NAILS - Every Bridge Burning
Rezavá a drásavá sedmnáctiminutovka, která v tempu polevuje až u poslední skladby. V čem ale nesleví je hutnost, talk a brutalita, která je pro NAILS signifikantní. Po všech směrech povedené navázání na minulou desku.
Metalopolis již 20 let pravidelně přináší informace a články převážně související s metalovou hudbou. Často však zavítáme i do jiných než metalových anebo vůbec hudebních oblastí a nezřídka tak nabízíme i obsah mimo hlavní záběr našeho webového magazínu.
Je to tak, spousta lidí ani neví, že existují nebo že ještě fungují. Přitom novinka je super. Pro mne zatím tak nějak to nejlepší, společně s Hate Eternal, co vyšlo v letošním roce v dm. Naproti tomu jsou zase některý jména vidět na každým rohu. A to nemusíme chodit vůbec daleko, zde recenzovaný Kataklysm jsou jaksi "trošičku" přeceňovaný, vzhledem k jejich posledním výtvorům...
...protože je to věčná předkapela někoho zvučnějšího (Suffocation, Six Feet Under...) a navic jsou z Wisconsinu a ten je na mapě hodně schovaný:)
Jungle Rot to dobře odsejpalo vždycky. Nemůžu pochopit, proč je ta kapela stále tak opomíjená, kor při dnešním retro / revival / old school trendu. V tomto směru jsou jako králové, ale stále jako by o nich nikdo nevěděl ... :-(
Jungle Rot
Letos jim to dobře odsejpá!
Ten rozdiel aj v brutal deathe je to, že nahrávky s nízkym DR su podstatne hlasnejšie už pri nízkej hlasitosti a hlasne
je všetko vrátane akustickych časti. A tak to ma byt, ma to mať koule a brutalitu. Bdm neni nejaký hipstersky kaviarnovy audiofilsky jazz;)
Jasně, je to součást uměleckého záměru. Prostě masakr na všech frontách:). Ostatně už od počatku HE.
mickej
súhlas... určite rozdiel by bol počuť pri priamom porovnaní nahrávok s nízkou a vysokou dynamikou, ale určite pri takomto štýle by nebol taký markantný, však je to aj tak len skreslený hluk, bez urážky... s tým aj tak nič už nespravíš, buď to bude človek akceptovať a aj tak si dokáže vychutnať hudbu...
V kolkych pasazach by to bolo poznat, keby si v tom odkaze mal tu lajnu celu krasne zelenu? Teraz nerypem, len mam pocit, ze niekde to samozrejme opodstatnenie ma a je to pocut, ale brutalny death a grind to podla mna nie je.
U deathu tak nejak standard, bohuzial. Na druhu stranu, u Pink Floyd ci Yes by to bolo na posranie, lenze u tak sialene "nedynamickeho" zanru ako brutalny death?
Ano, Infernus vraždí doslova a do písmene ...
http://dr.loudness-war.info/album/view/93733
Ten zvuk vrazdi, basa je neuveritelna. U mna novy Hate Eternal zatial za 9.
Len ten zvuk na novom Hate Eternal je premrsteny a celkovo divny....
Mam pocit, ze Rutan letos mezi DM mainstreamem zase jasna jednicka. Infernus neprestava bavit.
..ja v tom off topic nevidím. Je to súhrn recenzií a mimochodom jedna z nich je aj na nový Morgoth. Všimol som si Tvoju reakciu a nedalo mi nespomenuť si na Tvoju staršiu reakciu ohľadom tohoto albumu, a preto som sem napísal to, čo som napísal. Za ostré som to vyjadrenie nepovažoval, skôr ma to rozosmialo ..a práveže by so ho mal napísať sem ak si to myslíš, pretože tu je recenzia na spomínaný album. Ale ok, nebudem to viac riešiť, myslím si svoje..
To je prosté, pro jednou to stačilo. Nemusím se vždy a za každou cenu opakovat. Přiznávám, že to bylo poněkud ostřejší vyjádření, což pro mě nebývá až tak obvyklé.
