OBSCURE SPHINX - Emovere
Tři skladby s celkovou stopáží 29 minut, tomu říkám správná plocha pro EP sludge doomového stylu. Studiový návrat po mnoha letech se polské skupině hnané charismatickým ženským vokálem jednoznačně povedl.
Metalopolis již 20 let pravidelně přináší informace a články převážně související s metalovou hudbou. Často však zavítáme i do jiných než metalových anebo vůbec hudebních oblastí a nezřídka tak nabízíme i obsah mimo hlavní záběr našeho webového magazínu.
zase tu nesaskujte s flac ...
ak je mp3 dobre urobena, tak 320, v pripade ogg aj o nieco nizsia kvalita staci. btw. spotify pouziva ogg, takze ak je nahravka k dispozicii realne vo vyssej kvalite (nie vzdy to tak je), vsetko je uplne ok.
sluchadla kategorie porta pro a pod. nie su urcene na vysoko kvalitny zvukovy vystup.
tfp ma miestami az umely zvuk, ale nie je to ziadny sifon (pocuvane na spotify premium - sony live walkman a sluchadla za 20e :-)). skor by som riesil, ci to vobec uhraju (a nazvucia) live.
http://en.wikipedia.org/wiki/FLAC
Hlavne ze rarasi a torenti se z tech casto orezanych mp3sek zvuku doslova nabazi...
Znám hodně desek, který maj vážně děsivej obal (nekorespondující s hudební náplní), ale hudba je přitom naprosto super.
Myslim ale, že alba s mečařema a koňařema pro fans Tool asi opravdu nebudou :))
Řekl bych to takhle - když je i vizuál v lati, rozhodně to pomůže a spousta lidí se i designem podvědomě řídí, protože je tam takový to "když si ani nedali práci s tím udělat pořádnej obal, jaká asi může bejt náplň CD disku?" Takže hodnotit obal klidně možno, pokud se pissálkovi chce.
jde o tom že zatimco zvuk může s reckou porovnat každej, na obal se cíleně kouká minimum lidí.. do rarů a torrentů většinou nebývá přibalenej :D
Tak bohužel obal většinou koresponduje i s hudební náplní to znamená,že když je na obalu týpek s mečem nebo čert na motorce hodně vohně apod. píčoviny tak je celkem jasný,že to příznivce Tool nepřiláká.Takže sem taky pro to aby se hodnotilo všechno i zvuk i grafická stránka protože dotvoří celkovej dojem...
Vytek: stejně jako ty nechápeš, jak někdo může hodnotit bez přihlédnutí ke zvuku, já nechápu, proč tam řadíš aj obal. Udělaj ti nějaký čmrkance na obalu ze sračky top desku? Nebo opačně, odsoudíš geniální nahrávku, protože si na obal kapela dá nějakýho máňowař bukvu s mečem a bleskem? ;-)
Mám to podobně, určitě by si to trošku větší rozsah zasloužilo, hlavně ty clean kytary jsou tím dost načichlý, ale jak jsem psal, funguje to ve výsledku
Naštěstí vůbec nechápu místní rozruch ohledně zvuku a v klidu si užívám poslech...
DR mě ze začátku taky docela nepříjemně překvapil, přeci jen, už se to trošku přehání, ale je to moderní produkce a poslouchat se to určitě dá. Docela rychle jsem si zvykl a docela se mi to líbí, je to takový osobitý, zahuhlaný :)
dneska má dynamiku všechen metal špatnou, podle mě by se měla hodnotit hlavně ta hudba(jak zminil dalas), zvuk at si posoudí každej sám, věřím že právě moderní nedynamickej zvuk, kterej je hlasitej se prodává daleko víc než dynamická tichá méně průrazná nahrávka
nie je nič jednoduchšie, ako ignorovať ich a rochniť sa hoci aj v 70´s dokonale dynamicky znejúcich lahôdkach
"nahrávky jako tyhle si můžete strčit do prdele"
To jako my anebo hudební průmysl?:-))
Dalas - je to váš web a vy si s ním můžete dělat co chcete, je to vaše věc. Nicméně v mých očích právě takovýto přístup silně devalvuje váhu zdejšího hodnocení.
Je to v podstatě reverzní přístup k ".....už iba z úcty k legende je treba dať najeněj 8,5 bodov..." (omlouvám se za čechoslovenštinu), ale myslím, že je jasné, co jsem chtěl říct.
Tímto za mě končím debatu a nahrávky jako tyhle si můžete strčit do prdele.
Ahoj
Souhlas, hudební náplň za 9.5, obal taky fajn, zvuk hodně špatný, 7 je OK? :-) .
To je věčný boj. Hudba je prostě výborná a úpřímně, pro mnohé je právě takovýto zvuk u metalového alba ideální. My si tady můžeme říkat svoje, ale tam venku je vše jinak:-) Neříkám, že s tím souhlasím. V tomto případě jsem se rozhodl reflektovat hlavně hudební stránku věci.
Pánové, já nechci rýpat, ale skutečně nepochopím tak unisono vysoké hodnocení na albu, které je doslova udupané do země tak příšerně odflánkutým zvukem.
Do hajzlu, hudební album je přeci celek skládající se z jednotlivých fragmentů - hudby, textu, obalu zvuku. Pokud je kterýkoli díl o hovně, nemůže být přeci hodnocení takto nadprůměrné.
No jo, jenže zrovna u toho co hrají by tomu větší DR rozhodně prospěl...
Mohl bych doplnit k mojí recenzi, že i tohle je sočástí ambicí kapely - všechny přeřvat:-)
To už je fakt neuvěřitelný, kde tohle skončí?
Tři skladby s celkovou stopáží 29 minut, tomu říkám správná plocha pro EP sludge doomového stylu. Studiový návrat po mnoha letech se polské skupině hnané charismatickým ženským vokálem jednoznačně povedl.
Jedni z mála u nás (ne-li vůbec jediní) představitelé zatuchlého hnilobného death/doomu o sobě dávají vědět novým EP, jehož trojice chorobných songů také jasně demonstruje fakt, že tato obluda už dozrála na úroveň plnohodnotného alba. Čím dříve, tím lépe!
Pokračování, která neukončují děj, to mají těžké. Druhé Silo je pomalé, vláčné a nestane se v něm vlastně nic, co by se nevešlo do jednoho dvou dílů. Nečtenářům knih navíc nemusejí být zřejmé všechny pohnutky jednajících. Tak snad to třetí řada narovná.
Ruské skupiny většinou ignoruji, ale než jsem si všiml, že je tahle z Jekatěrinburgu, upoutal mě jejich starosvětský thrash. Nic převratného se sice neděje, spíš je to jako výlet zpět časem, ale pro pamětníka celkem dobrý.
Keith Buckley (ex-EVERY TIME I DIE) jako by se svými kumpány zkoušel štěstí v hodně melodickém metalcore, nebo možná spíše post-hardcore, ale na mě je to hodně plytké a podbízivé. BETTER LOVERS, kde působí další členové ETID, jsou úplně jiná liga.
Trochu Red Dead Redemption pro čtenářky Marianne. Pod krví a špínou se schovávají scenáristická klišé a dutá schémata revizionistických westernů. Má to sice patřičně gritty look, ale nekouše to. Spousta sentimentu a neschopnosti poradit si s postavami.
Veteráni stonerrockového stylu toho mají za sebou už hodně, ale stále jim to hodně sluší a tak i album roku 2024 v sobě nese odkaz na klasické devadesátky a tedy dobu, kdy tahle skupina tvořila po boku KYUSS historii.
Vložit diskusní příspěvek