NAILS - Every Bridge Burning
Rezavá a drásavá sedmnáctiminutovka, která v tempu polevuje až u poslední skladby. V čem ale nesleví je hutnost, tlak a brutalita, která je pro NAILS signifikantní. Po všech směrech povedené navázání na minulou desku.
Metalopolis již 20 let pravidelně přináší informace a články převážně související s metalovou hudbou. Často však zavítáme i do jiných než metalových anebo vůbec hudebních oblastí a nezřídka tak nabízíme i obsah mimo hlavní záběr našeho webového magazínu.
Tak prečo ti tam ten jeden malý stánok s propagačnými vecami a sympatickými ľuďmi tak strašne vadí?
Viděl jsem i nácky, ale ti, kteří se odvážili něco prohlašovat a provokovat taky pořádně dostali, ale ne od Antify.
Pokud jedinec nevybočuje z davu, tak jak si jej mám všimnout? A jak tomu pomůže Antifa?
Chcete je přesvědčit? Oni z toho vyrostou nebo půjdou sedět, však jich už dost je zavřených.
svartenatt, ak si na Brutale nikdy nevidel žiadneho nácka, tak si pekný ignorant.
Ak si nevšímaš, ako nám zase raz hnedne metalová scéna, tak si ignorant na druhú.
Som rád, že organizátori Brutalu nie sú ignoranti.
Od Rudiho som čakal dostojnejsi príspevok, pripomína mi to pätnásťrocneho pubertaka, ktorý sa rozculeje, že nemáš rád Deicide a preto si zasrany hiphoper:-)
První bod.
Antifa ani jiné politické a agresivní hnutí na festival nepatří.
2. Proti komu na BA svou agendu míří? Však tam jsou mírumilovní lidé. Chtějí podnítit agresi?
3. Pokud chtějí být aktivní a k užitku, ať vyrazí mezi své protivníky.
4. Bezpečnostní riziko. Pravice dělá často bojkoty proti podobným spolkům, je třeba mít epicentrum na BA?
5. Apolitičnost. [Apolityčnost řečtina], pasivní, lhostejný vztah ke společenskému životu a politické činnosti.
Ale dle Rudiho se za tím skrývají samí nazi. Dej si přes držku, Rudi.
S Antifou mám tyhle dva problémy:
a) často "honí" nácky jak soudce Boblig čarodějnice, tzn. vidí nácka za každým rohem a každý rýpnutí si pomocí dotyčný symboliky stokrát nafouknou (viz právě aféry kolem Marduk).
b) Dost často (netroufnu si říct většinou) jsou antifáci navázaní na jinou nehezkou ideologii, viz právě trička s Fidelem a Che Guevarou, v kterých si často libují.
Jinak proti náckům je třeba bojovat klidně i silou, ale fakt proti reálným náckům a ne s příklonem k jiným formám diktatur.
Rudi, za tento příspěvek by ses měl stydět.
ANTIFA tam mali jeden, jediný malý stánok. Nič viac.
Ak tam kvôli tomu nebude chodiť nazi čvarga, ktorá sa schováva za "apolitickosť" metalu a "toleranciu" a slobodu slova, paráda. Fakt by to chcelo ANTIFA stejdž.
Tak bandy napsal v posledním příspěvku racionální závěr a hlavní myšlenku mého snažení.
Nemůžu najít post člověka, který byl v tričku Burzum a díky tomu byl odmítnut ve stánku s občerstvením obsluhou.
Na BA som nebol, ale môj názor je taký, že tento hudobný festival, ktorý má vo svete veľmi dobré meno, by mal zostať plne apolitický a neprimiešavať tam ku kvlaitnej hudbe veci typu Antifa alebo tú druhú vtákovinu.
jasně a díky za diskusi, byl to zajímavý pokec... všem návštěvníkům BA gratuluju, tenhle ročník byl asi opravdu povedený
říkám mělo by se měřit stejným metrem souhlas stebou a vlastně at tu raději lidi píší své dojmy z brutalu co se líbilo a co ne v hudbě a politika at zůstane za branou festivalu hezký den
bandy: Máš pravdu, že rudí běsové (Che Guevara, Mao a pod) jsou v popkultuře používání daleko častěji a jsou mnohem víc tolerováni, přestože jde o stejné zločince s podobným "skóre". Ale jak říkám, já projevy i činy levicového i pravicového extrémismu stavím na stejnou úroveň.
