THE FOREST FORGETS - Of Wind & Willows
Postmetalový koktejl, ve kterém je namixováno hodně rozdílných vlivů, od DEFTONES přes náznaky TOOL až k post rocku či dravému i melodickému post hardcore. Trochu zvláštní koktejl, ale říz to rozhodně má.
Metalopolis již 20 let pravidelně přináší informace a články převážně související s metalovou hudbou. Často však zavítáme i do jiných než metalových anebo vůbec hudebních oblastí a nezřídka tak nabízíme i obsah mimo hlavní záběr našeho webového magazínu.
to Zetro:
To je právě to, že k starým kultovním deskám je tu nesmyslně diskuzní forum. 100 lidí sto chutí.Pro někoho je Hammerheart sračka, pro někoho kutt, pro někoho deska s blbým zvukem, pro někoho deska s blbým zpěvákem, pro někoho deska co ho vůbec nezajímá. A pak se tu Stray na.írá, že tu napíšu že recenze kultovních desek s diskuzním forem nemají.Strayi opravdu nemají cenu.
to Stray:
Promiň že se ptám, ale to když po napsání recenze tu je 40 příspěvků- to vystříkneš, nebo seš ve stavu blaženosti?Mně připadá, že tu necháš hádat mezi sebou 10 lid.Není to od Metalopolisu hnusný? Znám hodně fanzinů o metalu, ale nikde ne 60 či více příspěvků.Takže vlastně lidi zajímá , co napíšou ostatní a ne ten co napíše na recenzi desku!!! Není to trochu na hlavu?
Aj kvoli tomu sa moc uz do diskusii na Metalopolise nezapajam
Neni to len typicky cesky rys. Celkovo sa s tym dost casto stretavam na metalopolise.
Schumi
mně osobně to připadá v pořádku, to souvisí s věkem - já taky slyšel pořádně dřív např. komplet Gamma Ray než staré Maideny, proto mi paradoxně jejich stará tvorba připadá hrozně nudná a nezábavná, z každého alba tak tři písně maximálně. A těžko mě nějaký fotříci, kteří na tom vyrůstali, přesvědčej, že je to ten pravej a dobrej originál, který Hansen jen kopíruje :)
Mě spíš příje, že typickým českým rysem je neschopnost akceptovat jiný názor. Vyjádřil jsem se k tomu, protože zrovna na Emperor nebo Satyricon jsem ujížděl opravdu hodně, ale Bathory mě vůbec nezaujali. To že z nich vychází řada dalších kapel je hezký, ale to třeba z Venom taky a to je hodně velká hlína... Ano je to jeden názor jedné bezvýznamné osoby, proto nechápu, proč by to někomu mělo vadit...
Osobně stavím rozpravu nad oslavu.
Tak to jsi asi ujížděl na přetaveném kovu, protože komplet norwegian BM vychází z Bathory. Namátkou nejznámnější : Emperor, Satyricon, Immortal ... ale nám se vůbec nemusí líbit to co tobě a naopak. Takže nevím co se tady vlastně řeší a proč se lidi vyjadřují k něčemu, o čem si myslí že je to blbost. ...asi jeden z typicky českých rysů. ..
No nuda...ako pre koho :)
Já třeba Bathory nikdy nepochopil a to ani v době, kdy jsem na black metalu ujížděl. Starý alba jsou jakýsi lomoz a chrapot a novější utahaná nuda.
Jaktože teda taková blbost oslovila takové množství fans a hudebníků velkých jmen po celém světě ?! proto že jsou všichni blbci kromě tebe ?
jasne :)),sekol som sa
Endyamon, recenzia na "Blood on ice" už tu je... ;-))
recenzie radsej ani nie, strhaju to, uz recenzie Blood on ice sa bojim..
Requiem sa mi svojho času celkom páčil, bol to celkom slušný výplach:)). Musím si to znovu vypočuť a pripomenúť. Uvažuje sa nad reckami naň, prípadne na Octagon? Mohlo by to byť zaujímavé.
Requiem a Octagon
Criminally underrated:)
Octagon každý zostrelí, ale u mňa patrí určite do prvej štvorky, čo sa Bathory týka.
neskorsia tvorba je dobra, hlavne octagon a requiem boli riadne namrdy!
Skladby Shores In Flames a Walhalla boli pôvodne súčasťou konceptu Blood On Ice, až neskôr ich Quorton vybral pre potreby Hammerheart. Lyrika, hudba aj obal na Blood On Ice tvoria jeden celok, ktorý je podľa môjho názoru mimoriadne vydarený.
Po temnotě ani stopy, po skladbách co sviští jak vánice jakbysmet. Korpulentnost, epickost dodá, ale na lodi nepřijede (nebo mu to aspoň nikdo nevěří :-)) = jídlo uvaří, ale slánku nepřinese). Je to jaksi strejcovské, nastavované...:-))
Stray - [30.3.2011 12:27]
chybi Ti tam ty blby vetve?
Postmetalový koktejl, ve kterém je namixováno hodně rozdílných vlivů, od DEFTONES přes náznaky TOOL až k post rocku či dravému i melodickému post hardcore. Trochu zvláštní koktejl, ale říz to rozhodně má.
Moje první setkání s tvorbou této rakouské kapely probíhá za asistence emocemi prosycené muziky z různých "post" žánrů. Je tam dostatek nápadů i děje, aby to utáhlo přes hodinu trvající stopáž a zároveň motivovalo k opětovnému poslechu. Fakt supr chlapy!
Tradiční melodický heavy metal, ovšem výborný. Na desce je vše v pořádku, kvalitním zpěvem počínaje a vymazlenou produkcí konče. V rámci žánru mohu jen doporučit, jen tomu chybí nějaká ta vlastní přidaná hodnota.
Zmar nad zmar. GRAVE DIGGER přestali být opravdu zajímaví někdy kolem alba "Ballads Of A Hangman" (2009) a od té doby už si vlastně jen zoufale tahají ze své riffové zastavárny, co jim dříve nepřišlo dost dobré. A tentokráte to tedy rozhodně dobré není.
Parádní švédský old school death, který se vrací v čase do devadesátek a servíruje správně dusivou porci švédské žánrové klasiky zarámovanou do charakteristického chrastivého zvuku. Tohle by mělo chutnat především fanouškům starých DISMEMBER a ENTOMBED.
Třetí album švédských mladíků přináší zároveň i jejich nejvyspělejší materiál. Přechod k velkému labelu z intenzity jejich groovem načichlého blackujícího thrashe pranic neubral, navíc skupina přidala ještě více šikovnosti při kompozici. Svižný poslech!
Na rozdíl od kolegy Manatara si nemyslím, že se tihle Švédové nějak příliš stylově rozvírají. Většinu času je to prostě symfoničtěji pojatý black/death, který neurazí, ale nic zásadního se neděje. Jen ty čisté vokály trochu vybočují.
Vložit diskusní příspěvek