGgxteD4I&feature=related na ten bych klidne chodil :)
jazz, hehe . . . by asi jazzmani koukali, jak se o nich smysli :o) . . . zrovna to davam a i po letech neuveritelny . . . Cozzy . . . mnam
Někdo podstatu TYR prostě necítí. :D
Zpíva jak jazzman :D
No tak teraz mi skoro udrbalo dekel
Suhlasim a myslim si, ze pri tomto type nahravky by mal spevak cerpat z klasickej hudby.
Nech ho, to je jenom nějakej kámoš Mika Pattona. To je zbytečný se jím zabývat ...:-)
JDE: ty si normálný blázen...jaky jazz ? :D ...tohle je jeden z vrcholů téhle kapely a myslim ze ty si 1 ze 1000 co tohle muže tvrdit :))
Toto je jejich dno. Hodně zlý. Martin tam zpívá jak jazzman. Takhle se metal nezpívá.
hlas tonyho marina mi k Black sabbath vobec nepasuje skušal som napočuvat albumy s nim naspievane ale nesedi mi napriek tomu je to spevak vyborny
velmi mě potěšilo vysoké hodnocení placek s Tony Martinem..., osobně mě velmi vadí nepochopitelné shazování této skvělé éry...
To Peter
Zožeň a neoľutuješ. A tak isto album Born Again s Gillanom a Seventh Star s Hughesom. Podľa môjho názoru boli totiž Sabbathi (Iommi) v rokoch 1980-1990 v životnej forme.
Tak priznám sa, éru Tonyho Martina v BS som dlho prehliadal. Proste mi do BS veľmi pasoval Ronnie, keďže ani Ozzyho éru nemám rád a tak som nejak ostatné albumy nezháňal. Keďže som však tu v diskusii prečítal to o tom najlepšom speváckom výkone v Anno Mundi tak som si vypočul tú skladbu a automaticky som si musel zohnať celý album. Teraz by som sa už najradšej asi vyfackal, že som si albumy s Martinom nevypočul skôr. Odvtedy som Tyr počul už asi 10 krát a s recenziou musím tak absolútne nesúhlasiť. Chápem síce, že každý má vlastný názor, ale napísať toto o druhej polovici albumu... hmmm... Pre mňa je to po H&H druhý najlepší album Black Sabbath, avšak ešte si musím napočúvať ostatné albumy s Martinom ;)
Jo a ještě bych zapomněl TEN ZVUK!!!!!! Každej zvukař by se měl na něm učit, jak nazvučit HM/HR bicí. To co předvádějí někteří třeba speedoví producenti (včetně občas i takového Charlieho B.) je děs a hrůza. Přeplácanost a zvuková koule. Tady je slyšet každá rána do čehokoliv.
Ježíši Kristova noho - VALHALLA mě spolehlivě rozseká ještě dnes po 20 letech, co jsem měl nejdříve jen LP od Popronu (už totálně ohoblované) a teď pár let i CD!!!! Pro mě naprostá bomba a při vší úctě k právu recenzenta na vlastní názor nechápu, jak někdo něco takového o této skladbě může napsat. A to intro... Prej rozmělnění... Ach jo...
Jedna perlička k tomuto inak geniálnemu albumu:
Pôvodne sa mal volať "The Satanic Verses" (podľa knihy Salmana Rushdieho - za ktorú ho muslimovia odsúdili k trestu smrti). Podľa slov Tonyho Martina je to skvelý názov, teda ak máte odvahu použiť ho. Ako vidno Sabbathi tú odvahu nemali...
vždycky se mi líbil pompézní zvuk alb Headless Cross a Tyr, především Cozyho bicí. Ten příklon k jakoby syrovosti na Cross Purposes a Forbidden jsem nikdy nerozdýchal, ačkoliv ta alba taky nejsou úplně blbá.
Fantasticky album so spevacky stale istejsim Tonym Martinom. Jednoznacne sa deli o prvenstvo s Headless Cross!
S týmto albumom som vždy mal len jeden problém. Nikdy som sa nevedel rozhodnúť či sa mi páči viac alebo menej ako Headless Cross. Túto záhadu som do dnešných dní zatiaľ nerozlúskol.
Tato mladá švédská skupina v sobě nese esenci rockového pravěku 70. let stejně jako dravou razanci devadesátek a garage rockovou neurvalost. Občas i hitový potenciál, co mi připomněl pecky od THERAPY?. Výborné retro.
Pro poslech italského power metalu se člověk vždy musí zaštítit ochrannými kouzly. Kupodivu to není nutné pro poslech této party. Projev je civilní, více se opírá o instrumentální výkony inklinující k progu, k tomu zajímavý vokál. Slušné.
Z podzemí Věčného města vzešla tahle gothic/doom parta, která si za vzor bere švédské DRACONIAN a další podobné spolky. Příjemná melancholická záležitost, která na hodinu čas poněkud zpomalí.
Ambient, který je široce rozkročen mezi svoji chill a dark zónu říznutý dungeon synthem. Má oblíbená relaxační hudba poslední doby. Oproti minulému albu „Another Time“ sází trochu víc na „vesmírné“ rejstříky a větší dějovost.
Tak tohle album je pro mě trochu oříšek. Emo rock, který osciluje mezi příjemnou energickou ladností a hodně podbízivými a banálními refrény. Ty na efekt stavěné melodie bolí, ale z nějakého důvodu to poslouchám už poněkolikáté. Je to kýč, ale baví.
Němci MAAT jsou další představitelé egyptologického death metalu ve stylu NILE. A vedle například svých krajanů APEP prezentují to asi nejlepší, co v této oblasti v roce 2024 vyšlo. Příjemná procházka mezi hrobkami faraonů.
Indie rocková emařina plná vybrnkávaných smutných songů, které zní jak z doby, kdy emopatka a mrkváče byli posledním výkřikem teenage módy. Solidní a uvěřitelná porce pocitů i atmosféry, jen by to chtělo sem tam trochu víc dynamiky.
Vložit diskusní příspěvek