OPETH - The Last Will And Testament
Návrat niekam k "Ghost Reveries" so zvukom posledných albumov. Stávka na istotu, ktorá však za vrcholmi tvorby zaostáva. Navyše, mňa osobne rozprávač pri sústredenejšom posluchu tohto koncepčného albumu irituje.
Metalopolis již 20 let pravidelně přináší informace a články převážně související s metalovou hudbou. Často však zavítáme i do jiných než metalových anebo vůbec hudebních oblastí a nezřídka tak nabízíme i obsah mimo hlavní záběr našeho webového magazínu.
najzaujimavejsi AE od Burning Bridges... Wages of Sin a dalej su dobre, ale atmosfera ziadna...
Hudba je celkem v pohodě,ale ten zpěv mi přijde chvílema otřesnej.
A co teprve metalista vzor 1983:
https://www.youtube.com/watch?v=X04hoo-93kg
Zato metalista vzor 1995 je zásadně nad věcí a vidí všechnu tu dětinskost..A teď tu o Sněhurce
Co v metale nie je detinske? No pre moderneho metalistu, vzor rok 2014 asi fakt nic :-)
takovy vymluvy že je něco dětinsky primitivní - a co v metalu není dětinský? moc toho nenajdeme, podle mě by ti , kteří nemají novodobý AE v lásce si našli jakejkoliv způsob jak se navážet, i kdyby měli Amott a spol. blbý boty :D
Ono často i brutal zlý muž působí směšně..Kdyby to bylo podpořeno kvalitním výkonem, tak ať si je zlá jak chce,pro mě za mě..
Angela alebo ta nova "growlerka" proste ja tym novym veciam nedokazem prist na chut. Tak velmi som dufal, ze po Angele pride konecne nejaky poriadny rvoun, no Amott tam za kazdu cenu musi narvat zenu... Zial, doba spred 10 - 15 rokov, kedy by ma tym, ze angazovali nejaku vrestiacu zensku za mikrofon mozno ohurili, dostali do kolien, dnes je uz vsak ina doba a mne to cele pride smiesne. Vykon kapely dobry, ale naoko sa tvariaca brutal-zla zena - detinsky primitivne.
orre
Čistý zpěv v melo-deathu je total sračka..Aha a já si říkal čím mě to ti Dark Tranquillity a Omnium Gatherum tolik štvou. :)
Amott by měl hlavně přestat kopírovat svoje vlastní nápady a skládat víc věcí jako Avalanche a míň kopírek jako titulní skladbu
orre
Nikde jsem tu nečetl že chceme košatý Amaranthe vokály, pouze jde o to že i deathový vokály se dají zpracovat takovým způsobem že nepůsobí jednotvárně.
Poprvé od Wages of Sin co jsem neměl chuť přepnout ani jeden song. A upřímně, i když Allisa neukazuje o nic větší hlasovou variabilitu než Angela, tak je mi její growl furt příjemnější.
Tak poslouchejte Amaranthe, tam máte košaté vokály. Zpívat ještě melodicky, bude z toho total sračka a tohle Amott přesně nechtěl! O tomhle Arch Enemy naštěstí nejsou.
Tak jsem si to párkrát sjel,abych se chytil.Chytl jsem se akorát za hlavu.Nevím proč,ale kolovrátek mě nechytil.Zlatá Angela.
Ivoš155: Naprosto souhlasím! Podle mého názoru, přesně jak píše Ivoš, Alissa nasadí svůj řev a jede... Od začátku až dokonce desky... Žádná práce s hlasem, stejná vejška, neustále stejný typ řevu (pro mé ucho navíc v jakési nepříjemné výšce, která mě sere o to víc, čím déle jej v kuse slyším). Strašně rád bych "v tom slyšel" něco víc, ale spíš mě nová kost odrazuje. A to mám Arch Enemy fakt rád.
podle klipu to vypadá, že chování bude napodobovat, i to frázování se mi zdá hodně angelovský, občas se jí tou barvou hlasu dost přiblíží, ale Angela měla hlubší growl
Zpěv
Souhlasím se Zdenosem, že je to hodně moderní a kapela se snaží nestát na místě a konečně se někam hnula,ale ten zpěv Alissy
Já nevím, asi mám moc nóbl uši, ale ona nasadí na začátku jednu linku zpěvu na celou desku. Navíc to nemá žádnou řezavost, polyká slova atd.... Ve srovnání s tím co uměla v The Agonist je tohle pěvecky bída.
A to okatý kopčení Angely ve zpěvu,chováním v klipu (a bojím se i naživo)..Asii bych ji neměl takhle soudit, třeba se časem chytne, ale pěvecky je to nejhorší deska AE.
jednoznačně moderní metal, vzor 2014, ani není třeba čistýho zpěvu- pokud 90tky patřili Gothenburg metalu ala precizní švýcar. hodinky, tak War eternal je především natlakovaná zvuková zábava budoucna tvrdy hudby
pro mě album roku, první song, poté war eternal, time is back, as the pages burn, on and on, stolen life.. to všechno jsou neskutečný pecky s tahem na branku, silnými melodiemi a výborným hlasem Alissy. AE natočili svojí zatím nejrozmanitější desku, širší vyuzití symfo aranží a kláves, skoro metal-corové přehody a zařezávačky, to vše zabaleno do vyborného moderního hávu. Songy sypou , jsou svěží a plné nápadů a dynamických změn, takle mě nebavio zadné album od Phantoma antichrista 2012
Jednoznačně nejnápaditější a nejlepší deska od Wages Of Sin!
Tak zatim mě to nijak nenadchlo.Má to nějaký dobrý chvilky,ale celkově nic moc.
Návrat niekam k "Ghost Reveries" so zvukom posledných albumov. Stávka na istotu, ktorá však za vrcholmi tvorby zaostáva. Navyše, mňa osobne rozprávač pri sústredenejšom posluchu tohto koncepčného albumu irituje.
V jisté BDM RPG hře vytváříte ultimátní postavu a její charakteristiky definujete následovně: Násilí: 100%, Technické skills: 100%, Skladatelská inteligence: 100%, Šarm: 100%, Oddanost 100%, Laskavost: 0%. Do kolonky "Jméno" pak vyplníte: DEFEATED SANITY.
Už poněkolikáté zní otázka stejně: Zničil Einar Solberg další desku jinak velice talentované kapely? Odpověď zní: Zase to zvládl. Jeho hlasový projev je jak chilli. Koření. Měl by se používat citem. Když se tam toho najebe hodně, nedá se to žrát.
Hele, Blake Judd ještě žije. Enfant terrible (ale současně i schopný skladatel) US blacku je (znovu) zpět a tentokráte doručuje tradičněji pojatou kolekci. Šlape mu to dobře, tělo už má sice životem zhuntované, mysl však zůstává stále čerstvá.
Návrat po šestnácti letech. Navíc víceméně autorská deska Roberta Smitha. Navazují na nejlepší kousky své diskografie a současně se zbytečně neopakují. Poslouchám to poslední dva týdny a moje dojmy stále rostou.
Bilanční a v rámci možností i moderní album zároveň. Typičtí BODY COUNT místy výrazně oživení působením hostů. Album sotva překvapí něčím neotřelým, ale dá se mu odolávat jen do prvního výkřiku "madafaká". Pak už je to zase všechno zpátky v 90's.
Faust a spol. tentokrát více přitlačili na pilu a natočili o poznání méně přátelskou desku. Více black metalu a méně zjemňujících prvků. I tak je materiál pěkně diversifikovaný, jen je méně přístupný a chybí mu ona zpěvnost, vzletnost a naléhavost.
Vložit diskusní příspěvek