Jinak dík za off topic - nepřišel jsem se sem hádat, naopak jsem jen chtěl opětovně zmínit, že mi předposlední album Kataklysm přijde výraznější než všechno ostatní, co vyprodukovali za posledních víc než 10 let. Ale jak se zdá, tak to každý vidí jinak a nebo ho to nezajímá. Popravdě mě Kataklysm vlastně taky nezajímá, jen tu pořád jsou a vlna popularity neopadá i přes alba jak z pásové výroby.
..ja problém nemám. Ty si mal problém s mojím názorom a hneď si vehementne písal, že som hluchý, prípadne že som dokonca nepočul asi ani nikdy van Drunena..a tak som si ani ja teraz neodpustil otázku, prečo aj teraz tak vehementne nehájiš svoj názor, ktorý ostro kontrastuje aj z recenziou hm?
Panzerschreck: Nevím co máš za problém. Já se nestydím za to, že ho tam slyším i přes to, že Martin to vidí jinak.
..k.eight.a..Ty musíš byť veľký srandista. Keď som pred časom napísal pri diskusii k novému Morgoth-u (pod recenziu na Odium), že nechápem čo to stále meliete o van Drunenovi, si mi odpísal, že som hluchý, alebo som nepočul nikdy Asphyx/Hail of Bullets, pretože v novom Morgoth je jasný vplyv van Drunena..hm, ubehlo pár mesiacov, MartinL. napíše to isté čo som tvrdil aj ja a Ty dakuješ za exkurz k novinkám..ako to, že aj teraz sa tu nebiješ do pŕs a netvrdíš, že aj on je hluchý, hm??
Martinovi díky za exkurz do aktuální tvorby zasloužilých kapel. V případě Kataklysm se mi zdá relativně lepším albem předposlední "Waiting for the End to Come" (2013). To bylo stejně rutinní jako ostatní desky, ale tak nějak mi přišlo přecijen zajímavější a chytlavější než všechno s čím přišli v posledních více než 10ti letech.
..posledná dobrá vec od Kataklysm bola z roku 1996 a to "Temple..." Roky 1995/96..neskutočné 2 albumy (Sorcery ´95) ..potom sa mali radšej premenovať, pretože to čo stvárajú posledné roky je tragédia..žial spolu so Sylvainom Houde-m odišla aj duša tejto kapely..
Rezavá a drásavá sedmnáctiminutovka, která v tempu polevuje až u poslední skladby. V čem ale nesleví je hutnost, talk a brutalita, která je pro NAILS signifikantní. Po všech směrech povedené navázání na minulou desku.
Další alternativa pro příznivce BORKNAGAR je tato parta z Rocky Mountain. Sice nic převratného, ale jízda je to patřičně ostrá i melodická, plná hezkých momentů a přesvědčivé instrumentace. I střídání growlingu a čistého vokálu je namixováno s přehledem.
Páni muzikanti, hoďte tam něco svižného a veselého, kytary ať závodí s klávesami. Dobré, to je ono. Trochu kýčovité jak ti Taliáni STAMINA. A kdo je ten starý pěvec v novém čepci? Ale, nebyl on u ROYAL HUNT? Dobře jste to skloubili, radost poslechnout.
V pátek nás čeká masivní exploze v podobě novinky německých kanonýrů, to se cítím oprávněn tvrdit už na základě luxusního čtyřpísňového EP, které obsahuje ten nejlepší melodický black / death s hnilobným pachem obinadel a lidského masa. Fans do haptáku!
A jsou zpět. Po dekádě odmlky. Opět rozjuchaní, lehce infantilní, ale hlavně maximálně kreativní a hraví. Deska, u které se prostě nejde nepohupovat do rytmu. Je v tom nezbedná nakažlivost.
Řecký instrumentální postrock, jenž koketuje s blackgazem, ambientem i cinematickou hudbou, který se nebojí ani klávesových ploch a piana. Fascinující vizuál skvěle odráží znepokojivost a melancholičnost jejich hudby.
Další španělský příspěvek do už nyní bohaté nadílky výborných doom metalových nahrávek letošního roku. „Espectres“ je klasický, dřevní a čistý doom, přesto stále velmi emotivní a prodchnutý krásně ponurou atmosférou.
Vložit diskusní příspěvek