MOGWAI - The Bad Fire
Nové album skotských MOGWAI opět těží ze soundtrackových zkušeností skupiny, ale současně je cítit snaha vrátit se k postrockovým kořenům a především po produkční stránce ostřejšímu soundu. Tady bude co naposlouchávat.
Metalopolis již 20 let pravidelně přináší informace a články převážně související s metalovou hudbou. Často však zavítáme i do jiných než metalových anebo vůbec hudebních oblastí a nezřídka tak nabízíme i obsah mimo hlavní záběr našeho webového magazínu.
96? já byl
Bylo to fajn, zpěvák kurevsky překvapil, že to dával i naživo.
Žart, 24000 divakov predsa nemoze prist na ziadnu sracku... :-)
Keby som bol na RHCHP v 1996, to by bolo ale celkom ine kafe !
Jsi tak jiný..
Ďuro, Zdendo, Pepa, Viera a dalsich 23 996 uctievacov stredneho prudu...
Tak kdo byl včera v edenu ?
Zítra.
http://www.metalopolis.net/default.asp?day=24&month=10&year=2011
Co takhle recenze na nový Jane's Addiction??? :)
@ deadmann: Zkreslení díky přebuzení (clipping) lze slyšet na kdejakých plasťákách, stejně tak jako digitální artefakty v případě nevhodného nastavení MP3 enkodéru. Naopak ať si tu netopýři říkají co chtějí, ale většina MP3 z tzv. scene release-ů jsou nerozeznatelné od poslechu CD. Ale to už tu bylo mockrát, někdo se nepřesvědčí nikdy a raději bude věřit svému placebo.
http://wiki.hydrogenaudio.org/index.php?title=Transparency
http://wiki.hydrogenaudio.org/index.php?title=Lame#Recommended_encoder_settings
Ja jsem spokojenej...stary panove diky Joshovi se pokusili posunout nekam jinam..a na to ze jim je vsem pres 40 je to paradni progres. Nektere skladby jsou funky jako dobytek...a Joshovi psychedelicky sola tomu jenom pridavaji na ty nezny eleganci. Pro me zatim tohle cedo 8/10...:)
At si to klidně vyšponují až na digitální nulu(maximální uroven hlasitosti digitálního záznamu. Přes ní nic nejde), hodí do mp3 a pustí do el. distribuce - Nakrmnte masy. Ale nechte zvuk na CD v maximální možné dynamice(s ohledem na záměr interpreta). Pro nás, co CD kupujeme a přehráváme si je v klidu domova, často na kvalitním hudebním řetězci. Věřím, že to není nikterak finančně a časově náročné(viz rozhovory se zvukaři). A nebo at založí edice bez komprese, normalizace a ostatnich prasečin, pro ty, kteří chtějí hudbu poslouchat. Ne ji mít jako kulisu.(ačkoli i ta kulisa pusobi lip s vyssim DR :-) ) Jeste ze mame hodne povedene nahravky ze 70 a 80 let Dosahující, pro dnešní dobu až neskutečně vysoké, DR 17-18. Jsem optimista. Věřím, že bude líp a trend se začne obracet. Nebo vznikne nový paralelní s kvalitním masteringem a vysokým dynamickým rozsahem.
Cdéčka se prostě nekupujou protože nastupující generace má k takovejm věcem jinej vztah čest vyjímkám,ale vidím to na svejch dětech maj na fonu vod každý kapely jednu skladbu a kvalitu nahrávky neřešej vůbec.Je to prostě trend a nák to neřeším.Oni jsou ošizeni o jakýsi "vyšší zážitek".Mám prostě radost když si sednu do ušáku ubalim brko udělám kafe a pustím si na pořádným cd přehrávači,kterej přehrává jenom cd (což je pro dnešní mládež úsměvné) nákou muziku.Mp3 neodsuzuju,ale nic pro mě.Nemusím bejt ve všem in.
Spise to/se nekdo bere prilis vazne...
no
ale ty mp3 jsou dobrý aspoň k tomu, že člověk zjistí, jestli třeba oblíbená deathová kapela najednou nezačala kňourat v čajovně. Když se tak stane, tak si to prostě nekoupí, nebo naopak jo.
Já tedy nevím, ale kolem mě kupujou cd snad všichni. Oni jsou prostě metly takový věrný fanoušci - což je dobře. Ono to asi nebude tak hrozný. Spíš je problém, že těch kapel je hrozně moc.....a víc se o nich ví....tak to holt chce nějakej filtr.