A pouliční aktivity Fa vs. Antifa bych ke druhé světové válce opravdu nepřirovnával, to je absurdní. Spíš bych těm dědečkům ukázal třeba propagační materiály Slayer nebo těch Marduk (třeba hodně "povedený" úvod klipu Frontschwein), jestli jim připadá normální tvořit zábavu podobným způsobem. --- Ale že násilní náckové rozumí jen silnější pěsti, to je pravda. Sám s tím mám dost zkušeností ze "zlatých" devadesátých let.
a to mají používat trika s fidelem nebo stalinem či jiným levicovým diktátorem co má kolikrát na svědomý více životu než nacismus.se vlastně divým že antifa neokupuje třeba čt či jinou tv kde se propagace ano dáse to tak říct vyskytuje několikrát denně viz dokumenty a podobně
bandy: Ale člověče, přece napsat text o historické události a používat totalitní symboly v rámci propagačních materiálů (tričko, videoklip), to je přece rozdíl, ne? Já si taky nemyslím, že Marduk propagují nacismus, prostě v rámci stylu požívají tyhle "ZLÉ" symboly až na hraně... a pro mě až přes hranu. Slayer je podobný případ. Ale já obě ty kapely poslouchám, beru to jak to je. Hlavu do písku strkáš spíš ty, když tvrdíš, že Marduk jen popisují v textech historii. Jinak nic ve zlém.
a idiotské přirovnání viz marduk a podobně lidi tohle už řešily slayer v 1986 před historií nelze strkat hlavu do písku .Pokud se události staly a někdo o nich napíše text nevydím na to nic špatného je to součást historie a určitě si nemyslím že marduk propaguje nacismus jen se zabývá tématy daného období
tak za prvé ANTIFA není žádná mírumilovná organizace ale tlupa individuí prosazující své názory a to i násilnou formou co je po evropě a světě známo takže tu znich nedělej svaté .a jestly shindy spolupracuje či spolupracoval stouto formou jedu evropy a světa tak to je taky asi pěkný vypatlanec
svartenatt: Zkus se zeptat organizátorů, jestli "netolerance" znamená i "netoleranci" nacistických živlům. Je to jen o tom, že se na ty pojmy díváš z jinýho úhlu než já nebo organizátoři Brutal Assaultu.
Antifa, co si pamatuju, spolupracovala s Shindym i na koncertech v dávné minulosti, když neonacisté chtěli dělat bordel na některých koncertech, opravdu nejde o nějakou novinku.
Rezavá a drásavá sedmnáctiminutovka, která v tempu polevuje až u poslední skladby. V čem ale nesleví je hutnost, tlak a brutalita, která je pro NAILS signifikantní. Po všech směrech povedené navázání na minulou desku.
Další alternativa pro příznivce BORKNAGAR je tato parta z Rocky Mountain. Sice nic převratného, ale jízda je to patřičně ostrá i melodická, plná hezkých momentů a přesvědčivé instrumentace. I střídání growlingu a čistého vokálu je namixováno s přehledem.
Páni muzikanti, hoďte tam něco svižného a veselého, kytary ať závodí s klávesami. Dobré, to je ono. Trochu kýčovité jak ti Taliáni STAMINA. A kdo je ten starý pěvec v novém čepci? Ale, nebyl on u ROYAL HUNT? Dobře jste to skloubili, radost poslechnout.
V pátek nás čeká masivní exploze v podobě novinky německých kanonýrů, to se cítím oprávněn tvrdit už na základě luxusního čtyřpísňového EP, které obsahuje ten nejlepší melodický black / death s hnilobným pachem obinadel a lidského masa. Fans do haptáku!
A jsou zpět. Po dekádě odmlky. Opět rozjuchaní, lehce infantilní, ale hlavně maximálně kreativní a hraví. Deska, u které se prostě nejde nepohupovat do rytmu. Je v tom nezbedná nakažlivost.
Řecký instrumentální postrock, jenž koketuje s blackgazem, ambientem i cinematickou hudbou, který se nebojí ani klávesových ploch a piana. Fascinující vizuál skvěle odráží znepokojivost a melancholičnost jejich hudby.
Další španělský příspěvek do už nyní bohaté nadílky výborných doom metalových nahrávek letošního roku. „Espectres“ je klasický, dřevní a čistý doom, přesto stále velmi emotivní a prodchnutý krásně ponurou atmosférou.
Vložit diskusní příspěvek