OPETH - The Last Will And Testament
Ja mám pocit, že Švédi sa vrátili až niekam k "Deliverance" a skutočne som nečakal, že ma to bude baviť až takto. Prvé vypočutia prinášajú zvedavosť a radosť; rastie to!
Metalopolis již 20 let pravidelně přináší informace a články převážně související s metalovou hudbou. Často však zavítáme i do jiných než metalových anebo vůbec hudebních oblastí a nezřídka tak nabízíme i obsah mimo hlavní záběr našeho webového magazínu.
Rozumím. Zrovna včera jsem to dával v autě a kolega z práce chtěl za jízdy vyskočit!:-) Funguje to jako ideální comedy album, úsměv se vždy spolehlivě dostaví. Něco na tom fakt je a na té šílenosti je něco jako zvrhlá přitažlivost. P.S. pokud chcete zůstat v místnosti sami, vřele doporučuju! Pumping Blood!
po letech
jsem opět dal Lulu šanci... ostatně na webu je stále celá zdarma. A ono to tak blbé zase není. Celkově je to sice fakt moc dlouhé, ale právě ona divnost je jakousi devízou celé desky. Spíš se to míjí s oběma tábory fanoušků.... nemá to cílovku. Pro metalisty je to androš-blábol a pro androše metal-bordel. Není to deska na častý a běžný poslech, ale svoje kouzlo má, na tom trvám
Mám pocit, že ve studiu s Metallikou byl už mrtvý.
R.I.P. :(
R.I.P.
Síce spevak ako spevák, hlavne na tomto nepodarku, ale RIP.
Myslel jsem si ze vetsi pruser nez St.Anger od Metalici neuslysim.Zda hledat na tomhle pocinu neco kloudneho je ciste hodinu a pulova ztrata casu.Zadny napad....zadna barva....zadny masity zvuk.Snad uz si do sluchatek nikdy neco takoveho nepustim.
NOT
NOT
No, dal som si zalezat na pocuvani a dal to do usi opat. Ale neviem, maximalne divna kombinacia. Muzika by este ako tak usla, ale Lou Reed...Jeho prejav mi pripomina rozpravanie nejakeho deda z domova dochodcov. Proste neskutocna nuda, kedy som uz usami tlacil songy dopredu, nech sa toto utrpenie uz skonci...nepodarilo sa...Pri Mistress Dead som to uz nevydrzal a pouzil zazracne tlacitko off... Proste Metallica kazdym albumom straca xicht, ktory uz stratila nejakych par rokov dozadu.
Shrnul bych to takto. HRŮZA A BĚSNIVÝ DĚS
Pánové si asi chtějí naštvat zbytek fanoušků. A nebo je to součást jejich plánů? Třeba (kéž by se tak stalo) v budoucnu přijdou s pořádným nářezem.
Já to v tom předchozím výplodu myslel tak, že ano, metal je vpodstatě mrtvý, ale zrovna tak blues, jazz ad. Že nad tím ale nemá cenu spekulovat, vždycky bude pár objevů a sem tam skvělá deska a většina ostatních se ztratí v oceánu navlas si podobných. Těžko ale čekat převratné změny, aspoň ne z rukou ikon stylu. A že je dobře, že se metal vrátil do podzemí, protože pak je to aspoň pro mne mnohem intenzivnější vztah mezi posluchačem a hráčem. Maximální velikost prostoru, kde jsem ještě schopen vnímat metalovou muziku, je Brutal Assault. Pláně pro 200.000 lidí ne. Ten návrat do UG metalu hodně pomohl.
LW ma pravdu ako obvykle, neviem čo prečo panuje názor, že metal je mŕtvy, hlavne keď si chytím rebríček top albumov za minulý rok a mám tam prevažne diela z 8+ bodmi. Nič nové nemôže vzniknúť ? bitch please len na gitare je vďaka kombinácii všetkých tónov a rytmických fráz nekonečne veľa možností. Vidím na youtube každý deň kopec mladých gitaristov ktorí skladajú hudbu, že sa páprdi Hetfield a Hamlet možu radšej tešiť z dôchodku. Horšie to bude ale s tou scénou, pretože sa nevedia presadiť a predať. Ale radšej si užijem koncert v klube ako na veľkom štadióne, za tým by som teda nezúfal.
Booze moj :-D
Prakticky všetky - a to aj tie, ktoré ešte stále budia dojem aktivity. A tá scéna tak vyzerá už teraz. To ale neznamená, že neexistujú kvalitné počiny a že sa nič hodnotné ďalej netvorí. Stačí nebyť zabednený (po slovensky zadebnený) a počúvať, žiť..