@ leakle pre-release empetrisky : mam pocit, ze vetsinou nikdo neresi kvalitu nahravky/zvuku, protoze si vsichni uvedomuji puvod...
tak
Postup je dneska snad jasnej, ne?
1. youtube, myspace apod.
2. zmršený mp3
3. když mě to pořád baví, tak originál - ten se kupuje po čase, kdy to dozraje.
Vyjímky: srdcový kapely, oblíbený český kapely a Slayer:)) - tam kupuju skoro všechno.
Má to obrovskou výhodu. Už doma zjistím, jestli si koupím zajíce v pytli, nebo ne.
Jinak Red Hoti - u bodu dvě smazáno a konec. Nemá to to dřívější pnutí, ten drive.
Takže nejdřív k hudbě:je to čistě průměrná deska a když vezmem,že ji natočili peppers tak i lehce pod.OHM je proti tomuhle hudební klenot.Jinak s tou hlasitostí souhlasím je to horší a horší.Jinak jak tady někdo plakal že lidi hodnotěj desku ještě před ofiko vydáním si musí uvědomit,že je rok 2011.Sláva netu protože si můžu věc poslechnout a pak rozhodnout jestli vyhodím 400 kila za něco co nebudu už nikdy poslouchat.Takže takhle to mám já třeba.Stahnu na poslech 6 nákejch alb v mptroskách poslechnu a pak jedno koupím v originále vo kerým vím,že ho budu poslouchat i za 5 let na svech bedýnkách Mission za 15 litrů.Takže mptrosky jo ale jenom jako náhled...
Tu nizsi tridu vyhubilo masove rozsireni empetrisek a levnych domacich kin.
Mně nedělá problém dát jednou za měsíc/dva těch 300 - 350 kaček za CD. A to rozhodně nejsem žádněj Rotschild.
Nikdo není taková socka, aby si nemohl občas nějaký originál dovolit.
Ale jo, velký hvězdy ať se klíďo stahujou. Ale člověk, který by se považoval za fandu kapely jako např. naši Gnu, Lyssa, Insania, Lahar, Gride atd. a stejně si to někde načernil, je prostě svině. Proč - netřeba vysvětlovat
Vytek:
ad krádež alb - vzhledem k současné finančí situaci obyvatel ČR, jsou dvě možnosti a) buď album nemít
b) nebo ho mít ukradené z netu - co je pro kapelu lepší? Vzhledem ke koncerům a merchi rozhodně b)
Až CD bude stát 100Kč tak se situace mírně zlepší... pozoruju to sám na sobě, ve slevě jsem nakoupil CD za celkem dost - za plnou palbu NIC. Bohužel realita. jinak co jsi napsal o zvuku 100% souhlas.
Nové album skotských MOGWAI opět těží ze soundtrackových zkušeností skupiny, ale současně je cítit snaha vrátit se k postrockovým kořenům a především po produkční stránce ostřejšímu soundu. Tady bude co naposlouchávat.
Postmetalový koktejl, ve kterém je namixováno hodně rozdílných vlivů, od DEFTONES přes náznaky TOOL až k post rocku či dravému i melodickému post hardcore. Trochu zvláštní koktejl, ale říz to rozhodně má.
Moje první setkání s tvorbou této rakouské kapely probíhá za asistence emocemi prosycené muziky z různých "post" žánrů. Je tam dostatek nápadů i děje, aby to utáhlo přes hodinu trvající stopáž a zároveň motivovalo k opětovnému poslechu. Fakt supr chlapy!
Tradiční melodický heavy metal, ovšem výborný. Na desce je vše v pořádku, kvalitním zpěvem počínaje a vymazlenou produkcí konče. V rámci žánru mohu jen doporučit, jen tomu chybí nějaká ta vlastní přidaná hodnota.
Zmar nad zmar. GRAVE DIGGER přestali být opravdu zajímaví někdy kolem alba "Ballads Of A Hangman" (2009) a od té doby už si vlastně jen zoufale tahají ze své riffové zastavárny, co jim dříve nepřišlo dost dobré. A tentokráte to tedy rozhodně dobré není.
Parádní švédský old school death, který se vrací v čase do devadesátek a servíruje správně dusivou porci švédské žánrové klasiky zarámovanou do charakteristického chrastivého zvuku. Tohle by mělo chutnat především fanouškům starých DISMEMBER a ENTOMBED.
Třetí album švédských mladíků přináší zároveň i jejich nejvyspělejší materiál. Přechod k velkému labelu z intenzity jejich groovem načichlého blackujícího thrashe pranic neubral, navíc skupina přidala ještě více šikovnosti při kompozici. Svižný poslech!
Vložit diskusní příspěvek