LW mas pravdu o hudbu sa bat nemusime... len ta scena bude vyzerat jak kopa sena ..... ktore stare kapely v ramci metalu myslis ?
O gitarovú hudbu sa nebojím. Staré kapely už dávno odišli, ak vám to ešte nedošlo.
"to všechno je tu už sto let a zásadnější kreativita je skoro nemožná" .....ak by si mal pravdu tak potom môžme tvrdiť, že už ani nové filmy už ničím "novým" neprekvapia, ze vo fotografii nemozno spravit pokroky, spisovatelstve , atd .... ale podla mna je stale kam sa posuvat, lenze dochadza k javu ze ked je vsetkeho vela tak to u ludi potom straca hodnotu. čo bude s gitarovou hudbou o 10 rokov ? ked stare kapely odidu a budeme tu mat 2-3 tisícky (relativne) mladých kapiel ? ako bude scena vyzerat ....si neviem predstavit
... jazz je mrtvy :) a ty aj sledujes novinky takeho ecm ci act music? ..asi nie vsak :)
Tomáš Sytař má v jistém smyslu pravdu. Metal už je skutečně mrtvý, co se týká kreativity, není už moc kam jít. Rychlost už dosáhla maxima, pomalost taky, experimenty se syntetickými zvuky nejsou až na výjimky to pravé a fúze s jinými styly zase určitým kapelám odnímají metalovou podstatu. To je všechno pravda, ale neplatí to jenom u metalu. Blues je z tohoto hlediska taky mrtvý, jazz je taky mrtvý, swing, r´n´b, funky, to všechno je tu už sto let a zásadnější kreativita je skoro nemožná. Nemluvil bych ale o komerci - naopak metal se posunul hodně pod peněženkovou úroveň a i kdysi stadionové kapely si dneska zahrají sotva v klubech. Kdo se u nás uživí? Kabát? To ale přece není metal. Arakain? Pochybuji, že by se tím mohli uživit. U ostatních se o tom nemá cenu ani bavit. LULU? Špatná deska, ať je to jakýkoli styl, ať jsou interpreti z jakéhokoli prostředí. Zajímavý experiment? Snad, ale maximálně na singl. JInak je to minimálně nuda.
"Bohužel ať me zde kdokoli sepse metal je mrtvý." .....metal sa vyvinul to takych podžánrov a odvetví že pre teba je už mŕtvy, lebo mu nerozumieš .... a ani sa nečudujem keď počúvaš metallicu ...
Ja mám pocit, že Švédi sa vrátili až niekam k "Deliverance" a skutočne som nečakal, že ma to bude baviť až takto. Prvé vypočutia prinášajú zvedavosť a radosť; rastie to!
Aktuální EP ukazuje dvě tváře současně. Zprvu klasický symfonický patos, pak ovšem skladby „200 Years“ a „Live The Tale“, které se bez sborových refrénů obejdou, a hned je to o třídu lepší. Tudy vede cesta z tvůrčí smyčky a bezradnosti posledních alb.
Je to úplne posledný album THE CURE? Dôstojnejší odchod si neviem predstaviť. Spočiatku nenápadný album si ma postupne omotal melancholickou atmosférou. Hustý oblak hmly, z ktorej sa mi nechce hľadať cestu von. ,,Disintegration" pre toto desaťročie.
Návrat niekam k "Ghost Reveries" so zvukom posledných albumov. Stávka na istotu, ktorá však za vrcholmi tvorby zaostáva. Navyše, mňa osobne rozprávač pri sústredenejšom posluchu tohto koncepčného albumu irituje.
V jisté BDM RPG hře vytváříte ultimátní postavu a její charakteristiky definujete následovně: Násilí: 100%, Technické skills: 100%, Skladatelská inteligence: 100%, Šarm: 100%, Oddanost 100%, Laskavost: 0%. Do kolonky "Jméno" pak vyplníte: DEFEATED SANITY.
Už poněkolikáté zní otázka stejně: Zničil Einar Solberg další desku jinak velice talentované kapely? Odpověď zní: Zase to zvládl. Jeho hlasový projev je jak chilli. Koření. Měl by se používat citem. Když se tam toho najebe hodně, nedá se to žrát.
Hele, Blake Judd ještě žije. Enfant terrible (ale současně i schopný skladatel) US blacku je (znovu) zpět a tentokráte doručuje tradičněji pojatou kolekci. Šlape mu to dobře, tělo už má sice životem zhuntované, mysl však zůstává stále čerstvá.
Vložit diskusní příspěvek